hieronta kokemuksia

mies-64ukm

Niin miehet kuin naisetkin kertokaa kiihottumisesta hierojalla sekä hierojat kun huomaatte hierottavan kiihottuvan.

81

31580

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kerrankokeiltu

      Turus kerran olin hierottavana.
      Virolainen hieroja oli kyllä hän osas hieroa asialtaasestikkin...
      Mutt kyll siinä heppi nousi,kysyi hieronko sitäkin...vinkaten silmää😉

      • Anonyymi

        no loppuun astiko ois hieronu ilman lisähintaa? ei kuitenkaan ratsaille ilman lisähintaa? talinnan pimeillä kujilla?


    • Oldi

      Kävin joku aika sitten hierojalla Kokovartalohieronta aikaa meni tunti.


      Mieshieroja tosin itte olen 58v mies.

      Mies oli ikä ryhmässä 55v. Siinä käsittelyssä tunsin myös kaluni kovettuvan.

      Käännyin selälleni, mies hymyili ja totesi kas lihasjäykkyytä myös peliaisassa.

      Hän kysäisi saakos sitä hoitaa tuotakin.Myönsin siitä vaan..

      Taitavalla käsiliikkeillä se tuntui mahtavalle, tämähän on mukavassa vireessä.

      Käsi pumppasi ees taas tunsin että se purkautuu kohta.

      Yhen äkin hän kumartui imaisi kaluni suuhunsa.Samalla purkauduin mies imutti imutti.

      Kylläpä oli kunnon sessio.Mies neuvvoi wc,n missä siistiityn.Tultuani takaisin,kysyi miten tulisitkos ensiviikolla samaan aikaa.

      Kyllä se käy. Nyt olen käynyt hoidossa koko Tammikuu jokaviikko kerran.Kaikki ok

      • Biukm54

        Missäpäin tommoinen hieroja löytyy


      • Gummimies

        Tommosia Jyväskylässä?


      • Anonyymi

        varmasti mahtavaa kiitä myös hierojaa ime loppuun myös hänet olen itse antanut pannakin kun tunti kerran aikaa hieronta sisältä ja päältä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        varmasti mahtavaa kiitä myös hierojaa ime loppuun myös hänet olen itse antanut pannakin kun tunti kerran aikaa hieronta sisältä ja päältä

        nautinnon tunteja uudestaan


      • Anonyymi

        mahtavaa hyvä kontakti varmaa uusintaa


      • Anonyymi

        "Mieshieroja tosin itte olen 58v mies. Mies oli ikä ryhmässä 55v."
        Selkeää kerrontaa...


      • Anonyymi

        upeeta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        varmasti mahtavaa kiitä myös hierojaa ime loppuun myös hänet olen itse antanut pannakin kun tunti kerran aikaa hieronta sisältä ja päältä

        Samoin. Kiihotuin myös hieronnasta nännit kovana ja pillu märkänä olin hierottavana. No. Hieroja kysyi että hierotanko sisäsestikkin ja suostuin. Levitin jalkani kun olin seläöläni ,hän laski housunsa,laittoi kullinsa sisään ja pani mua. Oi että oli ihana hieronta. Molemmille. Käyn säännöllisesti hierojalla. Hänkin tykkäs.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samoin. Kiihotuin myös hieronnasta nännit kovana ja pillu märkänä olin hierottavana. No. Hieroja kysyi että hierotanko sisäsestikkin ja suostuin. Levitin jalkani kun olin seläöläni ,hän laski housunsa,laittoi kullinsa sisään ja pani mua. Oi että oli ihana hieronta. Molemmille. Käyn säännöllisesti hierojalla. Hänkin tykkäs.

        Minulla oli eräs ensimmäisistä asiakkaista joka oli tilannut kotikäynnin ja kokovartalohieronnan. Selällä ollessaan kun kävin läpi jalkaa, miehen kulli alkoi nykien nousta seisomaan. Tuosta oli varoitettu, kun veri alkaa kiertämään lihaksissa ja pinteet alkaa avautumaan se voi aiheuttaa tahattomasti erektion. Aloin kiihottua. Mies oli nolona ja pyysi anteeksi. Kiihottuneena en uskaltanut sanoa mitään, mutta kun miestä srlvösti nolotti, hymyilin ja kuiskasin että se oli komea. Halusin jotenkin lohduttaa. Mies jatkoi anteeksipyytelyään ja lohdutellen kuiskasin että voisin sellaisen ottaa sisälleni. Häkellyin kun en ollut tarkoittanut sitä niin kirjaimellisesti ja yritin heti selittää että ammatin vuoksi ei varmaan kannattaisi, vaikka samalla tajusin että minun piti pyytää anteeksi että olin käyttäytynyt epäammattimaisesti. Kiihottuneena ja häpeillessä meni senat ihan sakaisin. Mieskin vielä sekoitti kun hän sanoi ettei varmaan pitäisi. Halusin siinä vajota maan alle kun niin hävetti ja pelotti.

        Miehen olohuoneessa oli vielä valokuvia hänen perheestään ja hyllyillä paljon muitakin, selvästi perhemuistoja. Tein työni loppuun hiljaa ja häpeän puna kasvoillani ja mies nousi ja otti lasillisen vettä, kun laitoin hierontapöytää kasaan. Olin varma että olin menettänyt asiakkaan ja työni, mutta kun olin saanut tavarani valmiiksi, mies oli edelleen alasti ja penis jäykistyi uudelleen. Mies kysyi että halusinko hänet sisälleni. En osannut vastata kun mietin mitä osaisin enää vastata ja toistin vain nolona ja anteeksipyytelevään sävyyn että se on komea. Mies mietti että sovittua aikaa oli vielä jäljellä ja mietin että antaisin menetetystä ajasta korvauksen. Olin ihan ulalla siitä mitä siinä tapahtui kun ne sanani oli kääntänyt sen tilanteen päälaelleen. Mies toisti kysymyksen että haluaisinko sen sisälleni ja tunnustin että niin olin sanonut hieronnan aikana. Mies ehdotti että voisin kumartua olohuoneen syvennyksessä olevan ison keittiön pöydän päälle. Siinä oli kuusi pehmustettua tuolia ja pöytä oli selvästi oikeaa puuta ja selvästi sitä ei käytetty ruokailuun kuin tärkeissä tilaisuuksissa. Jotenkin hölmönä mutta kiihottuen seurasin miestä kun hän veti kaksi tuolia erilleen pöydän alta siirsi kukka maljakon pois. Mies pyysi minua riisumaan housuni kokonaan pois ja kiihottuneena että tilanne alkoi selvitä, riisuin kaikki housuni, myös pikkuhousuni pois. Mies viikkasi jopa ne pikkuhousuni hienosti sohvan selkänojalle odottamaan. Alastomuus kiihotti paljon vieraassa talossa. Mies neuvoi minua kumartamaan vatsalleen pöydän päälle, antoi tyynynkin ja nostamaan polvet kahdelle tuolille. Mies vielä kysyi haluaisinko hänet sisälle. Olin niiden tuolien päällä polvillaan ja aivan auki ja mies takanani pillullani. Kädet tuntuivat ihanasti paljailla lanteillani. Mies ei tarkoittanut kysyä pelkästään minun haluani, tai suostumustani seksiin ja mies alkoikin työntymään emättimeeni ennenkuin ehdin vastaamaan. Se kouraisi vatsanpohjasta kun mies tunkeutui hitaasti emättimeeni. Mies tarkoitti kirjaimellisesti, saisiko hän ejakuloida sisääni. Minä hölmönä ja kiimassa annoin kaikki luvat. Ulisin kun mies teki niin hyvää. En kysynyt, enkä ollut siistin ja muistorikkaan kodin vuoksi huolissani miehen taudeista,. Hän oli selvästi arvostettu koti isä ja ehkä eläkkeellä jo. Mutta en myöskään miettinyt omaa kiertoani vaan antauduin tajuamattani siemennettäväksi. Mies antoi minulle kaksi orgasmia ennenkuin työnsi syvään ja alkoi purkautumaan pilluni pohjaan. Vasta siinä säikähdin kun minulla ei ollut mitään ehkäisyä käytössä. Nolona lähdin sieltä pois ja kävin kotonani vaihtamassa pöksyt. Parin kuukauden päästä jouduin soittamaan miehelle uudestaan koska hän oli saanut minut raskaaksi.


    • petrus123

      Mäkin voisin mennä tuolle hierojalle,mutta minne ?

    • Vanharouvasai

      Mä kävin Hakaniemessä, erään mieshierojan vastaanotolla. Hän oli miehekkään näköinen, rauhallinen ja asiallinen.
      Tunsin vatsallani maatessani hänen siittimensä jäykistyvän reittäni vasten , vilkaisin ihmeissäni ylös ja hän katsoi jotenkin anovasti minua, nykkäsin ja sitten " mentiin". Kävin muutaman kerran siellä ja mahtavaa oli. Sitten se tilanne jotenkin tavallistui ja lopetin käynnit.

      • Anonyymi

        miksi ihmeessä


    • Kotihiero1

      Ystäväni, vanhempi leskirouva oli hieronnan tarpeessa. Kulku oli vaikeaa kun paikat niin jumiksessa. Hän oli kookas, ja elopainoa oli.
      Ei lihava, mutta hyvin runsas ja leveälanteinen.
      Tarjouduin antamaan kokeellisen öljyhieronnan. Halusin ehkä vähän tuoda piristystä tuohon melankoliseen ihmiseen. Hän oli mukava kyllä, mutta jotenkin niin etäinen ja keskittyen vain yksin elämiseen.
      Sanoin että sauna lämpeämään, tulen tunnin päästä hieromaan. Minulla oli kookosöljyä. kotona. Näin tehtiin
      Kävin kotona suihkussa ja panin puhtaan valkoisen t-paidan ja verkkarit päälle. Ja ei kun naapuriin.
      Oven avasi hieman epäröivän oloinen nainen. Tulit sittenkin, hän sanoi, ajattelin että leikilläsi vaan minä kun tällainen vanha höppänä jo olen.
      Pulinat pois ja pöksyt, sanoin iloisesti. Hän hymyili vähän jo, ja sanoi, hyvänen aika nuori mies, mitäs teillä on oikein mielessä. Se oli leikkiä, hän tiesi että olen hieronnan asiantuntija. Paljon käyttänyt ja tehnyt. Harrasteurheilijana.
      Sinähän näytätkin aivan hierojalta tai urheiluvalmentajalta, hän sanoi.
      Hyvä on, olen peseytynyt, laitan saunan päälle kuten halusit. Oljy lähtee paremmin pois.
      Rohkeasti vaatteet pois. No eihän sinulla ollut kuin kylpytakki.
      Voit jättää pyyhkeen lanteillesi, nostan sitä sitten kun öljyän alaselkää. En katsonut kun hän riisuutui, menin toiseen huoneeseen. No niin valmista.
      Hän oli alasti vatsallaan, pyyhe pyllyn päällä. Katsoin tuota isoa vartaloa lumoutuneena. Hyvänen aika, onpa sinulla upea vartalo, sanoin. Hän piti siitä, ja sanoi että hyvä jos edes hierojalle vielä kelpaa tällainen vanha ruho. Sanoin että tottakai ystävä rakas, sitä varten täällä ollaan.
      Hänen vartalonsa oli kyllä runsas, mutta ei niinkään löysä ja roikkuva, vaan kiinteä ja hyvinvoivan näköinen. Pidin näkemästäni.
      Aloin levittää liukuria selkään ja ryhdyin työhön. Juttelimme mukavia. Hän rentoutui aivan selvästi ja alkoi jutella elämästään ja miten hän oli jäänyt leskeksi kuudenkymmenen iässä. Siitä oli jokunen vuosi aikaa.
      Selkä ja hartiat saivat kyytiä, siittyin hieromaan sääret ja reidet.
      Aloitin nilkat pohkeet reidet. Kun olin polvitaipeen yläpuolella, hän sanoi eetyä minun pitää käydä pissalla, sopiiko?
      No tietysti. Hän nousip, ja vilkaisin lumoutuneena hänen raskaita rintojaan, jotka olivat silti niin ryhdissä kuin vielä odottaa voi hänen iässään. Nännot olivat kookkaat ja virheettömät. Olin havaitsevinani nännien törröttävän aika terhakkaasti.
      Hän oli hetken poissa. Kuulin miten suihku kohisi. Siellä vähän peseydyttiin. Hymyilin.
      Hän tuli takaisin, tuoksuen miellyttävälle. Hän sanoi että laitoin vähän hyvää tuoksutetta, että olisi mukavampi sinulle.
      Jatka ole hyvä. Tämä on hienoa.
      Ja minähän jatkoin.
      Hän sanoi ottaneensa rentousta varten lasillisen punaviiniä että älä pahastu. Hänen poskipäänsä punoittivat hieman ja silmissä oli tuiketta.
      Jatkoin reisistä, sivelin öljyä tekareiteen ja sanoin, että nyt pitää ottaa pyyhettä hetkeksi pois, sopiiko?
      Tottakai sopii, hän sanoi nopeasti. Ota pois. Hänellä oli pikkuhousut kuitenkin alla.
      Upeat ohuen ohuet mustat, läpikuultavat, joustavat pikkuhousut. Haaroista näkyi selvästi turpeat häpyhuulet, ja se oli tarkoituskin.
      Löysin jostain vielä tällaiset kivemmat, tykkäätkö?
      Sanoin että kyllä tykkään, mutta nyt alkaa olla vaikeuksia keskittyä työhön. Olet syötävän näköinen nainen. Hän ei sanonut mitään. Aloin hieroa reisiä.
      Käteni liukui rohkeasti sisäreittä aivan haaroihin asti. Lisäsin reippaasti öljyä. Annoin tahallaan kämmenselkämykseni pyyhkäistä häpyhuulia kuin vahingossa päästessäni ylemmäs. Hän sanoi hiljaa oikein ihanaa, olet oikea ammattilainen. Hän avasi vähän reisiään kuin huomaamatta, ja kohotti pyllyään aavistuksen. Se oli pyyntö. Ok.
      En kysynyt lupaa, sanoin että nostatko pyllyä vähän, otan nätit pikkuhoususi pois ettei öljyynny. Hän nosti takamustaan sanomatta mitään ja vedin pikkuhousut pois. Mikä näky.
      Sanoin että kuule, sinulla on upea pylly. Hän nytkäytti pakaroitaan sanomatta mitään.
      Hänen kasvonsa oli tyynyllä ja hän oli selvästi odottavassa tilassa. Mikäs siinä.
      Pyysin että josko voisi vähän toista jalkaa sivummalle vähän koukistaen. Hän teki niin.
      Avautui suora näky tuohon herkuölisen näköiseen pilluun. Se oli ajeltu. Häpyhuulet olivat selvästi auki.
      Levitin öljyä ja hieroin yläreittä. Hän sanoi että tuntuu niin hyvältä. Mikäs siimä sitten. Nyt tulee sitten korvapuusti tai huokaus, ajattelin, ja rohkeasri liukui käteni häpyhuulille. Hän jäykistyi aivan hetkeksi, mutta huokaisi ja avasi reisiään vielä lisää.
      Nyt jäi reisi huomiotta, aloin hiljaa hieromaan häpyhuulia, öljyiset kädet lukuivat pitkin häpyhuulia ja ne avautuivat kuin turpeat terälehdet. Miten kaunis pillu sinulla onkaan, kuiskasin. Hän ei sanonut mitän. En nähnyt hänen kasvojaan. Hän oli ehkä vähän häpeissään mutta hyvin kiihottunut. Hengitys oli kiihkeää.
      Hieroin pillua hyvin pohjia myöden, sormitin vähän ja hieroin myös pyllyreän aluetta. Siitä hän piti.

    • kotihiero2

      Pyysin jos nostaisi hieman lantiota, laittaisin tyynyn tai kaksi vatsan alle. Niin tapahtui. Hän ei vieläkään katsonut minuun.
      Pyllyn kohotessa näkymä parani. Otin kaksin käsin pakaroista ja levitin nuo upeat istumalihakset erilleen, ja painoin pääni sinne. Nuolaisin. Aloin nuolla hitaasti ja rauhallisesti, hän huokaili hiljaa.
      Tein sitä hyvän aikaa, hän kiemurteli edessäni.
      Sitten nousin, kävelin toiseen päähän, aloin hieroa niskasta ja kysyin, onko kaikki hyvin?
      Hän nosti kasvonsa tyynyltä, ne olivat tyydyttyneen näköiset kasvot, silmät olivat märät ja silmämeikki vähän valunut. Hän sanoi. Kiitos sinulle, kaikki hyvin.
      Hän katsoi miten veryttelyhousuni etumus oli kohollaan. Hän veti välittömästi verkkarin alas ja minut lähemmäs. Hän oli yhä vatsallaan, ja laveri oli juuri sopivalla korkeudella. Hän raotti huuliaan ja antoi kivikovan kullini liukua tuohon kuumaan suuhun. Miten hyvältä tuntuikaan.
      Hän pureskeli terskaa ja runkkasi suullaan hitaasti mutta tehokkaasti puristaen huulillaan juuri sopivasti, ja hivellen täysiä pallejani. Aloin kevyin työnnöin työskentelemään. Hän jaksoi väsymättä, nautin joka sekunnista, kunnes sanoin että varo nyt lähtee.
      Hän ei varonut. Lasti ryöppysi suoraan suuhun. Mikä nainen.
      Otin veryttelyhousut pois, menin takaisin hänen taakseen. Pylly oli yhä koholla ja reidet levällään. Nuolaisin nuo upeat häpyhuulet täysin auki, kieli leikki hetken välilihassa, pyllyssä ja klitoriksessa.
      Kanki oli taas pystyssä joten huulille ja hidas työntö puhjaan. Niin nautinnollinen oli tuo ensimmäinen matka, niinkuin se aina on.
      Siitä alkoi rauhallinen, hitaasti kiihtyvä takaapäinveto.
      Naimme suurella tunteella.
      Jossain kohtaa sivelin öljyä siinä ohessa myös pyllyyn. Tunteen viemänä vedin kullin ulos ja painoin kohti pyllyä, hyvin varovasti ja hiljaa. Luulin että kiellät, mutta sen sijaan aloit heijaamaan itseäsi saadaksesi sen uppoamaan. Kyrpä painui sisään hitaasti mutta varmasti. En havainnut mitään merkkiä että olisi ollut vaikeuksia, joten jatkoimme. Oli erilainen kokemus, mutta tuntuva.
      Siirryin takaisin ykköspesälle, käännyit selinmakuulle. Nostin runsaat jalkasi olkapäilleni ja aloin naimaan tuota loistavaa pillua edestä päin. Näin kasvoistasi että sinua viedään. Silmät kiinni pää taakse kohotettuna alkoi pieni värinä kasvamaan kunnes se oli liian iso pidäteltäväksi.
      Kouristuit ja kun suuhtasi pääsi oi voi nyt nyt...
      Silloin lähti taas kumisaappaallinen kasvuvoimaa liikkeelle selkäytimestä.
      Putosin siihen.
      Hyvä tovi meni, kunnes sanoit että mennään saunaan.
      Suihkun jälkeen rentouttava löyly, ja sitten pesimme huolellisesti toisemme. Pesu oli hidasta koska annoimme toisillemme suuseksiä samalla.
      Viimein sessio ohi. Oli aika lähteä. Hän tuli ovelle, suuteli tulisesti ja sanoi, nukkuisit yön kanssani. No pakkohan se oli kun näin kauniisti pyydettiin.
      Arvatenkin nukkuminen jäi kovin vähälle mutta ainakin hierojalla oli aamulla paikat hellänä.
      Tästä kehkeytyikin pitkä ja tiivis asiakassuhde. Ei mulla muuta. Kunhan valehtelen. Ainoa oikea tapa.

    • Muistellaan

      Ihan pakko vastata! Olimme mieheni kanssa olleet yhdessä vajaan vuoden yli 20 v sitten. Molemmat hyvässä kunnossa ja seksi sujui loistavasti, mieheni oli ylpeä minusta ja kiusoitteli vierailla miehillä. Pukeuduin aina pieniin ja paljastaviin vaatteisiin koska mieheni tykkäsi kun vieraat miehet katselivat. Kerran liikuttiin vieraassa kaupungissa ja mieheni ehdotti kuntosalia jossa oli myös hieroja mies, mieheni meni ensin hierontaan ja minä salille. Menin seuraavaksi itse ja mieheni olikin varannut koko vartalo hieronnan. Nuori komea mies olikin vastassa ja aloitti hieroa, jonkun ajan päästä huomasin että hengitys kiihtyi ja mies alkoi huokailla. mies hieroi tosi lämpimillä käsillä ja olin vatsallani kun aloitti reisien hieronnan, silloin kiihotuin minäkin sekä säikähdin reaktiota. Tunsin miehen kalun seisovan ja hipaisevan kylkeäni hieroessa minua ja kiihotuin äärimmilleen jonka hieroja huomasi myös. Hän hipaisi huomaamattomasti kosteaa vakoani olin täysin valmis hänelle, ajatus ei enää kulkenut. Aloin voihkimaan kiihkosta ja annoin merkin nostamalla lantiota ylös ja mies ymmärsi, vetäen pikkarini pois. Tajusin että hän olikin riisunut verkkarinsa pois ja siirsi minut nojaamaan hieronta pöytää vasten, saman tien tunsin kovan kalun huulillani joka liukui ihanasti sisääni, mies alkoi pumppaa johon itse vastasin vartalon liikkeillä ja aloin ääntelee aika lujaa enkä tajunnut että seinä oli ohut ja äänet kuuluisivat kuntosalin puolelle. Sain räjähtävän orgasmin lopuksi ja huusin lujaa ja rimpuilin nautinnosta, mies piti lujaa kiinni etten tipu pöydältä. Mieheni kertoi että salilla osa porukasta oli veistellyt nais ystäväsi saa kunnon käsittelyn. Vuosien päästä otimme yhteyttä kyseiseen mieheen hän oli muuttanut toiselle puolen suomea ja avioitunut mutta muisti meidät heti, olisimme mieheni kanssa uusineet session mutta asiat oli muuttuneet vuosien varrella.

      • Anonyymi

        "saman tien tunsin kovan kalun huulillani joka liukui ihanasti sisääni,"
        Huulesi liukuivat sisääsi? Kannattais lukea teksti läpi, ennen kuin lähettää.


    • Vanharouvasai

      Tuolla ylempänä kirjoitin hienosta hierontakokemuksestani. Olisiko sellaista vielä jossain tarjolla?

      • Anonyymi

        Kyllä, yhä on tarjolla ikimuistoisia hierontakokemuksia vaikka kerran viikossa.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Laita muukin yhteystieto, esim prepaid numero


      • Anonyymi

        Harmi että olet feikki. Tuohon posti osoitteeseen ei saa yhteyttä.


    • Anonyymi

      On ruvennut seisomaan useammankin kerran. Kerran Tallinnassa kylpylässä otin hieronnan, jonka ajaksi hierojatar ojensi sellaiset paperiset pikkarit, kun hoitoon kuului myös selänpesu. Eihän siitä mitään tullut ku pallit vaan tursus niistä ulos ja muna nyt kovettuu pienemmästäkin kivikovaksi niin siinä sitten seisottelin koko hoidon ajan pikkarit teltalla. Hierojarouva ei ollut moksiskaan tainnut ennenkin nähdä...m38

    • Anonyymi

      Mites Tampere? Onko hierojia tai hierottavia

      • Anonyymi

        Kyä täällä Nokialla olis yks joka haluais hierontaa..Ikää o 67v


    • Anonyymi

      Vaimo 38, hoikka,tarvitsee kunnon hieronnan. On lupautunut jo hieman rohkeampaan hierontaan. Itsekin haluan nähdä tapahtuman.

      • Anonyymi

        Missäpäin olette? Jonkin verran kokemusta hieronnasta.


      • Anonyymi

        Vaimo 38 ja mies missä olette niin tehdään hieronta toiveittenne mukaan


      • Anonyymi

        Hieronta klinikka

        Hemmotteluhierontaa ammattitaidolla mieshieroja, luottamus aina.

        [email protected]


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hieronta klinikka

        Hemmotteluhierontaa ammattitaidolla mieshieroja, luottamus aina.

        [email protected]

        Mistä löytyis tuollaista hierontaa Nokialla..Tekis varmasti hyvää ;)


    • Anonyymi

      Treen pohjoispuolella jonkin matkaa. Hotelliin mennään kun hieroja löytyy.

      • Anonyymi

        Tulkaa lahden tai Jkl suunnille hotelliin ni hoidetaan homma


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tulkaa lahden tai Jkl suunnille hotelliin ni hoidetaan homma

        Löytyykö Jyväskylästä vielä vaimolle hierojaa?


    • Anonyymi

      Teen mielellään alaselkähirontaa. Kaikki ovat tykänneet. Kotikäynnit pks seudulla.
      Joskus ovat maksaneetkin. Teen kuitenkin rakkaudesta lajiin😀

    • Anonyymi

      Ok, tarkoitus olisi hieroa vaimo kuumaksi, sormettaa ehkä orkun. Hieroja voi olla pukeutunut tai sitten ei. Tarkoitus ei ole ainakaan vielä että hieroja panisi vaimoa. Kai siinä kuitenkin kehittyy jonkinlainen runkkusessio, hierojasta kiinni.

      • Anonyymi

        No edetään teidän haluamalla tahdilla


    • Anonyymi

      onko kokemuksia että nainen hierois ylimääräistä?

      • Anonyymi

        Eräs minua vanhempi rouva pyysi minua hieromaan itseään kotonaan. Lupauduin öljyhieronnan antamaan. Juttu jäi siihen.
        Kului kuukausia, sitten myöhäinen puhelinsoitto yllätti.
        Hei, minä täällä. Olen miettinyt ja oli pakko soittaa.
        Haluan kertoa kaiken kokemamme jälkeen, että olen salaa halunnut seksiä kanssasi. Olen usein yöllä vuoteessa ajatellut miten hyvää seksiä meillä varmasti olisi keskenämme. Uskon että yhdyt tähän. Tiedän että tunnet samoin. Haluan sitä.
        Nyt alkoi tulla selvästi esiin, että hän halusi puhelinkivaa.
        Mikäs siinä. Hän kysyi rohkeasti mitä tekisit minulle jos olisin vuoteessasi nyt? Olimme astuneet uuteen maailmaan, seksiin sanoilla.
        En pitänyt sitä todellisena, mutta tämä epätavallinen tilanne oli todellista. Ja jollain ihmeen tasolla kiihottavaa ja tyydyttävää. Keskustelimme tunteja, kunnes oli aika päättää puhelu.
        Sitten oli hiljaista kuukausia. Laitoin joskus pikaviestin, hei miten menee, missä olet. Ei vastausta.
        Sitten se tuli. Hei, olen miettinyt, ja toivoisin että emme enää viestittelisi emmekä jatkaisi tällä tasolla?
        Olin ihmeissäni. Ymmärrettävää toisaalta, illuusiotahan se, mutta ei sen pitäisi olla niin vakavaa. Olimme koskettaneet jotain tosissamme.


    • Anonyymi

      no naitteko seuraavaks jo?

    • Anonyymi

      säälittäviä tommoset naiset

    • Anonyymi

      Kävin mieshierojalla ja tietty etureisiä hierottaessa mun kyrpä rupes kivenemaan. Hieroja huomas ja kysäis että hierotaanko kaikki paikat. Taitavasti runkkas spermat, ei tainnu olla ensimmäinen kerta kun sen teki. Tää oli Nokialla.

      • Anonyymi

        Oon käyny kans tällä hierojalla. Tietää miten hierottavan kalun saa kovenemaan ja kun vaan vinkkaa hoitelee paineet pois


    • Anonyymi

      Stadissa 3.linjalla on Afrikkalais-Caribbealainen hieronta.

      Muija osaa asiansa ja hieroo rennoksi...parasta on että jo olet selkävikainen, auttaa riisumaan ja pukemaan, lisäksi on suihku

    • Anonyymi

      miten hieroo rennoks, eikös se olekaa tavalleinn hieronta? millaine muija?

    • Anonyymi

      On kyllä niin useasti himottanut mies hierojan taitavien käsien käsittelyssä, varsinkin kuin kotiin tilattu.
      Jos selkä ei olisi niin jumissa olisi pylly kyllä kiermurrellut ja noussut kuin kiimainella kissalla.

      Muutama hurmiollinen voihkaisu on tainnut kuulua, mutta en ole koskaan mielestäni vihjaillut liikaa tai kosketellut ketään.

      En uskottele olevani kauheen haluttava enkä halua laittaa hieroja epämukavaan tilanteeseen joten antakoon heille työrauhaa.

      • Anonyymi

        Lapsellista kommenttia. Kaikki ihmiset panee, oli lentäjä, lääkäri, poliisi, taksinkuljettaja, hieroja tai kukkakauppias.
        Mikä uutinen se nyt on että hieroja olisi ainoa seksiaalinen olento maailmassa.
        Se nyt sattuu olemaan näiden karvattomien pikkupoikien lähin päiväuni lääkärin jälkeen, jonka koskettelusta on niin kiva nähdä päiväunia. Ja äidin.
        Olen sekstannut suomalaisen hierojan ja ulkomaalaisen hierojan kanssa, linja- autonkuljettajan, kauppiaan, kassaneidin, sihteerin, kiinteistövälittäjän, tarjoilijan, opettajan, usean sairaanhoitajan, työttömän, lääkärin, parkkipirkon, ja myös sellaisten joiden ammattia en tiedä.
        Laajasta kokemuksesta huolimatta ei voi sanoa että mikään ammattiryhmä ei juuri erotu toisistaan erityisesti.
        Sairaanhoitaja ehkä useimmin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lapsellista kommenttia. Kaikki ihmiset panee, oli lentäjä, lääkäri, poliisi, taksinkuljettaja, hieroja tai kukkakauppias.
        Mikä uutinen se nyt on että hieroja olisi ainoa seksiaalinen olento maailmassa.
        Se nyt sattuu olemaan näiden karvattomien pikkupoikien lähin päiväuni lääkärin jälkeen, jonka koskettelusta on niin kiva nähdä päiväunia. Ja äidin.
        Olen sekstannut suomalaisen hierojan ja ulkomaalaisen hierojan kanssa, linja- autonkuljettajan, kauppiaan, kassaneidin, sihteerin, kiinteistövälittäjän, tarjoilijan, opettajan, usean sairaanhoitajan, työttömän, lääkärin, parkkipirkon, ja myös sellaisten joiden ammattia en tiedä.
        Laajasta kokemuksesta huolimatta ei voi sanoa että mikään ammattiryhmä ei juuri erotu toisistaan erityisesti.
        Sairaanhoitaja ehkä useimmin.

        Ei ole tarve uskoa.


    • Anonyymi

      Hierominen ja hierottavana oleminen on nautinnollista ja kiihottavaakin. Hierottavana ollessani en kyllä ole kokenut mitään happy endiä.
      Naisen vartalon hierominen, sen pehmeyden ja muotojen tunteminen käden alla on aina tuntunut hyvältä. Amatööripohjalta voisin tuoda käteni vartalollesi seikkailemaan. Sitoumuksetta. Voisin poiketa Pirkanmaan nurkilla.
      -m59

    • Anonyymi

      olen käynyt samalla hierojalla lihas rentoutuksessa eka kerralla näin kuinka housuissa pullistui kun hieroi pakaroitani levitin jalkojani ja pian tunsin sormet peppureiälläni saako kyllä vaan 2 liukasta sormea sisälläni sai kaluni kovettumaan laskin hierojan housut voi juma mikä kalu se on 26cm yrittäisitkö ottaa sen sisälle kysyttiin mikään ei voisi pidätellä minua hieroja selälleen rasvaa istuin päälle tuntui ettei mene mutta lopulta aukesin ja liuin pohjaan asti näin tähtiä pari pumppausta lämmin lasti sisälle nuollen puhdistus kiitin hieronta ei maksanut mitään käyn viikoittain ihanaa

      • Anonyymi

        Moikka, missä moinen hieroja? Kävisin minäkin..


      • Anonyymi

        Kahdeksan riviä ja yksi virke...


    • Anonyymi

      taas diapamit ottamatta

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Päijät-Hämeessä tarvetta hierojalle? Nainen tai pari. Itseoppinut hieroja

      • Anonyymi

        Onnistuisiko Heinolassa, 50+ pariskunta kaipaisi hierontaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onnistuisiko Heinolassa, 50 pariskunta kaipaisi hierontaa.

        Joo onnistuu. Sorry etten ole lueskellut tätä sivustoa


    • Anonyymi

      Kokemuksia Vermon hieronnasta?

    • Anonyymi

      otin ajan selkä ja jalka hierontaa mutta minua alkoi kiihottaa kun mies hieroi pakaroitani lopulta öljyiset sormet pakaroilla saivat mut voihkimaan hieroja mies tuli hitaasti peppuuni ja sanoi thats what you want olipa rentoutus molemmille

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      minua hieroi tumma kaunis nainen käsi kulki ylitseni kiihotuin kun puristeli peppua yhtäkkiä huomasin että olikin she-male sanoin fuck my ass please olipahan hieronta uudestan

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      kun hieroja mies hieroi pakaroitani kyrpäni kovettui kysyi mies do you like it aikaisemmin en ollut kiinnostunut miehistä mutta sormet pepulla tekivät hyvää mies hyväili aukkoa ja nostin vastaan sitten sain sormen ja hetken päästä mustan ison kalun sisääni lyhyt akti olin tyytyväinen minusta tuli vakio asiakas vaimo tykkää kun olen iloinen hieronnan jälkeen

    • Anonyymi

      Eilen menin ihan normaaliin ylävartalohierontaan.
      Hieroja oli noin 55v mies. Tilanne siitä kiihottui ja kohta mulla oli muna pyllyssä..uuj olihan mahtavaa

    • Anonyymi

      Thaimaassa vaimon kanssa mentiin hotellin hierontaan. Oli vähän fiinimpi paikka ja laittoivat johonkin kukkaiskylpyyn omiin ammeisiin ja hierojat teki päähierontaa sen ajan. Sitten pitikin nousta ja minulla muna aivan pystyssä. Ojensivat myös sellaiset paperipöksyt. Oli hierojilla hauskaa, kun paperipöksyt ei paljoa seisokkia peitelleet.

      No sitten hierontapedeille vierekkäin ja kas kummaa vaihtoivatkin hierojat paikkoja niin, että minulle tuli kuvankaunis nuori hieroja. Valkoinen pellavalakanakaan ei paljoa peitellyt ja koko tunnin ajan mulkku seisoi kivikovana. Välillä hieroja pyöräytteli käsiään niin, että joka kerta osui mun kulliini. Lopuksi vielä puristelu hauiksiani ja pyyteli uudestaan hierontaan. No ei vaimo päästänyt, mutta kyllä oli nopeat nainnit sinä päivänä, kun kullia oli pakottanut koko hieronnan ajan.

    • Anonyymi

      Kävin aikanaan muutaman kerran eräällä hierojalla, oli aika kivan näköinenkin vielä, vaikka oli ainakin mun kantiltani milf-luokkaa. Mukava myös ja pätevä.
      Eräällä kerralla mulla alkoi seisomaan jossain vaiheessa hieronnan aikana, vaikka en nyt pidä noita käyntejä mitenkään eroottisina tai ylipäätään seksiin liittyvinä.
      Olin kyllä aika nolona, varsinkin kun piti kääntyä ympäri selälleen, tietty se näkyikin.
      Oli aika ammattimainen asenne tällä naisella, totesi vain että no, onhan näitä nähty enkä tosiaankaan ole eka enkä ainoa mies, jolle on tullut erektio hieronnan aikana.
      Mutta sitten yllätti ihan totaalisesti, kysyi että haluanko hänen tekevän tekevän asialle jotain? Totesi naurahtaen, että hän ei ole maksullinen, mutta hänelle tuli vain mieleen, että voi kyllä helpottaa mun oloani tuonkin tiimoilta, jos haluan.
      En tiennyt, millä tavalla tarkoitti(siis antaako pillua jopa vai mitä?), mutta nyökkäsin että tee vaan, jos haluat.
      No, ei antanut pillua, mutta käsihoidon kylläkin. Ja todella taitavan sellaisen. Imikin vielä, tai no, nuoli terskaa ja otti sen hetkeksi suuhunsakin. Eikä mennyt kauaakaan, kun sperma jo roiskui.
      Jäi siihen kertaan tuo tuollainen hieronta, mutta oli kyllä mukava kokemus.

    • Anonyymi

      vuosi 1989 espoo tumma hieroja huomas mun kovettuvan kun hieroi pakaroita sain mustaa kalua peppuun kauan olin rentoutunut päältä ja sisältä

    • Anonyymi

      M50v. Minulla kävi siten hassusti ollessani mahallani hierottavana. Olin alasti, koska siten saa myös isot pakaralihakset hierottua ilman vaatteiden siirtelyä. Hieroja (nainen) hieroi reisilihaksiani ja se myös heilutti minua ja tuntui vehkeessä. Sain yhtäkkiä siemensyöksyn. Oli se kyllä hieman noloa, mutta kumpikaan ei välitetty. Hieroja jatkoi sen jälkeen kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kun nousin hierontapöydältä, niin näkyihän siinä tahrat, mutta ei kiinnitetty siihen huomiota. Seuraavalla kerralla pidin kuitenkin lyhyet alkkarit jalassa (löysät jotta on helppo siirtää), koska en todellakaan halunnut asian toistuvan.

    • Anonyymi

      08-alueen eteläosassa voisi sivutoiminen hieroja tehdä kotikäynnin hieman intiimimän hieronnan merkeissä rouvalle.Mies voi olla halutessaan mukana tai miten sovitaan.

    • Anonyymi

      musta ihoinen hieroja kysyi haluanko sisäisen hieronnan tottakai liukui pitkä sisään tulin pian kun hieroi niin syvältä muutti pois harmi

    • Anonyymi

      en otan suihinkyllä hieronnassa kun pakaroita hierotaan kovenen öljytty sormi sisään saan orkun kiittä

    • Anonyymi

      Yksi tuttu naishieroja kyllä hoitelee aina ajoittain mut muutenkin.
      Ei nyt anna pillua, mutta runkkaa ja imee kyllä mulle orkun, jos haluan niin eikä laskuta edes mitään ylimääräistä.
      Kysyy yleensä ainakin jossain vaiheessa, että haluanko käsihomman samalla tai sitten huomaa haluni, jos nyt olen jo valmiiksi jäykkänä.
      On kyllä tosiaan tuttava muutenkin, joten ei kai ole sen puolesta ainakaan mikään ongelma.

    • Anonyymi

      Muutaman kerran on asiakkaalla ottanut eteen koko hieronnan ajan, mutta en ole antanut sen häiritä hierontaa.

    • Anonyymi

      Etsitään tyttöystävälle hierojaa, joka hieroisi kaikki paikat ja myös panisi tyttöystävää

      • Anonyymi

        Missäpäin tyttöystävä on? Hieroja-Aki


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missäpäin tyttöystävä on? Hieroja-Aki

        Pirkanmaalla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pirkanmaalla

        Missä päin Pirkanmaata?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä päin Pirkanmaata?

        Tampere


    • Anonyymi

      Vaikka kuinka hierojat väittää niin seksiä tapahtuu kun hierotaan.
      Vaimoni on ottanut luvalla i sauvan hierojalle mukaan. Antoi vibra näytöksen eronneelle hierojalle.
      Tämä mies kun hieroi mua niin kertoi myös panneensa joskus hieronnan välissä. Hän pani myös usein mua oli kivan ohut. Toisella oli iso sitä vaimo ei ottana sisään mut antoi käsin tehdä orgun sama hieroja nai mua usein ja mä imin. Nuorempana oli vanhempi mies joka hieroi sitä alasti ja sit toinen 40v niin oli taitava kovi orgguja
      antaa. Nää kaikki on totta tapahtui
      JOENSUUN puolessa.

    • Anonyymi

      Tutustuin kesällä erääseen näyttävään teinityttöön ja yhtenä päivänä kun tyttö oli käymässä asunnollani ja päätin tarjoutua hieromaan vähän reisien ja pakaroiden kohdalta kun tyttö valitti että jalat on jumissa. Mahdotonta oli pysyy asiallisena ku 16 vuotias nuoren naisen kiinteä pylly lähes paljaana ihan nenän edessä. Tytön pikkuhousut oli läpi märät kun aikani hieroin sisäreisiä. Itse olen 25 vuotias mutta nyt alotin nuolemisen ja sormilla koskettelun. Samallaisii hierontasessioita ollu monia ton ensimmäisen jälkeen. Ollaan katsottu usein myös pornoa hierontasession aikana

    Ketjusta on poistettu 168 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      20
      1283
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1272
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1186
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1184
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1163
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1161
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1147
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1144
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1129
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1120
    Aihe