revontuli ralli

eimullamuuta

onko mitää paikkoja.

24

1051

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Soittolähtöön

      Ihan mukavasti on,kakkosella ja kolmosella vanhoja paikkoja.

      • Paiaknhakija

        Ajetaanko sama reitti kuin viime vuonna?


    • runkipena

      Vitosella on myös yksi todella yllättävä paikka mikäli ei tule huomiota. Kakkosella sama paikka joka toimi 2017..

      • etunuotti

        Tarkoitit siis kaikki?


    • yllätys

      oijoi tuli yli sata autoo osa tietenkin nuotista.

    • Kijutysa

      onko pätkiä lähellä ruuhimäkee.

      • Penkkapena

        ...yleensäkin, millä puolen Hankasalmea homma pyörii...?.Lunta nyt hitoksee...ei viittis lähteä ainankaa Hankasalmen pohjois- itäpuolelle tetsaamaan! Liekö Lievestuoreen suunnalla pätkiä tarjolla tai ennen Hankasalmen keskustaan saavuttaessa Jyväskylän suunnasta?


      • Vitonen ja kutonen ihan ysitien vieressä.


      • jaripeka
        Penkkapena kirjoitti:

        ...yleensäkin, millä puolen Hankasalmea homma pyörii...?.Lunta nyt hitoksee...ei viittis lähteä ainankaa Hankasalmen pohjois- itäpuolelle tetsaamaan! Liekö Lievestuoreen suunnalla pätkiä tarjolla tai ennen Hankasalmen keskustaan saavuttaessa Jyväskylän suunnasta?

        muista ottaa mukaan kaljat tupakat pornolehdet ja varmuusesineet.


      • Penkkapena
        reittimestari kirjoitti:

        Vitonen ja kutonen ihan ysitien vieressä.

        Saisko tarkennusta kenties....vaikka teiden nimen...mukaan tulossa pieni ihminen, pääasia autojen pörinä,ei lumihommat!


      • Penkkapena
        jaripeka kirjoitti:

        muista ottaa mukaan kaljat tupakat pornolehdet ja varmuusesineet.

        Onko siellä tarjolla kimppakivaa...toiselta paikallisesta huoltamolta ei taida saada muuta kuin synninpäästön!


    • Ainsatruppe

      Onko mamuja

    • Runkiarunkia

      Ek 5 täynnä paikkoja.

    • Reitillä

      Samoin 2 &3

    • nyppytäys1

      Saisko kartan

    • eimullamuuta

      Pätkät ajettu, ei mitään erikoista paikkaa, voi mennä missä hyvänsän.

      • sonkajärvenherra

        Miltä näytti viime junnu sm rysä? toimisko?


    • Ralliperu

      Ek :t milloin eka auto lähtee

      • PastoriSilli

        EK 1 11.16, EK 2 11.45, EK 3 12.16, EK 4 14.00, EK5 14.40, EK 6 15.16


    • Muurame

      Sulkuajat?

    • ährallisrj

      kaikki merkillä

    • onnetontaporukkaa

      Miten nuo nuotti-ukot jää liki minuutin puskista ajaville.

    • pottashaissoopaskalle

      hyvä boottaaaas!!!!!1

    • Raino2

      kakkosen maalissa on pitkä suora ilman huomiota. menkää sinne.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      38
      1840
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      50
      828
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      70
      796
    4. Miksi sitä miestä tuijotetaan joka paikassa

      Onko maine jonkinlainen?
      Ikävä
      108
      750
    5. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      671
    6. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      661
    7. Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti

      2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.
      Parkano
      15
      589
    8. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      580
    9. Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta

      Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.
      Ikävä
      144
      495
    10. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      59
      492
    Aihe