Nykyään nuo silmälääkärit asustaa silmälaseja myyvien liikkeiden takahuoneessa, joten saako tuolta lääkäriltä reseptin niin ettei ostaisi laseja tuosta liikkeestä? Itse tarvitsisin uudet lasit, mutta olen kohta matkalla ulkomaille josta saisin lasit varmaan kolmasosa hintaan paikalliseen hintatasoon verrattuna.
Resepti silmälääkäriltä
4
<50
Vastaukset
- eddgghh
Sillä saa silmälasit mistä tahansa, ei ole pakko ottaa kyseisestä liikkeestä. Kannattaa kuitenkin pitää mielessä, että Kiinan laatu ei vastaa Suomen laatua. Lisäksi palautusoikeus tuskin on yhtä hyvä kuin Suomessa eli 3-6 kk.
- Ribotti
Silmälääkäri ltä saa reseptin, mutta vaikka kävisit optikon tarkastuksessa, ei sinulla ole mitään velvollisuutta ostaa laseja samasta liikkeestä, vaan saat reseptin mukaasi, kun vain pyydät.
- iridis
Suomessa ei ole julkista silmälääkärien reseptinmääräystä. Aina yksityinen.
- VanhaPariskunta
silmälääkäristä saat reseptin ja voit kävellä suoraan ulos.
optikoltakin saat reseptin jos sinulla ei olle mitään silmävikaa, maksaa kai 3-40e, Mutta optikon lasimääräyksiin kannattaa suhtautua varoen. Usei määräävät autolaseiksi liian voimakkaat ja aina voi sattua vaikka niinkin että lasit meneen vääriin silmiin. Meille on käynyt kun oli 4 lasta ja vanhemmat jotka käytti laseja. Vasta seuraava optikko huomasi virheen ja ilmoitti edelliselle. Sitten edellinen pyysi meiltä anteeksi, 3 ja 6 vuoden käytön jälkeen.
Ulkomailta saa hyviä laseja, mutta kotimaastakin saa, hulu se joka maksaa satasia. Lasit ja kehykset maksaa normaalisti kaupalle euroja tai pari kymppiä, vaikka toiset pyytää useita satasia.
aina saa lasit alta 50 euroo. katso netistä lisää.
Nuo on yhtä hyviä kuin satasen lasiet. Tosin jotkut merkkisankat maksavat satasenkin, mutta silloin sinulta pyydetään niista 4-500 e.
https://www.specsavers.fi/hinnoittelu/talviale?gclid=Cj0KCQiAvqDiBRDAARIsADWh5TfAnDVCCSdtnonJaolnsMt0bdE735hsyUU_y2QLab_ckf8cCbxMHfMaAr2oEALw_wcB
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Onko Pajari gerontofiili?
Poliitikko Harry ”Hjallis” Harkimo, 70, kertoi itsenäisyyspäivänä seurustelevansa Jasmine Pajarin, 35, kanssa. Fuengiro14410293Netta pelkäsi Maisan nappaavan kauramiljanäärin
Samanlaisia naisia tuntuvat muutenkin olevan. Tietää kertoa: https://www.seiska.fi/rikos/kauramiljonaari-jp-kukkosen-ne882503Voi kun uskaltasin
Sulta suoraa kysyä onko kaikki hyvin? 🫤 Poistit kaikki kuvatkin ja muuta... Tietäsipä et pahan olon susta pois halata901255Nainen, mitä tahdot ja odotat tulevaisuudelta
Itse olen jo kaiken sanottavan sanonut ja haudannut ne unelmat. Ei ole oikeastaan juurikaan mitään enää mitä tavoittelis1121135Netta Kukkonen perustelee varkauksiaan sillä että
hän on nuorenpana syyllistynyt rikoksii, viimeisimmät rikokset ovat vuodelta 2022. Onko hän vuodessa vanhentunut 20 vuot71089Sanna Marinin kaunis keltainen asu sai tuulipuvut haukkomaan henkeä ihastuksesta!
Syrjäseuduilla huokailtiin Sannan upeaa pukuvalintaa, kaunis keltainen asu sopi hienosti Sannalle ja erottui hyvin jouko282812Jokim vigelius tanssi miehensä kanssa linnan juhlis
Joo, alkaa tuntumaan siltä että lähes kaikki persumiehet on "niitä miehiä".109810Tietäisinpä mitä sinä haluat
Annat vihjeitä, että haluaisit kenties lähentyä, mutta jos otan askeleen lähemmäs, saan osakseni vain torjuntaa. En tied37808Oliko linnaan lähetetty Kakkos-Hassinen yksi Venäjän hybridivaikuttajista?
Jälkikäteen on TV-kameroiden ja Linnan turvakameroiden tallenteilta selvinnyt että nimellä 'Mikko Hassinen' esiintynyt m40800Eikös viha ja rakkaus
Kulje käsikädessä? Ihan vain mietin asiaa kun olit tärkein ystävä minulle ja samaan aikaan en tykkää yhtään mitä sanoit89778