mistä

tiina

hei, kertokaa joku mistä niitä romanian matkoja kannattaa ostaa. mikä matkatoimisto jne. onko romanian ryhmämatkakohteilla samanlainen meininki kuin esim. Bulgarian rantapaikat sunny beach ja golden sands. tarkoitan meiningillä sitä että turistit pakataan tiukkaan ranta-alueeseen ja sieltä joutuu matkustamaan jos tahtoo nähdä jotakin vähänkin aidompaa. olisi kiva kuulla teidän siellä ennen vierailleiden mielipiteitä. jään taustalle odotteleen.

1

820

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lauriina_2

Mä ostin Finnmatkoilta elokuuksi, hinta viikolta 385e. (sis. kaikki maholliset edut mm. nopean varaajan etu, nettivaraus ja itse tulostan jopa lentoliputkin) Onhan niitä varmasti muuallakin tarjolla lomia Romaniaa, mutta viime vuonna kun varasin Finnmatkoilta niin koin sen edulliseksi ja hyväksi tavaksi. Tänä vuonna sama juttu.
      Romanian Neptunista osaan vain kertoa kokemuksia, koska siellä olen ollut. Joten siitä nyt hieman.
      Ranta-alueella oli viime vuonna erikseen ns. siistitty puoli, josta saa vuokrata rantatuoleja tai itseasiassa pitääkin jos sinne menee. Muu ranta on sitten ns. vapaata aluetta, mutta ei niin siistiä kun tuo hoidettu alue. Neptunissa olevista turisteista suurin osa on paikallisia, jotka valloittavat paikan viikonloppuisin, joten viikolla Neptun oli suht hiljainen ainakin viime kesäkuussa. Samanlaista turistihässäkkää ei ollut, kuin esim. Bulgarian Golden sandsilla. eptunissa ei ollut häiriköiviä saksalaisia juoppoturisteja, sillä kohteena se on uusi. luulen, että "turistit eivät ole vielä löytäneet neptunia". Onhan siellä ollut tietysti iät ja ajat kylpyläturisteja, mutta se ikäluokka elelee tietääkseni varsin rauhaisasti.
      Neptunin lähellä on esim. paikallisten asuttama Mangalia, jos haluaa mennä "ihan aitoon" ympäristöön, siellä asuukin monet Neptunissa työskentelevät. Itse Neptun on suhteellisen pieni paikka ja sen verran rauhallinen, että uskalletaan ottaa elokuussa lapsikin mukaan. En osaa sanoa, onko meno sitten viime vuodesta muuttunut? Viime vuonna olimme Finnmatkojen toisella matkalla Romaniaan, eli kohde oli uusi. Nyt on ollut vuosi välissä, olisikohan tilanne muuttunut? Kannattaa kysellä jo lippuja, jos olette toukokuussa jo menossa! Mitä hotellia ajattelitte? Entä kaupunkia? Vastailen mielelläni muihinkin kysymyksiin:)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi tyttöä putosi

Minkä takia ne tytöt katolle oli kiivenny?
      Helsinki
      123
      4293
    2. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      41
      3223
    3. Mitä haluaisit tänään sanoa kaivatullesi?

Onko sydämelläsi jotain?
      Ikävä
      237
      2932
    4. Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?

En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?
      Suomussalmi
      43
      2502
    5. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      36
      1744
    6. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      27
      1545
    7. Salilla oli toissapäivänä söpö tumma

Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen
      Ikävä
      41
      1516
    8. Eiii...

Etkä! 😘
      Ikävä
      22
      1401
    9. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      15