Magnesium voide tunnetusti auttaa uneen.

Zzz---zz----z---

Tässä joku uusi tuote. Näyttää vaan olevan aika tyyris. Onko jollakin kokemuksia tästä:
https://www.hyvinvoinnin.fi/products/nordic-health-magnesiumvoide-uni?variant=16099672719433&gclid=CjwKCAiAsoviBRAoEiwATm8OYLgQK-Y9LGs7KNRyNYkVLo0wo-wJ-_lorWVcaEK4wNSOzt7U86F1YBoC-6UQAvD_BwE

Itse olen käyttänyt magnesium in strong'ia:
https://www.yliopistonverkkoapteekki.fi/epages/KYA.mobile/fi_FI/?ObjectPath=/Shops/KYA/Products/2099125&Locale=fi_FI

Tuokin auttaa, uni on tukevampaa. Laitan sitä polvitaipeisiin, siinä on ohut iho, joten imeytyy hyvin verenkiertoon, kertoo oppaat.

14

905

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pennin.jänis

"Tunnetusti"?

"Näyttää olevan uusi tuote" --- mainostatko?

• en-mainosta

vaan kerroin oman kokemukseni myös sanomalla "kallis"..

ja kyllä tuo on yleisesti tiedetty asia että magnesium kaikissa muodoissaan auttaa uneen, ainakin joillekin ihmisille... auttaako kaikille, en tiedä...
        ja minulle voide esittämälläni tavalla vaikuttaa parhaiten... se on siis yksi kokemus kaikkien muiden kokemusten seassa...

miksi muuten kitiset, oletko vaan vähän tai vähän enemmän pöljä ?

• humpuukia
        en-mainosta kirjoitti:

vaan kerroin oman kokemukseni myös sanomalla "kallis"..

ja kyllä tuo on yleisesti tiedetty asia että magnesium kaikissa muodoissaan auttaa uneen, ainakin joillekin ihmisille... auttaako kaikille, en tiedä...
        ja minulle voide esittämälläni tavalla vaikuttaa parhaiten... se on siis yksi kokemus kaikkien muiden kokemusten seassa...

miksi muuten kitiset, oletko vaan vähän tai vähän enemmän pöljä ?

Onko sinulla joka päivä jokin uusi tuote kokeilussa? Ja kaikki toimivat...

• syötätäparanet
        humpuukia kirjoitti:

Mainosten uhrille kaikki tuotteet ovat toimivia.

• jaaa--aaaa
        humpuukia kirjoitti:

jaaa.... kunnon nainti on paras unilääke, kertoo kokemus...

• älämaksaturhasta

Suun kautta otettuna imeytyy varmasti paremmin kuin ihoon voideltuna. Ellei kalliimpi hinta sitten lisää vaikutusta.

• Kakkanen

Peräreiässä se tuntuu parhaalta.

• Oletko-jo-pitkään

käyttänyt noin ?

• jjjan

On kyllä ihana voide, kevyt ja imeytyy ihoon nopeasti. Suosittelen kyllä, jos tykkää ihovoiteista. Eikä unissakaan ole ollut valittamista.

• samma-här

helppp levittää ja tuntuu auttavan uneen..
        1.tuubi menossa, saa nähdä kuinka kauan kestää.. sitten tietää
        suhteellisen hinnan..

• diibadaaba_

Mikä tahansa auttaa, kunhan siihen uskoo vahvasti. Vaikka takaperin konttaaminen.

• Onko-sinua-auttanut

takaperin konttaaminen unen saannissa ?

• Huijarit-huijaa

Höpö-höpö humpuukia kaikki magnesium puheet. Sillä on ainoastaan ns. "plasebo-vaikutus" (ts. vain ns. uskomus-vaikutus). Mitään todellista näyttöä magnesiumin tehosta, muuhun kuin magnesiumin puutteeseen ei ole.

• Olet-oikeassa

Sinua magnesium ei auta. Mutta esim minua se auttaa. Onko vaikutus oikea vai plasebo, ei ole merkityksellinen, pääasia että se auttaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      85
      7515
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      96
      5424
    3. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      262
      4683
    4. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      48
      4582
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      64
      3312
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      50
      2728
    7. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2378
    8. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      51
      2372
    9. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2352
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      41
      2214
    Aihe