Tässä joku uusi tuote. Näyttää vaan olevan aika tyyris. Onko jollakin kokemuksia tästä:
https://www.hyvinvoinnin.fi/products/nordic-health-magnesiumvoide-uni?variant=16099672719433&gclid=CjwKCAiAsoviBRAoEiwATm8OYLgQK-Y9LGs7KNRyNYkVLo0wo-wJ-_lorWVcaEK4wNSOzt7U86F1YBoC-6UQAvD_BwE
Itse olen käyttänyt magnesium in strong'ia:
https://www.yliopistonverkkoapteekki.fi/epages/KYA.mobile/fi_FI/?ObjectPath=/Shops/KYA/Products/2099125&Locale=fi_FI
Tuokin auttaa, uni on tukevampaa. Laitan sitä polvitaipeisiin, siinä on ohut iho, joten imeytyy hyvin verenkiertoon, kertoo oppaat.
Magnesium voide tunnetusti auttaa uneen.
14
851
Vastaukset
- pennin.jänis
"Tunnetusti"?
"Näyttää olevan uusi tuote" --- mainostatko?- en-mainosta
vaan kerroin oman kokemukseni myös sanomalla "kallis"..
ja kyllä tuo on yleisesti tiedetty asia että magnesium kaikissa muodoissaan auttaa uneen, ainakin joillekin ihmisille... auttaako kaikille, en tiedä...
ja minulle voide esittämälläni tavalla vaikuttaa parhaiten... se on siis yksi kokemus kaikkien muiden kokemusten seassa...
miksi muuten kitiset, oletko vaan vähän tai vähän enemmän pöljä ? - humpuukia
en-mainosta kirjoitti:
vaan kerroin oman kokemukseni myös sanomalla "kallis"..
ja kyllä tuo on yleisesti tiedetty asia että magnesium kaikissa muodoissaan auttaa uneen, ainakin joillekin ihmisille... auttaako kaikille, en tiedä...
ja minulle voide esittämälläni tavalla vaikuttaa parhaiten... se on siis yksi kokemus kaikkien muiden kokemusten seassa...
miksi muuten kitiset, oletko vaan vähän tai vähän enemmän pöljä ?Onko sinulla joka päivä jokin uusi tuote kokeilussa? Ja kaikki toimivat...
- syötätäparanet
humpuukia kirjoitti:
Onko sinulla joka päivä jokin uusi tuote kokeilussa? Ja kaikki toimivat...
Mainosten uhrille kaikki tuotteet ovat toimivia.
- jaaa--aaaa
humpuukia kirjoitti:
Onko sinulla joka päivä jokin uusi tuote kokeilussa? Ja kaikki toimivat...
jaaa.... kunnon nainti on paras unilääke, kertoo kokemus...
- älämaksaturhasta
Suun kautta otettuna imeytyy varmasti paremmin kuin ihoon voideltuna. Ellei kalliimpi hinta sitten lisää vaikutusta.
- Kakkanen
Peräreiässä se tuntuu parhaalta.
- Oletko-jo-pitkään
käyttänyt noin ?
- jjjan
On kyllä ihana voide, kevyt ja imeytyy ihoon nopeasti. Suosittelen kyllä, jos tykkää ihovoiteista. Eikä unissakaan ole ollut valittamista.
- samma-här
helppp levittää ja tuntuu auttavan uneen..
1.tuubi menossa, saa nähdä kuinka kauan kestää.. sitten tietää
suhteellisen hinnan..
- diibadaaba_
Mikä tahansa auttaa, kunhan siihen uskoo vahvasti. Vaikka takaperin konttaaminen.
- Onko-sinua-auttanut
takaperin konttaaminen unen saannissa ?
- Huijarit-huijaa
Höpö-höpö humpuukia kaikki magnesium puheet. Sillä on ainoastaan ns. "plasebo-vaikutus" (ts. vain ns. uskomus-vaikutus). Mitään todellista näyttöä magnesiumin tehosta, muuhun kuin magnesiumin puutteeseen ei ole.
- Olet-oikeassa
Sinua magnesium ei auta. Mutta esim minua se auttaa. Onko vaikutus oikea vai plasebo, ei ole merkityksellinen, pääasia että se auttaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1892395
Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,911714Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää1861508Nyt jäi velat perimättä
Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta141395Martinan aussikulta, missä?
Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!2461223Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."
RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita441154- 431030
- 98929
Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?
Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan51857- 85855