Tässä joku uusi tuote. Näyttää vaan olevan aika tyyris. Onko jollakin kokemuksia tästä:
https://www.hyvinvoinnin.fi/products/nordic-health-magnesiumvoide-uni?variant=16099672719433&gclid=CjwKCAiAsoviBRAoEiwATm8OYLgQK-Y9LGs7KNRyNYkVLo0wo-wJ-_lorWVcaEK4wNSOzt7U86F1YBoC-6UQAvD_BwE
Itse olen käyttänyt magnesium in strong'ia:
https://www.yliopistonverkkoapteekki.fi/epages/KYA.mobile/fi_FI/?ObjectPath=/Shops/KYA/Products/2099125&Locale=fi_FI
Tuokin auttaa, uni on tukevampaa. Laitan sitä polvitaipeisiin, siinä on ohut iho, joten imeytyy hyvin verenkiertoon, kertoo oppaat.
Magnesium voide tunnetusti auttaa uneen.
14
948
Vastaukset
- pennin.jänis
"Tunnetusti"?
"Näyttää olevan uusi tuote" --- mainostatko?- en-mainosta
vaan kerroin oman kokemukseni myös sanomalla "kallis"..
ja kyllä tuo on yleisesti tiedetty asia että magnesium kaikissa muodoissaan auttaa uneen, ainakin joillekin ihmisille... auttaako kaikille, en tiedä...
ja minulle voide esittämälläni tavalla vaikuttaa parhaiten... se on siis yksi kokemus kaikkien muiden kokemusten seassa...
miksi muuten kitiset, oletko vaan vähän tai vähän enemmän pöljä ? - humpuukia
en-mainosta kirjoitti:
vaan kerroin oman kokemukseni myös sanomalla "kallis"..
ja kyllä tuo on yleisesti tiedetty asia että magnesium kaikissa muodoissaan auttaa uneen, ainakin joillekin ihmisille... auttaako kaikille, en tiedä...
ja minulle voide esittämälläni tavalla vaikuttaa parhaiten... se on siis yksi kokemus kaikkien muiden kokemusten seassa...
miksi muuten kitiset, oletko vaan vähän tai vähän enemmän pöljä ?Onko sinulla joka päivä jokin uusi tuote kokeilussa? Ja kaikki toimivat...
- syötätäparanet
humpuukia kirjoitti:
Onko sinulla joka päivä jokin uusi tuote kokeilussa? Ja kaikki toimivat...
Mainosten uhrille kaikki tuotteet ovat toimivia.
- jaaa--aaaa
humpuukia kirjoitti:
Onko sinulla joka päivä jokin uusi tuote kokeilussa? Ja kaikki toimivat...
jaaa.... kunnon nainti on paras unilääke, kertoo kokemus...
- älämaksaturhasta
Suun kautta otettuna imeytyy varmasti paremmin kuin ihoon voideltuna. Ellei kalliimpi hinta sitten lisää vaikutusta.
- Kakkanen
Peräreiässä se tuntuu parhaalta.
- Oletko-jo-pitkään
käyttänyt noin ?
- jjjan
On kyllä ihana voide, kevyt ja imeytyy ihoon nopeasti. Suosittelen kyllä, jos tykkää ihovoiteista. Eikä unissakaan ole ollut valittamista.
- samma-här
helppp levittää ja tuntuu auttavan uneen..
1.tuubi menossa, saa nähdä kuinka kauan kestää.. sitten tietää
suhteellisen hinnan..
- diibadaaba_
Mikä tahansa auttaa, kunhan siihen uskoo vahvasti. Vaikka takaperin konttaaminen.
- Onko-sinua-auttanut
takaperin konttaaminen unen saannissa ?
- Huijarit-huijaa
Höpö-höpö humpuukia kaikki magnesium puheet. Sillä on ainoastaan ns. "plasebo-vaikutus" (ts. vain ns. uskomus-vaikutus). Mitään todellista näyttöä magnesiumin tehosta, muuhun kuin magnesiumin puutteeseen ei ole.
- Olet-oikeassa
Sinua magnesium ei auta. Mutta esim minua se auttaa. Onko vaikutus oikea vai plasebo, ei ole merkityksellinen, pääasia että se auttaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.4022132Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek121999Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2501405Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?
En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.821059Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?
Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel56975Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia402948Rakennetaanko yhdessä?
Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä39828- 56789
- 75760
Hyvää yötä mies
Nuku hyvin. Viikonloppuna on tulossa hellettä, se on mukavaa. Juhannuskin kohta. Mun tekis mieli huolehtia susta. Semmo70734