Oletko koskaan saanut korvaorgasmia?

hyväätekkee

Vaikka se tapahtuma mielletäänkin täällä raiskaukseksi, niin parhaat hetkeni olen kokenut kutiavan korvan kanssa.
Kun työntää sormen korvaansa ja pyöräyttää muutaman kerran, niin kyllä saatana tekee makiaa!

Rinnastetaanko tämä seksuaalisviritteinen ruumiintoiminto oman korvansa väkivaltaiseksi alistamiseksi ja tämän alkukantaisen himon katkaisemiseksi tuomitaan kuristushuoneeseen ja ikuiseen kadotukseen yhteiskunnan silmien edestä?

Aaaahhh....jopas taas nipistelee kaihoisasti jossakin tärykorvan sokkeloissa...

27

228

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mukava-kokemus

      Käyn korvien huuhtelussa suht säännöllisesti. Pirtsakat apuhoitajat suorittavat toimenpiteen.

      • Minä otan kumisen pumppupallon ja kaarimaljan ja huuhtelen korvani itse tarvittaessa. Tosin nyt en edes muista, koska se viimeksi oli tarpeellista. Korvat ovat puhtaat ja kunnossa. - Orgasmit eivät liity korvien puhdistamiseen, vaan.... ;)


    • melkeintuleeoooo

      Tukkapinni on loistoväline korvien kaivelemiseen.

      • jakierroksia

        Akkuporakoneeseen laitettu vanupuikko on vielä parempi keino.


      • Tarvittaessa-istuukin

        Minulla on koulutettu korvamato, jonka pistän duuniin silloin kun kutisee. Siellä se sukeltelee häntä heiluen eikä käytä kumia.


      • Aikanaan kunnioitettu korvalääkärini sanoi: "Kyynärpää on pienin esine, jolla saa korvaa kaivaa."


      • Hakaneula taitaa olla myös siihen sopiva.
        Meillä kansakoulun alaluokilla ainakin oli joskus aamuisin sellainen hygieniatarkastus, että opettaja tarkasti onko täitä, onko korvat ja kynsienalukset puhtaat.
        Yhden pojan muistan sanoneen korvistaan, että äet ois puhistanna mutta ei löytännä lukkoneulaa.


    • nautinnosta_vastuuseen

      Kyllä kunnon paska on parempi kuin huono naiminen.

    • Jätänkö.öljyämisen.pois

      Ajoittain korvat kutisevat. Kastan pumpulitupon ruokaöljyssä ja pyritän korvassa. Kyllä todella tekee makeeta, en sitä nyt ihan orgasmiin ole verrannut mutta voisi. Öljy taltuttaa kutinan. Jos jättäiskin kutinan päälle ja kuoputtelisi vain pekällä pumpulitupolla - monesti päivässä. Korvaisiko enne pitkää väljähtyneen seksin.

    • henrjii

      siinä ja siinä, kerran yksi nainen veteli kuivat minulta baarin pihassa penkillä, kieli korvassa

      • Bengalitikku

        Sait varmaan bakteereja korvaan. Desinfioitko?
        Sylkimillilitrassa on bakteereja 10 potenssiin 7.


    • Bengalitikku

      Eihän korvaan saa laitta käsivartta pienempää.
      Siellähän on kaikenlaista vasaraa, alasinta ja tärykalvoa, joten näpit irti korvist!

      • Rautaisia-orkkuja

        Elikkä korvien puhdistus neuvot pitäisi vääntää rautakangesta, että oppi menisi perille.


      • Pumpulitikku

        "Käsivartta" ! Meneekö omasi todella? Vai olisiko se kuitenkin vain sormea pienempää.


      • Bengalitikku
        Pumpulitikku kirjoitti:

        "Käsivartta" ! Meneekö omasi todella? Vai olisiko se kuitenkin vain sormea pienempää.

        Niin onhan sormi pumpulitikkua pullevampi, ellei kyse ole Hannusta ja Kertusta.

        Hertsileijaa. Täytyyhän pikkasen liioitella, jotta asian vakavuus tulee ilmi.

        Entäs rakennekynnet? Huuui.


    • senmerkit

      Jos samalla vielä yskittää, niin kyseessä voi olla keuhkosyöpä.

    • Äfyks

      Entäpä jos persaukkoa kutittaa? Otetaanko puuvartinen teräsharja. Kyllä lähtee. Saiskohan siitä orgasmin?

    • Normikokoinen

      En ole vielä yhdelläkään naisella löytänyt tarpeeksi suurta korva-aukkoa.
      Minkä kokoisia miehiä täällä oikein kelluukaan?

      • Heikunkeikku

        "Normikokoinen"
        Heh, vähän hymyilyttää kommenttisi.
        Minulla on kyllä isot korvaläpyskät. Elefanttikorvaisuutta kaiketi. Korvakäytäväni on kyllä sen verran ahdas, että ei sinne kovin paksua pötikkää voisi tukkia.

        Ehkä palstan miehet ovat hieman pienehköjä. Jos niin asian voisin julkituoda.


    • Heikunkeikku

      En ole saanut koskaan.
      Korvaan EI saa tukkia mitään. Ei millään vehkeellä tökkiä.
      Äitini oli aivan mahdoton. Tökkäili tulitikulla ja millä lie tökkikään ja johan korvavaikku liimautui korvakäytävän seinustaan ja oli aikamoinen liotus, että korvat sai siihen kuntoon, että saattoi korvahuuhtelun tehdä.
      Lääkäri oli kysynyt äidiltäni, että oletkos jollakin korvaas tökkinyt ja äiti siihen sädekehä pään päällä, että ei en ole. Siihen lääkäri, että korva kyllä näyttää siltä, että vähän olisit tökitty. Äiti ei tietenkään tunnustanut. Minulle äiti sanoi, että lääkäri kielsi tökkimästä.
      Uskoiko häh? No ei. Ainainen takkuaminen äidin korvien kanssa. Vuosikymmenten ajan. Äitini oli monessa muussakin asiassa sitä mieltä, että tiesi paremmin asioista kuin lääkärit.

      Toinen on veljeni vaimo. Hänkin harrastaa tökkimistä.
      Hän kulkee usein putsaamassa korviaan terveyskeskuksessa tai korvatippoja liruuttelee korviinsa. Äitini oli välillä lähes kuuro tökkimisen takia.
      Minä en ole koskaan tökkäillyt mitään korvan sisälle. En edes uskaltaisi. Koskaan eikä ikinä ole korvissa ollut mitään ongelmia.

      Suosittelen kaikille, että unohtakaan korvaorgasmit ja ottakaa orgasmit muulla konstein ja tökkikää muihin reikiin mitä sitten tahtonette tukkiakin.

      Jokainen joka korviinsa kajoaa, on tuhon oma ja hyppäävä alvariin terveyskeskuksissa.
      Onkos se sitten niin mukavaa. Minäpäs täs kysyn sitä. Onkos?

      • Vastaanpanytvain

        Käytän pumpulitikkua, en terkkaria.


      • Heikunkeikku
        Vastaanpanytvain kirjoitti:

        Käytän pumpulitikkua, en terkkaria.

        Vastaapa nyt vaan.
        Korvaan ei saisi laittaa mitään. Se olisi paras vaihtoehto ettei laita.
        Kannattaa uskoa mua. Olen melkein lääkäri:)

        Korva osaa katsos itse hoitaa itseään.

        Pumpulitikusta saatta pumpulihaituvia irrota korvaan. Korva siitä sitte
        alkaa kiroilemaan ja yrittää puolustautua. Haituvat kutkuttaa ja jos sinä kutkutusta välttääksesi ainavaan pumpulitikkua tökkäilet, niin kuka tahansa korva menettää hermonsa.
        Korvavaikku lisääntyy, takertuu pumpulitikun haituviin ja liimautuvat käytävään.
        Ja se on siinä sitten. Korvat ovat pilalla. Ainaskin normaali korvatoiminta.

        Ei, korvaan ei saa tökkiä mitään.
        Minä oon melkein lääkäri joo, mutta melkein ei riitä. Tiedän. Oikean lääkärin kanssa olen korvista praataillut ja hän on selostellut aika tarkasti.

        Lopeta siis pumpuleilla leikkiminen.


      • Heikunkeikku kirjoitti:

        Vastaapa nyt vaan.
        Korvaan ei saisi laittaa mitään. Se olisi paras vaihtoehto ettei laita.
        Kannattaa uskoa mua. Olen melkein lääkäri:)

        Korva osaa katsos itse hoitaa itseään.

        Pumpulitikusta saatta pumpulihaituvia irrota korvaan. Korva siitä sitte
        alkaa kiroilemaan ja yrittää puolustautua. Haituvat kutkuttaa ja jos sinä kutkutusta välttääksesi ainavaan pumpulitikkua tökkäilet, niin kuka tahansa korva menettää hermonsa.
        Korvavaikku lisääntyy, takertuu pumpulitikun haituviin ja liimautuvat käytävään.
        Ja se on siinä sitten. Korvat ovat pilalla. Ainaskin normaali korvatoiminta.

        Ei, korvaan ei saa tökkiä mitään.
        Minä oon melkein lääkäri joo, mutta melkein ei riitä. Tiedän. Oikean lääkärin kanssa olen korvista praataillut ja hän on selostellut aika tarkasti.

        Lopeta siis pumpuleilla leikkiminen.

        Heti huomenna ostan apoteekista sellaista öljyä, jota voin kutiseviin korviini ruiskutella.
        Minulla lääkärin mielestä sellaiset kiemuraiset korvakäytävät, jotka vahaa keräävät.

        Ihmekös tuo, kun en ole ihmisenäkään yksinkertainen, miten voisivat korvakäytävätkään olla yksinkertaiset?


      • Saatan minä tuhon oma ollakin, mutta en korvieni takia ole koskaan tarvinnut käydä lääkärissä vaikka jatkuvasti kuivaan korvani pumpulitopsilla.


      • Bengalitikku
        suvenkorento12 kirjoitti:

        Heti huomenna ostan apoteekista sellaista öljyä, jota voin kutiseviin korviini ruiskutella.
        Minulla lääkärin mielestä sellaiset kiemuraiset korvakäytävät, jotka vahaa keräävät.

        Ihmekös tuo, kun en ole ihmisenäkään yksinkertainen, miten voisivat korvakäytävätkään olla yksinkertaiset?

        Eivätkös ne kaikilla ole kiemuraiset, jotta pysyisivät terveinä.
        Muutenhan voisi käyttää piipunrassia tai syöttää sisalnarua korvasta korvaan.
        Mitenkähän kiemuraiset korvakäytävät vaikuttavat musan kuunteluun? Ehkä hälyjen kannalta kiemurwt suojaavat.
        Hyvä, että korvalehdet on asennettu näin; eipä sadevesi valu korviin ja siitä syystä ei tarvitse hyppiä yhden jalal.

        Minust korvaorgasmin vois saada täst. Hivelee korvia

        https://youtu.be/IQWSYwdURZI

        tai


        https://youtu.be/r9nz_KfxSAM


      • Eihaituvia

        "Melkein lääkärille" tiedoksi; korvani ovat aivan puhtaat, sanoi oikea lääkäri. Toivottavasti.


    • Orgasmini saan ihan muualta, kuin korvakäytävistä.

      Tosin, esim. lentomatkan jälkeinen kuurous haittaa muitakin orgasmeja.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1751
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1371
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1337
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      11
      1330
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1325
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1294
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1274
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1240
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1200
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe