Selittämättömiä ääniä

Selittämättömiä ääniä kuulin eilen kun olin ulkona. Ne oli voimakkaita metallisia ääniä.
Tuli vain mieleen kun eräs henkilö oli nähnyt unen, jossa kuului voimakkaita ääniä kun Tuonelan kansi avattiin. Unessa oli arkkienkeli Mikael ilmestynyt taivaalle yhdessä taivaallisen sotajoukon kanssa. Hän sanoi, että he poistavat pahuuden Tampereelta.

Tänään on Tampereella nähty tälläinen näky taivaalla.

9

78

Vastaukset 9

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vai niin... minäkin kuulin eilen aamupäivällä kovia metallisia ääniä täällä Pohjanmaalla. Mitähän ne mahtoi olla?

• KohtaHoitoon

Lopeta aloittaja niiten myrkky hallusinaatiota aiheuttavien sienten syönti.

Milloin mitäkin höpöä.

• Oon kyllä ihan kunnossa, saadaan vain tietoja eri puolilta:). Meillä on sellainen verkosto.

Arkkienkeli Mikaelia nähtiin eilen eri puolilla maailmaa. Samaten lapsienkeli pikku Mikaelia.
        Kirkon perimätiedon mukaan heitä molempia nähtiin Italian Veronassa 1500-luvulla.

• SAHTIRYHMÄ

"Lopeta aloittaja niiten myrkky hallusinaatiota aiheuttavien sienten syönti."

Luulisi, että noilla sanoilla pystyisi rakentamaan ymmärrettävänkin lauseen.

• puh.veli

Usko tullee kuulemisesta.

• hallehallusinaatio

Aistiharhat voivat viitata mielenterveysongelmiin, kuten psykoosiin.

• todisteet

Ja oiskos sulla näyttää lääketieteellisä todisteita onko psykooseja olemassa ollenkaan?

• 9998

Ihminen on kylvänyt romujätettä meriin ja maahan ja myös.... avaruuteen, sinne 50-luvulta lähtien.
      Niitä on arviolta pyörimässä siellä 20 000. Vain 7 % lienee aktiivisia, kaikki muu avaruusromua, joka tippuilee sieltä ja ihmiset kutsuu niitä ufoiksi.
      Paljon palaa ilmakehässä ja kyllä sieltä on tulossa maahankin. Niillä voi olla läpimittaa 30 metriäkin.
      Totta kai ne päästää ääniä, muttei niillä ole yhteyttä Raamatussa mainittuihin tapahtumiin, joita jotkut näkee unissaan. Niistä ei tulla olemaan epävarmoja, kun niiden aika tulee.

• Perimätieto kertoo, että arkkienkeli Mikael ilmoitti suurista nälkävuosista etukäteen. Hän kertoi, että tulee nälänhätää ja ruttotauteja.

Sakari Topelius näki tämän näyn 1800-luvun puolivälissä. Mikael kertoi,että Topeliuksella on Pyhä Henki.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas uusi PS:n rasismiKOHU!

Nyt Mauri Peltokangas on taas huuliaan lepattanut. Suomen rasistisin puolue - PS! https://www.iltalehti.fi/politiikka/a
      Maailman menoa
      483
      972
    2. 57
      618
    3. Onnittelut taktiikan vaihdoksesta mies!

Esität nykyisin varattua, ettei naiset jää roikkumaan , mutta sinä saat haluamasi. Oletpa sinä hieno mies. 👏🏻 Osasin o
      Ikävä
      160
      583
    4. Pitääkö minun pyytää

Itse itseni sinun luo tällä viikolla vai tajuatko itse pyytää ??
      Ikävä
      51
      555
    5. Olen henkisesti väsynyt. Takki tyhjä.

Olen joutunut elämään yksin liian kauan. Työttömänä ja somepaskaa. Työpaikoilla joudun kiusatuksi. En enää tiedä, mitä
      Maailman menoa
      166
      548
    6. Jarruton, viritetty ja kilvetön mopo

Ajo-oikeudeton ja uppiniskainen kuski. Tuloksena vääntynyt aita, rusinaksi muuttunut mopo ja pari pipiä.
      Maailman menoa
      233
      530
    7. Katotaan miten jaksat tätä

Olen valmis pelaamaan tätä seuraavat 10v. Voit kysyä tutuilta miten olen erittäin kärsivällinen.
      Ikävä
      72
      487
    8. Tiedätkö mitä mies

Sinulla ei ole kaikki kunnossa päänupissa! Älä pilaa sitä, mitä sinulla on oikeassa elämässä. Tämä ei ole mitään rakkaut
      Ikävä
      20
      466
    9. Naisten liian suuret vaatimukset?

Palstalla näkee usein vlituksia siitä, että naisilla on miehille liian suuria vaatimuksia. Haluankin nyt mielenkiinnosta
      Sinkut
      93
      451
    10. Peräti 12 000 ihmisen toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin!

Peräti 12 000 ihmisen (useimmat nuoria miehiä) toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin! ht
      Maailman menoa
      187
      440
    Aihe