Selittämättömiä ääniä

Selittämättömiä ääniä kuulin eilen kun olin ulkona. Ne oli voimakkaita metallisia ääniä.
Tuli vain mieleen kun eräs henkilö oli nähnyt unen, jossa kuului voimakkaita ääniä kun Tuonelan kansi avattiin. Unessa oli arkkienkeli Mikael ilmestynyt taivaalle yhdessä taivaallisen sotajoukon kanssa. Hän sanoi, että he poistavat pahuuden Tampereelta.

Tänään on Tampereella nähty tälläinen näky taivaalla.

9

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vai niin... minäkin kuulin eilen aamupäivällä kovia metallisia ääniä täällä Pohjanmaalla. Mitähän ne mahtoi olla?

    • KohtaHoitoon

      Lopeta aloittaja niiten myrkky hallusinaatiota aiheuttavien sienten syönti.

      Milloin mitäkin höpöä.

      • Oon kyllä ihan kunnossa, saadaan vain tietoja eri puolilta:). Meillä on sellainen verkosto.

        Arkkienkeli Mikaelia nähtiin eilen eri puolilla maailmaa. Samaten lapsienkeli pikku Mikaelia.
        Kirkon perimätiedon mukaan heitä molempia nähtiin Italian Veronassa 1500-luvulla.


      • SAHTIRYHMÄ

        "Lopeta aloittaja niiten myrkky hallusinaatiota aiheuttavien sienten syönti."

        Luulisi, että noilla sanoilla pystyisi rakentamaan ymmärrettävänkin lauseen.


    • puh.veli

      Usko tullee kuulemisesta.

    • hallehallusinaatio

      Aistiharhat voivat viitata mielenterveysongelmiin, kuten psykoosiin.

      • todisteet

        Ja oiskos sulla näyttää lääketieteellisä todisteita onko psykooseja olemassa ollenkaan?


    • 9998

      Ihminen on kylvänyt romujätettä meriin ja maahan ja myös.... avaruuteen, sinne 50-luvulta lähtien.
      Niitä on arviolta pyörimässä siellä 20 000. Vain 7 % lienee aktiivisia, kaikki muu avaruusromua, joka tippuilee sieltä ja ihmiset kutsuu niitä ufoiksi.
      Paljon palaa ilmakehässä ja kyllä sieltä on tulossa maahankin. Niillä voi olla läpimittaa 30 metriäkin.
      Totta kai ne päästää ääniä, muttei niillä ole yhteyttä Raamatussa mainittuihin tapahtumiin, joita jotkut näkee unissaan. Niistä ei tulla olemaan epävarmoja, kun niiden aika tulee.

    • Perimätieto kertoo, että arkkienkeli Mikael ilmoitti suurista nälkävuosista etukäteen. Hän kertoi, että tulee nälänhätää ja ruttotauteja.

      Sakari Topelius näki tämän näyn 1800-luvun puolivälissä. Mikael kertoi,että Topeliuksella on Pyhä Henki.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      195
      4815
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      123
      2997
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      342
      2334
    4. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      139
      2334
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      1972
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1546
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      115
      1472
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      31
      1383
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1210
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1091
    Aihe