Hyvin on pojat tehneet uutta tilaa mutta järjestelyjen takia ajan ohi.Ai miksikö no sen takia kun ajat auton parkkipaikalle niin siitä kävelet sata metriä talon päähän ja sieltä pitkää heräteostosten täyttämää käytävää pitkin kahvipaikalle ja menet nauttimaan kahvista auton viereen :).
Jonkun mielestä tuo toimii mutta minun mielestä ahnastelua minun kaltaiselle stop and go-ihmiselle ja asiakkaitten väheksymistä että hyvin jaksaa ajaa jompaan kumpaan apsiin pohjoisessa tai etelässä.
Onko kauppiaan tarkoitus että kaikkea mahdollista pitäisi ostaa tuon järjestelyn takia?
Sivuovi siihen on jätetty että olisi parkista lyhyt matka kahville mutta toiminee vain hätätienä.
Taas ajoin Lintulahden ohi
vähälläpieleen
1
73
Vastaukset
- Hohoijaa
Heh heh eikö parempaa avausta keksinyt maanantai päivän ratoksi
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 891629
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151521- 981410
- 1311391
- 731302
- 1161170
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2641059- 691001
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18965- 37947