Thainaiset osaavat tosi huonosti englantia?

jalkasienionvaarallinen

Luulin aikaisemmin että voin vain haaveilla ihanasta thaivaimosta, surkean kielitaitoni vuoksi. Uutisen perusteella en olisi vain minä kielitaidoton, vaan myös thainainen, ei ole enään ihana thaivaimo niin kaukainen haave....? 🤔🤗
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000005970688.html

42

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mr.Ed

      Kaikella kunnioituksella, höpöttelette nyt vähän omiasi.

      Pohjoisenmies, ystäväni, vaimonsa, hammaslääkäri, varmasti osaa riittävästi englantia.

      Muuan thaimaalainen tyttöystäväni osasi japania paremmin kuin minä vaikka ei siellä ollut opiskeluidensa lisäksi aikaansa viettänyt.

      Minäkään vain kolmesti nousevan auringon maassa vierailleena en voi väittää olleeni hammaslääkäri. Kerran taisin olla ns. nenäkirulgi. Viikko sairaalassa taisi kuitenkinsilloin olla liioittelua opponentilta takista liioittelua..

      Joku opponenttisi ei ehkä ymmärrä miten vaarallista nenän murtuminen voi olla, se ei ole pelkkä ulkonäkö kysymys

      • hyss-hyss-zzzz-

        Upouusi palstalainen "Ed" kutsuu jo lerppasenseitä "Pohjoisenmieheksi" ylistäen tämän kielitaitoa ja puhuu sekavia taas nenän murskaamisista ja japaneista.
        Lääkkeet ovat vaivuttamassa Lerppasensein ihanaan, syvään ja rauhalliseen uneen taas kerran. Siellä ei tunneta pelkoa siellä dojolla ja karatekid taistelee rinnalla. Mr Miyagi pyydystää kärpästä syömäpuikoilla ja ihanaiset thaimaalaiset orpolapset laulavat hartaita lauluja... sensei leijuu, katoaa, vajoaa, ihanaan uneen, silmäluomet tuntuu raskaalta ja elämä kevyeltä, laitoksen valot sammuu ja pian alkaa ihana, uusi päivä noin 9 tunnin päästä. Ihanaa unta, pohjoisenmies.


      • Sensei--

        Näillä vaatimattomilla sanoillani Sinulle ( Iso S kuten Mersussa kohteliaisuudesta ) Ed, kiitos !!!


    • eieieiei

      eiiiiii

    • 64NumBaII63

      "Thaimaalaiset ovat iloisia ja ulospäinsuuntautuneita toisin kuin me suomalaiset. He ottavat kontaktia, vaikkei yhteistä kieltä olisikaan. Ehkä se tekee suomalaiseen suuren vaikutuksen."

      Hyvä keino tutustua aitoon Thaimaahan on linnoittautua huoneeseen ilmapuntarin kanssa ja katsella kun sen lukemat vaihtuu. Riisi porisee kattilassa ja varashälyttimien valot näyttävät vihreää. Ei tunkeutujia ja elämä hymyilee. Ilmanpaine on noussut yhden hehtopascalin.

      Verhojen pitäminen kiinni estää auringon lämpöä tunkeutumasta huoneeseen. Ilmanpaine on laskenut yhden hehtopascalin. Ilmeisesti on pilvistä. Peltikatolla rapisee lintu tai rotta, mutta varashlyttimet näyttää edelleen vihreää. Käyn läpi tarkistuspisteet ja riisi on valmista. Lämpötila 31 celsius, ilmanpaine stabiili. Yöastian työnnän oven raosta käytävään katsottuani ensin valvontakamerasta ettei kukaan vaani siellä. Sitten ovi äkkiä säppiin ja ansalangat takaisin.

      Olen vihreässä tlassa, hankaan bakteerit pois käsidesillä, nautin riisiä, ilmanpaine tasainen. Tämä on elämää ja aitoa Thaimaata ja minä olen jo täällä.. ollut jo vuosia resupetteri..

      • 64NumBaII63original

        vertaillaanko pascaaleja? mulla on enemmän.. 1011!!!


      • KrunikanHomo

        Mulla on ilmakitkamittari vide jou jou köh tööts.


      • 2010unreg

        Matkailuaiheinen keskustelu menossa. Mulla on hienompi ilmapuntari ku sulla reppana..

        Leikki sikseen. Koetahan käydä siellä ulkonakin joskus. Oletko käynyt jo siinä Cha amia lähimpänä olevassa luonnonpuistossa? Oiva retkeilykohde ja jos kuntoa piisaa niin myös haastava patikoitava huipulle ja takaisin. Viiden tunnin retki.

        Sieltä huipulta löydät korkeimman kohdan vierestä meikäläisen HOM alushousut kelottuneen risun oksalta. Kävin paskalla huipun kupeessa ja pyyhin perseen kalsareihin, kun ei ollut paperia mukana. Ikävä paikka käydä savella, kun kalkkikivikallio on siinä kohtaa kuin olisi morapuukkoja maassa teräpuoli ylöspäin.

        Täällä golfattu jo ja uimassakin käyty ja suihkussa. Se vois olla hieronnassa käynti vielä ohjelmassa tänään.


      • 2010unreg
        2010unreg kirjoitti:

        Matkailuaiheinen keskustelu menossa. Mulla on hienompi ilmapuntari ku sulla reppana..

        Leikki sikseen. Koetahan käydä siellä ulkonakin joskus. Oletko käynyt jo siinä Cha amia lähimpänä olevassa luonnonpuistossa? Oiva retkeilykohde ja jos kuntoa piisaa niin myös haastava patikoitava huipulle ja takaisin. Viiden tunnin retki.

        Sieltä huipulta löydät korkeimman kohdan vierestä meikäläisen HOM alushousut kelottuneen risun oksalta. Kävin paskalla huipun kupeessa ja pyyhin perseen kalsareihin, kun ei ollut paperia mukana. Ikävä paikka käydä savella, kun kalkkikivikallio on siinä kohtaa kuin olisi morapuukkoja maassa teräpuoli ylöspäin.

        Täällä golfattu jo ja uimassakin käyty ja suihkussa. Se vois olla hieronnassa käynti vielä ohjelmassa tänään.

        Ai niin piti sanoa että tähän Applen älykelloon saa realiajassa kaikki paikalliset säätiedot näytölle ja kaiken muunkin mahdollisen. Ei tarvi mitään erillisiä vimpaimia ja tieto tähän tulee sääasemien kalliista laitteistoista eikä Tiimarista ostetuista omista anturoista.

        Tässä muun muassa GPS ominaisuus jonka avulla kuurosokeakin osaisi suunnistaa. Ilmaisee värinällä minne pitää mennä.


      • Suihkuun
        2010unreg kirjoitti:

        Matkailuaiheinen keskustelu menossa. Mulla on hienompi ilmapuntari ku sulla reppana..

        Leikki sikseen. Koetahan käydä siellä ulkonakin joskus. Oletko käynyt jo siinä Cha amia lähimpänä olevassa luonnonpuistossa? Oiva retkeilykohde ja jos kuntoa piisaa niin myös haastava patikoitava huipulle ja takaisin. Viiden tunnin retki.

        Sieltä huipulta löydät korkeimman kohdan vierestä meikäläisen HOM alushousut kelottuneen risun oksalta. Kävin paskalla huipun kupeessa ja pyyhin perseen kalsareihin, kun ei ollut paperia mukana. Ikävä paikka käydä savella, kun kalkkikivikallio on siinä kohtaa kuin olisi morapuukkoja maassa teräpuoli ylöspäin.

        Täällä golfattu jo ja uimassakin käyty ja suihkussa. Se vois olla hieronnassa käynti vielä ohjelmassa tänään.

        Ilmoittautukaa Pattayan matkailupalstalle kaikki suihkussa käyneet.

        Matkailuaihetta suihkussa käynti.


      • 2010unreg
        2010unreg kirjoitti:

        Ai niin piti sanoa että tähän Applen älykelloon saa realiajassa kaikki paikalliset säätiedot näytölle ja kaiken muunkin mahdollisen. Ei tarvi mitään erillisiä vimpaimia ja tieto tähän tulee sääasemien kalliista laitteistoista eikä Tiimarista ostetuista omista anturoista.

        Tässä muun muassa GPS ominaisuus jonka avulla kuurosokeakin osaisi suunnistaa. Ilmaisee värinällä minne pitää mennä.

        Unohtui että aplesta on hyötyä Pattayan matkailun illuusion tekemisessä, olit sitten missä tahansa savossa.


      • KrunikanVili
        2010unreg kirjoitti:

        Ai niin piti sanoa että tähän Applen älykelloon saa realiajassa kaikki paikalliset säätiedot näytölle ja kaiken muunkin mahdollisen. Ei tarvi mitään erillisiä vimpaimia ja tieto tähän tulee sääasemien kalliista laitteistoista eikä Tiimarista ostetuista omista anturoista.

        Tässä muun muassa GPS ominaisuus jonka avulla kuurosokeakin osaisi suunnistaa. Ilmaisee värinällä minne pitää mennä.

        Pidä perseessäs sitä värinähärpäkettäs.


      • KrunikanVili

        Todenmukainen kertomus Vaavilerpan elämästä, jota on vain Suomessa!!!


      • KrunikanVili
        KrunikanVili kirjoitti:

        Todenmukainen kertomus Vaavilerpan elämästä, jota on vain Suomessa!!!

        Piti sanomani että olen oivaltanut 2010 olevan vaavilerppa Suomessa !!!

        Älykelloa tuo hidashoksotin todella tarvitseekin.


      • 63NumBall64
        2010unreg kirjoitti:

        Matkailuaiheinen keskustelu menossa. Mulla on hienompi ilmapuntari ku sulla reppana..

        Leikki sikseen. Koetahan käydä siellä ulkonakin joskus. Oletko käynyt jo siinä Cha amia lähimpänä olevassa luonnonpuistossa? Oiva retkeilykohde ja jos kuntoa piisaa niin myös haastava patikoitava huipulle ja takaisin. Viiden tunnin retki.

        Sieltä huipulta löydät korkeimman kohdan vierestä meikäläisen HOM alushousut kelottuneen risun oksalta. Kävin paskalla huipun kupeessa ja pyyhin perseen kalsareihin, kun ei ollut paperia mukana. Ikävä paikka käydä savella, kun kalkkikivikallio on siinä kohtaa kuin olisi morapuukkoja maassa teräpuoli ylöspäin.

        Täällä golfattu jo ja uimassakin käyty ja suihkussa. Se vois olla hieronnassa käynti vielä ohjelmassa tänään.

        Olen käynyt kaikissa luonnonpuistoissa mitä cha am - hua hin - pran buri alueelta löytyy... niitä on yhteensä vajaa 10, ainoa missä loppuu kuntokesken on pala un vesiputousalue, siellä pääsin rastille viisi kolme vuotta sitten nyt pääsen rastille 3. tyttäreni pääsi rastille 8. sitten löi pyyhkeen kehälle, huomenna on matka black buddha patsaalle, se on aika vaikuttavan näköinen... Tuo pala un vesiputousalue en raskan missä olen koskaan käynyt, lisäksi olen käynyt pari kymmentä muuta kansallispuisto täällä, paras on ehdottomasti saraburin viereinen puisto... khao yai...

        Ja ole muuten poju huoleti olen erittäin hyvä kuntoinen liki 60 vuotiaaksi, tosin en yhtä hyväkuntoinen kuin sinä mutta oletkin minua 20 vuotta nuorempi.


      • KuntoaMonenlaista
        63NumBall64 kirjoitti:

        Olen käynyt kaikissa luonnonpuistoissa mitä cha am - hua hin - pran buri alueelta löytyy... niitä on yhteensä vajaa 10, ainoa missä loppuu kuntokesken on pala un vesiputousalue, siellä pääsin rastille viisi kolme vuotta sitten nyt pääsen rastille 3. tyttäreni pääsi rastille 8. sitten löi pyyhkeen kehälle, huomenna on matka black buddha patsaalle, se on aika vaikuttavan näköinen... Tuo pala un vesiputousalue en raskan missä olen koskaan käynyt, lisäksi olen käynyt pari kymmentä muuta kansallispuisto täällä, paras on ehdottomasti saraburin viereinen puisto... khao yai...

        Ja ole muuten poju huoleti olen erittäin hyvä kuntoinen liki 60 vuotiaaksi, tosin en yhtä hyväkuntoinen kuin sinä mutta oletkin minua 20 vuotta nuorempi.

        20 vuotta nuorempi ilmoittaa viikottain viikottaisesta krapulastaan.


      • 63NumBall64
        63NumBall64 kirjoitti:

        Olen käynyt kaikissa luonnonpuistoissa mitä cha am - hua hin - pran buri alueelta löytyy... niitä on yhteensä vajaa 10, ainoa missä loppuu kuntokesken on pala un vesiputousalue, siellä pääsin rastille viisi kolme vuotta sitten nyt pääsen rastille 3. tyttäreni pääsi rastille 8. sitten löi pyyhkeen kehälle, huomenna on matka black buddha patsaalle, se on aika vaikuttavan näköinen... Tuo pala un vesiputousalue en raskan missä olen koskaan käynyt, lisäksi olen käynyt pari kymmentä muuta kansallispuisto täällä, paras on ehdottomasti saraburin viereinen puisto... khao yai...

        Ja ole muuten poju huoleti olen erittäin hyvä kuntoinen liki 60 vuotiaaksi, tosin en yhtä hyväkuntoinen kuin sinä mutta oletkin minua 20 vuotta nuorempi.

        Otan vielä kantaa tuohon apple maniaasi, minulla oli vuosia applen koneet, ja puhelimet mutta huomasin niiden olevan totaaliylihintaisia, nykyään käytän linux minttiä, ja xiaomin puhelimin, tuota ennen käytin htc puhelimia, apple 4 jälkeen ei ole ollut ensimmäistäkään applea, ensimmäinen apple puhelin minkä ostin oli apple iphone, ostin sen usasta verison ja mursin sen simmisuojaksen että sain sinne silloisen saunalahden simmin, toimi hyvin muutaman vuoden..


      • 63NumBall64
        KuntoaMonenlaista kirjoitti:

        20 vuotta nuorempi ilmoittaa viikottain viikottaisesta krapulastaan.

        Jo tiedän "miehen"... taidan olla jopa tavannut, ainakin eräässä suomibaarissa istui tuollainen, kerran viime vuoden keväällä, pattayalla... meno oli ns. kovaa... selvä alkoholiongelma...


      • jalkasienionvaarallinen
        KrunikanVili kirjoitti:

        Pidä perseessäs sitä värinähärpäkettäs.

        Työnnä sinä ne Hot Wheelssit perseesees.....


      • 2010unreg
        63NumBall64 kirjoitti:

        Otan vielä kantaa tuohon apple maniaasi, minulla oli vuosia applen koneet, ja puhelimet mutta huomasin niiden olevan totaaliylihintaisia, nykyään käytän linux minttiä, ja xiaomin puhelimin, tuota ennen käytin htc puhelimia, apple 4 jälkeen ei ole ollut ensimmäistäkään applea, ensimmäinen apple puhelin minkä ostin oli apple iphone, ostin sen usasta verison ja mursin sen simmisuojaksen että sain sinne silloisen saunalahden simmin, toimi hyvin muutaman vuoden..

        Se on varallisuuskysymys, kuka mitäkin käyttää. On toki Apple ylihintainen nykypäivänä. Aiemmin se oli edelläkävijä ja suunnan näyttäjä. Nokia putosi siitä kelkasta Ollilan takia. Huippulaatua, yhteensopivuutta ja varmaa toimivuutta. Kun kaikki on Applea niin vaikea vaihtaa.

        Varallisuuskysymys on myös syöminen että mitä syö. Tuossa vähän senseille mallia eilisillalta mitä maksaa "kalakukko" täällä "Savossa", jossa Herra Sensei arvioi minun toistuvasti majailevan. https://aijaa.com/liUSqz

        Ei muuta kun sensei puuroa naamariin ja ota kuksasta kuva.


      • lerpanlaiffia
        2010unreg kirjoitti:

        Se on varallisuuskysymys, kuka mitäkin käyttää. On toki Apple ylihintainen nykypäivänä. Aiemmin se oli edelläkävijä ja suunnan näyttäjä. Nokia putosi siitä kelkasta Ollilan takia. Huippulaatua, yhteensopivuutta ja varmaa toimivuutta. Kun kaikki on Applea niin vaikea vaihtaa.

        Varallisuuskysymys on myös syöminen että mitä syö. Tuossa vähän senseille mallia eilisillalta mitä maksaa "kalakukko" täällä "Savossa", jossa Herra Sensei arvioi minun toistuvasti majailevan. https://aijaa.com/liUSqz

        Ei muuta kun sensei puuroa naamariin ja ota kuksasta kuva.

        Täytyy sanoa että kaikkea ne savolaisessa suomibaarissa nykyään myy, jos katsotaan mitä sensei ja numball tuossa ylempänä ovat oivaltaneet. ;)


      • 63NumBall64
        2010unreg kirjoitti:

        Se on varallisuuskysymys, kuka mitäkin käyttää. On toki Apple ylihintainen nykypäivänä. Aiemmin se oli edelläkävijä ja suunnan näyttäjä. Nokia putosi siitä kelkasta Ollilan takia. Huippulaatua, yhteensopivuutta ja varmaa toimivuutta. Kun kaikki on Applea niin vaikea vaihtaa.

        Varallisuuskysymys on myös syöminen että mitä syö. Tuossa vähän senseille mallia eilisillalta mitä maksaa "kalakukko" täällä "Savossa", jossa Herra Sensei arvioi minun toistuvasti majailevan. https://aijaa.com/liUSqz

        Ei muuta kun sensei puuroa naamariin ja ota kuksasta kuva.

        Ei ole jokaisella, joka täyttää thaimaassa maassaolon edellytykset on varmasti varaa ostaa applen tuotteita, samoin syödä mitä haluaa, hinta ei ole koskaan ongelma, jos perusthaikku tienaa vuodessa korkeintaan 200.000b, ja on silloin hyvä tuloinen, ja heilläkin on lähes kaikilla applen puhelin...

        ja fallelta täällä vaaditaan 800000b vuosituloja niin ihan ensimmäisenä falle ei ole se jolta rahat loppuu, toki täällä saa menemään kaikki mitä tulee, ylärajaa ei ole, mutta 500.000 b pärjää hyvin tai oikeastaan erinomaisesti.

        Laitot taas kuitin siitä mitä syöt, edelleenkin tuollainen 100 euroa silloin tällöin, ei merkitse mitään, jos sinulla on tulot sillä tasolla mitä en pitää olla, oppasiin tuollainen voi purra mutta ei sellaiseen joka tietää mitä mistäkin ostaa, ja mihin hintaa, eikä ne enää pure edes oppaisiin... Niitä on niin paljon kusetettu tyhjillä lupauksilla, että ainoa mihin ne uskoo on se että saavat "palkkansa" siitä että tarjoavat sinulle seuraa...

        Googlen palvelut toimivat kanssa yhteen hyvin, suuri ero on siinä että et ole sitoutunut ylihintaiseen rautaan, johon sopii toimii vain ja ainoastaa applen softat, toki joillekin aluelle on apple on ylivoimainen, mutta ero kapenee koko ajan, microsoftin peli alkaa olla menetetty samasta syystä kuin nokian, kiinassa xiaomi on jo ohittanut applen myynnissä, puhelimet on erinomaisia, jo vuosia sitten väittelin yhden kaverin kanssa että nokia menee nurin, microsoft seuraa perässä, apple ei kaadu, mutta supistuu rajusti ja keksityy ydinliikealuelle, linux tulee korvaamaan microsoftin tuotteet, pääosin ilmaisuuden takia, kunhan ohjelmatarjonta vielä paranee... eikä tähän mene edes 15 vuotta...


      • Patilalainen
        63NumBall64 kirjoitti:

        Ei ole jokaisella, joka täyttää thaimaassa maassaolon edellytykset on varmasti varaa ostaa applen tuotteita, samoin syödä mitä haluaa, hinta ei ole koskaan ongelma, jos perusthaikku tienaa vuodessa korkeintaan 200.000b, ja on silloin hyvä tuloinen, ja heilläkin on lähes kaikilla applen puhelin...

        ja fallelta täällä vaaditaan 800000b vuosituloja niin ihan ensimmäisenä falle ei ole se jolta rahat loppuu, toki täällä saa menemään kaikki mitä tulee, ylärajaa ei ole, mutta 500.000 b pärjää hyvin tai oikeastaan erinomaisesti.

        Laitot taas kuitin siitä mitä syöt, edelleenkin tuollainen 100 euroa silloin tällöin, ei merkitse mitään, jos sinulla on tulot sillä tasolla mitä en pitää olla, oppasiin tuollainen voi purra mutta ei sellaiseen joka tietää mitä mistäkin ostaa, ja mihin hintaa, eikä ne enää pure edes oppaisiin... Niitä on niin paljon kusetettu tyhjillä lupauksilla, että ainoa mihin ne uskoo on se että saavat "palkkansa" siitä että tarjoavat sinulle seuraa...

        Googlen palvelut toimivat kanssa yhteen hyvin, suuri ero on siinä että et ole sitoutunut ylihintaiseen rautaan, johon sopii toimii vain ja ainoastaa applen softat, toki joillekin aluelle on apple on ylivoimainen, mutta ero kapenee koko ajan, microsoftin peli alkaa olla menetetty samasta syystä kuin nokian, kiinassa xiaomi on jo ohittanut applen myynnissä, puhelimet on erinomaisia, jo vuosia sitten väittelin yhden kaverin kanssa että nokia menee nurin, microsoft seuraa perässä, apple ei kaadu, mutta supistuu rajusti ja keksityy ydinliikealuelle, linux tulee korvaamaan microsoftin tuotteet, pääosin ilmaisuuden takia, kunhan ohjelmatarjonta vielä paranee... eikä tähän mene edes 15 vuotta...

        Kuitti lienee kuitti senseille ja laskin että se on 149 euroa nykykurssilla. Kuitti ei ole savosta. Muuten puhuit asiaa. Tästä ei ole kauaa kun japanilaiset soitti poliisit paikalle saatuaan tuollaisen laskun Bangkokissa ja heitä oli viisi henkilöö, heh.


      • 63NumBall64

        Kaiketi kokenut thaimaanmatkaaja tietää mitä mitäkin maksaa, tai on maksamatta, pattayalla ja bangkokissa on monenlaista huijausta, merenelävien kilohinta muuttuu laskutuksessa 100g hinnaksi, tämän ole vuonna 2002 omakohtaisesti kokenut bangkokissa yhdeksän henkinen seurue, 12.000b taisi olla 30 euroa nokka, joka on paljon... mutta se on ainoa kerta kun on edes yritetty, kusettaa, ei mennyt läpi.


      • Patilalainen
        63NumBall64 kirjoitti:

        Kaiketi kokenut thaimaanmatkaaja tietää mitä mitäkin maksaa, tai on maksamatta, pattayalla ja bangkokissa on monenlaista huijausta, merenelävien kilohinta muuttuu laskutuksessa 100g hinnaksi, tämän ole vuonna 2002 omakohtaisesti kokenut bangkokissa yhdeksän henkinen seurue, 12.000b taisi olla 30 euroa nokka, joka on paljon... mutta se on ainoa kerta kun on edes yritetty, kusettaa, ei mennyt läpi.

        On sitä oppirahoja joskus maksettu mutta hymyssä ihan suin ilman riitaa. Aikoinaan thainainen kävi kuittaamassa itselleen provikat aterian jälkeen ylilaskutuksesta ja ostin lahjoja joita ei koskaan toimitettu saajalle, vaan tyttö kävi hakemassa rahat takaisin ja jätti pienen tipin myyjälle. Ei ollut suurista rahoista kyse mutta tietenkin luottamus meni samantien. Olen aina sanonut että pyydä jos jotakin tarvitset, äläkä leiki nokkelaa ja varasta.


      • KrunikanVili
        KrunikanVili kirjoitti:

        Pidä perseessäs sitä värinähärpäkettäs.

        Vili ei tuollaisia sanoja käytä!!!


      • senseinseikkailut
        KrunikanVili kirjoitti:

        Vili ei tuollaisia sanoja käytä!!!

        Se on tiedossa. Sensein maailma siellä taas vaan romahti kun hänen rakas dillensä postitti kuitin joka ei ollutkaan savolaisesta ravintolasta. Sensei, tuo monen danin mustanvyön karatekeisari joka on saavuttanut korkeamman henkisen tason ja suuren mielenrauhan siinä vain avautui nimimerkilläsi tapahtuneen johdosta typpilliseen tapaan, jolla ökyrikkaat sijoittajaliikemiehet avautuvat kun joku on ostanut Thaimaassa yli sadalla eurolla lobstereita ja kaljaa. Se on törkeää sensein mielestä ja silloin hän valaistuneena kehoittaa vaan asianosaista asentamaan elektroniset laitteet rektumiinsa.
        Tasapainoinen sensei elää valaistuneessa mielentilassa, eikä kaikista rikkauksistaan huolimatta arvosta millään tavalla materiaa, ruokaa eikä juomaa. Khiai. Paitsi silloin kun hän seikkailuissaan kertoo ostoksistaan, omaisuudestaan, ravintoloistaan ja kuksassaan olevasta Rellu konjakista sikareita tietenkään unohtamatta. Sikarit kuuluvat tasapainoisten karatemestareiden elämään oleellisena osana.


      • lerpanlaiffia

        Kuksaa on pyydetty kuvaamaan ja kuksahan se siinä. Aikuiset ihmiset ei lähettele toisilleen kuitin kuvia ja valokuvia nettihäiriköintiä varten todistaakseen jollekin jälkeenjääneelle densolle yhtään mitään HALOO kahju?? Sinä siihen sitten laitat keittokirjasta ja kuksasta kuvan.
        On täysin selvää että sinä olet Suomessa mutta et voi sietää ajatusta että joku suomalainen asuu Thaimaassa. Eihän tuollainen ole mitenkään normaalia. Kerrot vieläpä olevasi erittäin varakas Thaimaan asukki jolla on kaikkea ja sitten postitat kuvan keittokirjasta, puukiposta ja vanhoista passeista.
        Sinulla ressukalla on kaksi vaihtoehtoa. Olet tullut maitojunalla Suomeen thaivaimosi ja poikasi kanssa ja he ovat palanneet Thaimaahan. Toinen vaihtoehto on että isäukkosi asui Hua Hinissa ja heitti lusikan nurkkaan eli siis kuoli. Sinä sait jotakin hänen rojuistaan ja olet kuolinpesän tiimoilta päässyt pari kertaa piipahtamaan Hua Hinissa ja aikoinaan kerran Chiang Maissa. Olet edelleenkin se sama juoppo sairas mölyapina Hiekkaharjusta, joka unelmoi Japanista, Amerikasta ja Thaimaasta.
        Terveytesi on romuna, itsetuntosi on aivan romuna, taloutesi on aivan kuralla ja poikasikaan ei kunnioita sinua enää. Olet täysin yksin ja hukassa. Muista ettei se ole Pattayan suomalaisten vika eikä se ole Thaimaan vika. Sinun elämäsi nyt on vaan mennyt noin. Vilkas mielikuvitus ja katkeruus ei sitä muuta.

        Syksyllä pääsit piipahtamaan Hua Hinissa isäsi kuolinpesässä ja matkasi tärkeimpiä tarkoituksia oli kuvata pari kuittia. Nyt sinulla on kassakone siinä vieressäsi. Nappaappa nyt sitten kuva siitä kassakoneesta jonka päällä on tämän päivän kuitti. Ei liene vaikeaa?
        Pertti Pasanen kierii haudassaan näiden satujesi ja kyyneltesi kanssa.


      • Sensei--
        lerpanlaiffia kirjoitti:

        Kuksaa on pyydetty kuvaamaan ja kuksahan se siinä. Aikuiset ihmiset ei lähettele toisilleen kuitin kuvia ja valokuvia nettihäiriköintiä varten todistaakseen jollekin jälkeenjääneelle densolle yhtään mitään HALOO kahju?? Sinä siihen sitten laitat keittokirjasta ja kuksasta kuvan.
        On täysin selvää että sinä olet Suomessa mutta et voi sietää ajatusta että joku suomalainen asuu Thaimaassa. Eihän tuollainen ole mitenkään normaalia. Kerrot vieläpä olevasi erittäin varakas Thaimaan asukki jolla on kaikkea ja sitten postitat kuvan keittokirjasta, puukiposta ja vanhoista passeista.
        Sinulla ressukalla on kaksi vaihtoehtoa. Olet tullut maitojunalla Suomeen thaivaimosi ja poikasi kanssa ja he ovat palanneet Thaimaahan. Toinen vaihtoehto on että isäukkosi asui Hua Hinissa ja heitti lusikan nurkkaan eli siis kuoli. Sinä sait jotakin hänen rojuistaan ja olet kuolinpesän tiimoilta päässyt pari kertaa piipahtamaan Hua Hinissa ja aikoinaan kerran Chiang Maissa. Olet edelleenkin se sama juoppo sairas mölyapina Hiekkaharjusta, joka unelmoi Japanista, Amerikasta ja Thaimaasta.
        Terveytesi on romuna, itsetuntosi on aivan romuna, taloutesi on aivan kuralla ja poikasikaan ei kunnioita sinua enää. Olet täysin yksin ja hukassa. Muista ettei se ole Pattayan suomalaisten vika eikä se ole Thaimaan vika. Sinun elämäsi nyt on vaan mennyt noin. Vilkas mielikuvitus ja katkeruus ei sitä muuta.

        Syksyllä pääsit piipahtamaan Hua Hinissa isäsi kuolinpesässä ja matkasi tärkeimpiä tarkoituksia oli kuvata pari kuittia. Nyt sinulla on kassakone siinä vieressäsi. Nappaappa nyt sitten kuva siitä kassakoneesta jonka päällä on tämän päivän kuitti. Ei liene vaikeaa?
        Pertti Pasanen kierii haudassaan näiden satujesi ja kyyneltesi kanssa.

        Mielestäsi on normaalia omat kirjoituksesi, se on hyvä, grattis sinulle siitä.

        Kirjoitat............"Aikuiset ihmiset ei lähettele toisilleen kuitin kuvia."

        Katsoppa kenelle Neiti 2010 Hidashoksotin kuittinsa lähetti ??????

        Näin hän kirjoitti............"Tuossa vähän senseille mallia eilisillalta mitä maksaa "kalakukko" täällä "Savossa", jossa Herra Sensei arvioi minun toistuvasti majailevan. https://aijaa.com/liUSqz"

        Mutta taas kerran mikä olikaan pääasia..........Kiitos ajatuksestasi passileimaton iskä.


      • lerppaonnolojätkä
        Sensei-- kirjoitti:

        Mielestäsi on normaalia omat kirjoituksesi, se on hyvä, grattis sinulle siitä.

        Kirjoitat............"Aikuiset ihmiset ei lähettele toisilleen kuitin kuvia."

        Katsoppa kenelle Neiti 2010 Hidashoksotin kuittinsa lähetti ??????

        Näin hän kirjoitti............"Tuossa vähän senseille mallia eilisillalta mitä maksaa "kalakukko" täällä "Savossa", jossa Herra Sensei arvioi minun toistuvasti majailevan. https://aijaa.com/liUSqz"

        Mutta taas kerran mikä olikaan pääasia..........Kiitos ajatuksestasi passileimaton iskä.

        Unohdat sitä mukaan ihmisten postittamat muut kuvat Pattayalta kun kyselet jo seuraavia. Tyypillistä lerpanlorua. Thaimaassa varmaan nukutaan jo mutta kysyn sinulta tätä todistelua seurattuani että miten se lentoaseman ravintolan kuitti joutui hänen mäntypöydälleen jos se on hänen kaverinsa ottama ja lähettämä? Oletko edelleen sitä mieltä että suomalaisia ei ole Pattayalla? Et sitten ottanut kuvaa siitä kassakoneesta etkä kuitista vaikka se on vieressäsi.
        Tyhjät tynnyrit vaan kolisee kun lerppa latelee lorujaan eikä kykene vastaamaan yhteenkään kysymykseen. On komia keittokirja sinulla ja puukippo. On on.


      • Sensei--
        lerppaonnolojätkä kirjoitti:

        Unohdat sitä mukaan ihmisten postittamat muut kuvat Pattayalta kun kyselet jo seuraavia. Tyypillistä lerpanlorua. Thaimaassa varmaan nukutaan jo mutta kysyn sinulta tätä todistelua seurattuani että miten se lentoaseman ravintolan kuitti joutui hänen mäntypöydälleen jos se on hänen kaverinsa ottama ja lähettämä? Oletko edelleen sitä mieltä että suomalaisia ei ole Pattayalla? Et sitten ottanut kuvaa siitä kassakoneesta etkä kuitista vaikka se on vieressäsi.
        Tyhjät tynnyrit vaan kolisee kun lerppa latelee lorujaan eikä kykene vastaamaan yhteenkään kysymykseen. On komia keittokirja sinulla ja puukippo. On on.

        ญากีพรนส Eiku sorry, pistäppä vähän suomentaen tuota keittokirjaa.

        En väitä että ei ole suomalaisia Pattayalla.

        Väitän että Dillen joulu- ja juhannusmatkat oli haavetta, eikä hän asu Pattayalla.

        Tosin sitä en väitä, että hänellä ei olisi sinua, voisit samalla vaikka kasvattaa hänen tytärtään siellä suomessa, kun Dille ei ehdi.

        Kyllä täällä näitä kuvia, mutta..........sulla ei ole laittaa 4 passia samoilla leimoilla.........

        tiedätkö miksi.........siksi että ainoa omaisuutes on paljon sanoja......siis vain sanoja.


      • senseinkuksat
        Sensei-- kirjoitti:

        ญากีพรนส Eiku sorry, pistäppä vähän suomentaen tuota keittokirjaa.

        En väitä että ei ole suomalaisia Pattayalla.

        Väitän että Dillen joulu- ja juhannusmatkat oli haavetta, eikä hän asu Pattayalla.

        Tosin sitä en väitä, että hänellä ei olisi sinua, voisit samalla vaikka kasvattaa hänen tytärtään siellä suomessa, kun Dille ei ehdi.

        Kyllä täällä näitä kuvia, mutta..........sulla ei ole laittaa 4 passia samoilla leimoilla.........

        tiedätkö miksi.........siksi että ainoa omaisuutes on paljon sanoja......siis vain sanoja.

        Oisikko sensei vielä halunnut kertoa sieltä salaisesta ravintolastasi sen kassakoneen vierestä, että miten sulla on sun kuksa, keittokirja ja joku kuivamuonapurkki siellä ravintolassa mukana sillä samalla pöydällä kuin mikä sulla on kotona? Olet tässä todistelussasi kyllä kirkkaalla hopeasijalla kymppiin nähden.


      • Sensei--
        senseinkuksat kirjoitti:

        Oisikko sensei vielä halunnut kertoa sieltä salaisesta ravintolastasi sen kassakoneen vierestä, että miten sulla on sun kuksa, keittokirja ja joku kuivamuonapurkki siellä ravintolassa mukana sillä samalla pöydällä kuin mikä sulla on kotona? Olet tässä todistelussasi kyllä kirkkaalla hopeasijalla kymppiin nähden.

        Katso aijauksen päiväys ja tämä ravintola nyt suljettu, hyvää yötä sinne pakkaseen.

        Muista myös minua jatkossa, se on sun kohtalos.

        Ei minulla ole kilpailua ja ihan mielelläni asun täällä Thaimaassa hopealla suoden Dillelle asumisen Suomessa kullalla.

        Sulla ei ole 4 leimapassia.


      • lerpanlaiffia
        Sensei-- kirjoitti:

        Katso aijauksen päiväys ja tämä ravintola nyt suljettu, hyvää yötä sinne pakkaseen.

        Muista myös minua jatkossa, se on sun kohtalos.

        Ei minulla ole kilpailua ja ihan mielelläni asun täällä Thaimaassa hopealla suoden Dillelle asumisen Suomessa kullalla.

        Sulla ei ole 4 leimapassia.

        Ei ole mulla joo edes passia mukana yövuorossa täälkä Vantaalla. Leimoja siinä on aika paljon.
        Okei eli sulla on 2016 vuodelta jonkun leima, sit sulla on nuudelipussi, nuudelipurkki, keittokirja marraskuussa ja puukippo. Niin ja puukko. Noillako arvelet tekeväsi itsestäsi miljonäärin Chiang Maissa? Yhden aikaan yöllä sulla ei ole Chiang Maissa ravintolassa muuta tekemistä kuin postittaa marraskuussa otettu kuva keittokirjasta? Olet kyllä menetetty sielu. Ei mulla muuta. Pelaan valvomossa mielummin tetristä kuin luen näitä uskomattomia selityksiäsi Hiekkaharjusta, lerppa.


      • MeKaikki
        lerpanlaiffia kirjoitti:

        Ei ole mulla joo edes passia mukana yövuorossa täälkä Vantaalla. Leimoja siinä on aika paljon.
        Okei eli sulla on 2016 vuodelta jonkun leima, sit sulla on nuudelipussi, nuudelipurkki, keittokirja marraskuussa ja puukippo. Niin ja puukko. Noillako arvelet tekeväsi itsestäsi miljonäärin Chiang Maissa? Yhden aikaan yöllä sulla ei ole Chiang Maissa ravintolassa muuta tekemistä kuin postittaa marraskuussa otettu kuva keittokirjasta? Olet kyllä menetetty sielu. Ei mulla muuta. Pelaan valvomossa mielummin tetristä kuin luen näitä uskomattomia selityksiäsi Hiekkaharjusta, lerppa.

        Me kaikki toivomme että jatkossakin mielummin pelaat tetristä valvomossa jättäen asiointisi tälle palstalle tähän.

        Ma kaikki kiitämme, olet jo antanut kaikkesi.


      • lerpanlaiffia
        MeKaikki kirjoitti:

        Me kaikki toivomme että jatkossakin mielummin pelaat tetristä valvomossa jättäen asiointisi tälle palstalle tähän.

        Ma kaikki kiitämme, olet jo antanut kaikkesi.

        03.19. "Hyvää yötä ja sensein ravintola kiinni,"
        03.44. "Me kaikki senseit kiitämme" kotoa käsin ankkavaimon nukkuessa ihanaa miljoonaunta sikarintuoksuisen sulhon saapuessa amerikkalaisesta ravintolasta kotiin raskaan työpäivän jälkeen, joka tapahtui taas kerran Suomi24 Pattayan matkailuosiossa alkaen aamu seitsemältä.
        Aamulla alkaa sama laulu taas seiskan pintaan. Minä pääsen kuudelta kotiin kun sinä odottelet laitosaamiaista painajaisia katsellen. Vaimo on mennyt, terveys on mennyt, rahat on mennyt, isäukko on mennyt, poika on mennyt, asunto on mennyt, jäljellä on vain katkera mieli, puukippo ja keittokirja josta et ymmärrä tuon taivaallista, kun se on kirjoitettu oudolla kielellä.
        Hashtag pähkinähullu. Hashtag nutsensei.


      • 2010unreg
        Sensei-- kirjoitti:

        Katso aijauksen päiväys ja tämä ravintola nyt suljettu, hyvää yötä sinne pakkaseen.

        Muista myös minua jatkossa, se on sun kohtalos.

        Ei minulla ole kilpailua ja ihan mielelläni asun täällä Thaimaassa hopealla suoden Dillelle asumisen Suomessa kullalla.

        Sulla ei ole 4 leimapassia.

        Että sellaisia ajatuksia tällä kertaa Sensei Kokki Kolmosella. Onko kokkilehti sieltä samasta maustekaupasta mistä olet ostellut pähkinöitä, vai kirjastoautolta mistä sinä lainaat ne MP- ja venelehdetkin?

        Aina vaan menee säälittävämmäksi juttusi. Tällä kertaa ei ole enää satasen mersu kyseessä vaan thaikielinen kokkilehtinen, kuksaa tietenkään unohtamatta.

        Pattayalla kaikki hyvin ja täysi tohina jo päällä. Ei muuta kuin mukavaa päivää! Sinulla ollut niin kiirettä noiden todisteluiden kanssa että olet laiminlyönyt passisi leimaamisen ja omaisuuden kartuttamisen. Ei ole Happy Days auennut etkä ole paljoa ehtinyt olemaan Onkopoikanakaan.

        Surullista. Onneksi kohta pääset ajelemaan sillä salaisella laitteella sinne Phuketin salahuvilalle, kunhan vuokralaiset on poistuneet kuuden makuuhuoneen huvilastanne, jossa luonnollisesti myös saunarakennukseen on osa väestä majoittunut lauteilla nukkuen. :DDD


    • jalkasienionvaarallinen

      Olisiko mahdollista keskustella aiheesta....?

    • Sensei--

      Jaahas että Neiti hidashoksotin aijailee meikäläiselle kuitteja ja perskärpäsenä kommentoi.

      Sallinette myös minun kommentoivan.

      Hidashoksottimella jolla ei ole aijata mitään haavejoulu- ja haavejuhannusmatkoistaan aijaa kyllä kaverinsa boxparkkikuvan mutta ei voi valokuvata suomessa olevaa mäntypöytäänsä thaimaalaisessa huoneessa.

      Neiti kertoo tuntevansa ainakin sata suomalaista thaimaassa, joista varmasti joku hänelle aijaten pistää kuitin boxparkin tavoin ja Dille se todistaa kuitilla asuvansa Pattayalla.

      Ei mene läpi tuo illuusion rakentaminen täällä kun aina todistaa jotain valokuvalla, joka vain hipaisee aihetta.

      Neidillä nyt varmaankin on myös aplen aktiivisuusranneke, oletko tallentanut pulssisi tintsun kanssa selvinpäin, kännissä ja krapulassa, mitkä lukemat ?

      • töötsinlaiffia

        Älä hajoo sensei. Missä kuksa?? Tee uusi tööts köh köh aloitus niinkuin teillä aikuismaisilla miljonääreillä on tapana ja vastaa siihen khiai tööts köh köh. Näin pääset taas tästä yli ja elämässäsi eteenpäin kysellen toisilta kaikenalaisia kuvia. Kun he niitä toimittavat olet hetken järkyttynyt jonka jälkeen jatkat taas uusien kuvien kyselyä. Tämä keskustelusivusto ei ole mikään missä joku voi esittää kaikenlaisia vaatimuksia toisille. Olisiko sinun aika alkaa kertoa niitä sinun matkakokemuksiasi Pattayasta, sen ravintoloista ja missä hotellissa olit vieraana, mitä tykkäsit ja mitä kaikkea teit??


    • KrunikanVili

      Kyllä he huomattavasti paremmin osaavat, kuin VaaviSenseiNumBallilerppa, jonka tönkköenglannista ei kukaan saa selvää, kuten olemme havainneet hänen lukuisista yrityksistään!!!

    • Jyuztk

      Miksi........ .

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      87
      3704
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      583
      3483
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      43
      3382
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      52
      2177
    5. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      13
      2121
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      319
      1935
    7. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      120
      1895
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      157
      1636
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      26
      1351
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1332
    Aihe