Okei eli nyt te ihanat ihmiset voitteko kertoo mitä mun pitäs tehä tän äijän kans<3 oon 17 vuotias tyttö ja säädin jonku reilu puolvuotta veljeni kaverin kans (juteltii jokapäivä, nukuttii, hengattii, pussailtii, se kehu mua maasta taivaisii) ja yhtäkkii tää äijä pamauttaa facee et on parisuhteessa. Ihmettelin kyl jossain vaiheessa et miks se on muuttunu jotenki etäseks.. sillon ku näin sen parisuhde ilmotuksen nii lopetin yhteydenpidon siihen samantien. Se edellee laitto viestejä ja snäppejä mut en vastaillu sille enää. En muista millo viimeks must ois tuntunu näin helvetin pahalta. Oonko ymmärtäny jotai vaan vääri sillo meijän säätämisen aikana, ku en ois siitä ihmisestä uskonu ikinä satuttamaan ketää, enkä usko edelleenkää.. haluisin oikeesti olla sen kaveri kaikesta huolimatta mut jos puhun siit ihmisestä nii alan itkemää ja miettimää niitä meiän ihania hetkiä.. enkä todellakaan haluu olla sille vihanen mistään, vaikka jotkut sanoo et mun pitäis todellaki olla tollasen teon jälkeen.
Veljen kaveri
Helppp
2
<50
Vastaukset
- 20vnainen
Lähetä nude sille ja käyttäydy ku horo. Se tulee sun luo ja saat sen. Kokemuksella voin kertoa että toiminut itellä ainakin
- 17-v_äijä_satakunnast
Älä nää vaivaa tommosesta äijästä. Jos se ei nää kuinka upea teidän juttu oli aikanaan, niin se on vaan tyhmä. Kannattaa vaan unohtaa tommonen huoripukki. Niinku sanonta menee, niin "meressä piisaa kyllä kaloja". Kyllä sä aikanaan sen oikean löydät. Usko muhun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1631483Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä261348Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701298Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2161170- 1271096
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3201031Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271027- 42959
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että281942IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel306934