Okei eli nyt te ihanat ihmiset voitteko kertoo mitä mun pitäs tehä tän äijän kans<3 oon 17 vuotias tyttö ja säädin jonku reilu puolvuotta veljeni kaverin kans (juteltii jokapäivä, nukuttii, hengattii, pussailtii, se kehu mua maasta taivaisii) ja yhtäkkii tää äijä pamauttaa facee et on parisuhteessa. Ihmettelin kyl jossain vaiheessa et miks se on muuttunu jotenki etäseks.. sillon ku näin sen parisuhde ilmotuksen nii lopetin yhteydenpidon siihen samantien. Se edellee laitto viestejä ja snäppejä mut en vastaillu sille enää. En muista millo viimeks must ois tuntunu näin helvetin pahalta. Oonko ymmärtäny jotai vaan vääri sillo meijän säätämisen aikana, ku en ois siitä ihmisestä uskonu ikinä satuttamaan ketää, enkä usko edelleenkää.. haluisin oikeesti olla sen kaveri kaikesta huolimatta mut jos puhun siit ihmisestä nii alan itkemää ja miettimää niitä meiän ihania hetkiä.. enkä todellakaan haluu olla sille vihanen mistään, vaikka jotkut sanoo et mun pitäis todellaki olla tollasen teon jälkeen.
Veljen kaveri
Helppp
2
61
Vastaukset
- 20vnainen
Lähetä nude sille ja käyttäydy ku horo. Se tulee sun luo ja saat sen. Kokemuksella voin kertoa että toiminut itellä ainakin
- 17-v_äijä_satakunnast
Älä nää vaivaa tommosesta äijästä. Jos se ei nää kuinka upea teidän juttu oli aikanaan, niin se on vaan tyhmä. Kannattaa vaan unohtaa tommonen huoripukki. Niinku sanonta menee, niin "meressä piisaa kyllä kaloja". Kyllä sä aikanaan sen oikean löydät. Usko muhun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku604726Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362169Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti521743- 1841722
Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1661548Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.2811401Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2011242- 881169
- 2051146
- 651104