Olen 18-vuotias vähän pulska keskiverto poika, joka haluaisi vinkkejä tyttökaverin löytämiseen.
Vinkkejä tyttökaverin hankkimiseen
8
<50
Vastaukset
- Vanhatietäjä
Olet väärässä paikassa, kehotan tinderiä. Tai sitte jos sinulla on jo tiedossa joku mutt et vaan uskalla kertoa sitä hänelle niin meet vaa suoraa sen luo ja kerrot asias vanhan kunnos suklaarasian ja ruusujen kans. Ja miksi edes kerrot olevasi "keskiverto" eihän sillä mitään väliä ole minkälainen on, koska kaikki me olemme saman arvoisia olisimme sitten "lihavia" tai "pulskia" tai "laihoja"tai minkälaisia vain (kunhan ei semmosia alipainoisia luutikkuja😂) eikä ole mitään kiirettä, aika nuori vielä tommonen 18v, kyllä se oikea vielä tulee vastaan😉.
- Kuna65
Samaa mieltä, minkälainen se "keskiverto" edes on? Jos olisin sinä, niin en pitäisi mitään kiirettä kun vasta 18 vuotias olet. Itsellekkin oikea löytyi vasta 25 vuotiaana. Nauti nyt vain siitä elämästä isin ja äitin kanssa. 😉
Minkä takii tääl nuorten palstal ees pyörii tällasii selvästi nuoruusiän ohittaneita juippeja? Koetteko ittenne ikinuoriks vai ootteko stalkkaamas nuorten elämää muuten vaan?
- Typeräkysymys
Typerä kysymys kysyä vinkkejä tyttöystävän löytämiseen! Eihän kukaan muu tyttöystävääsi valitse kun sinä! Hanki oma tyttöystäväsi ihan omin avuin minun puolestani. Äiti ja iskä ovat ainoat apulaiset joilta voi kysyä tuomoosia.
- andruka2287
ota tupaka ja siten polta ja puhala savu tytön pääle ja siten se menee sileen aah
- Aloittaja123
Aloitus oli pelkkä vitsi. Älkää ottako kaikkia aivan tosissanne.
- asiantauntija69
Oikeastaan vain itse varmuudella on väliä ja käy myös suihkussa
- ajjajtiiankaiken
Eti joku tietty harrastus. Sen ei tarvii mikään futa tai lätkä olla, mutta kunhan se on semi kiinnostava juttu ison ihmisjoukon mielestä ja sinun :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .452937Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen462844Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242629Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3381694- 711074
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101051Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193917Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101772Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26760- 43722