Vinkkejä tyttökaverin hankkimiseen

Keskivertopoika

Olen 18-vuotias vähän pulska keskiverto poika, joka haluaisi vinkkejä tyttökaverin löytämiseen.

8

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vanhatietäjä

Olet väärässä paikassa, kehotan tinderiä. Tai sitte jos sinulla on jo tiedossa joku mutt et vaan uskalla kertoa sitä hänelle niin meet vaa suoraa sen luo ja kerrot asias vanhan kunnos suklaarasian ja ruusujen kans. Ja miksi edes kerrot olevasi "keskiverto" eihän sillä mitään väliä ole minkälainen on, koska kaikki me olemme saman arvoisia olisimme sitten "lihavia" tai "pulskia" tai "laihoja"tai minkälaisia vain (kunhan ei semmosia alipainoisia luutikkuja😂) eikä ole mitään kiirettä, aika nuori vielä tommonen 18v, kyllä se oikea vielä tulee vastaan😉.

• Kuna65

Samaa mieltä, minkälainen se "keskiverto" edes on? Jos olisin sinä, niin en pitäisi mitään kiirettä kun vasta 18 vuotias olet. Itsellekkin oikea löytyi vasta 25 vuotiaana. Nauti nyt vain siitä elämästä isin ja äitin kanssa. 😉

• Minkä takii tääl nuorten palstal ees pyörii tällasii selvästi nuoruusiän ohittaneita juippeja? Koetteko ittenne ikinuoriks vai ootteko stalkkaamas nuorten elämää muuten vaan?

• Typeräkysymys

Typerä kysymys kysyä vinkkejä tyttöystävän löytämiseen! Eihän kukaan muu tyttöystävääsi valitse kun sinä! Hanki oma tyttöystäväsi ihan omin avuin minun puolestani. Äiti ja iskä ovat ainoat apulaiset joilta voi kysyä tuomoosia.

• andruka2287

ota tupaka ja siten polta ja puhala savu tytön pääle ja siten se menee sileen aah

• Aloittaja123

Aloitus oli pelkkä vitsi. Älkää ottako kaikkia aivan tosissanne.

• asiantauntija69

Oikeastaan vain itse varmuudella on väliä ja käy myös suihkussa

• ajjajtiiankaiken

Eti joku tietty harrastus. Sen ei tarvii mikään futa tai lätkä olla, mutta kunhan se on semi kiinnostava juttu ison ihmisjoukon mielestä ja sinun :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      73
      3714
    2. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      2011
    3. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      226
      1343
    4. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      135
      1236
    5. Pitikö mennä rakastumaan

Oi kyllä, kyllä piti. Kiitos vaan sulle mies! Todella kiitän..
      Ikävä
      111
      1129
    6. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      110
      1093
    7. Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...

Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil
      Maailman menoa
      70
      1020
    8. Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!

No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik
      Viihde ja kulttuuri
      6
      985
    9. Mitä tai ketä kaivattusi

muistuttaa?
      Ikävä
      60
      984
    10. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35