Aikuisten miitti

TaikaröNsy

..LAIVAMIITTI 15.3-16.3.2005 TURKU-THOLMA-TURKU KAIKILLE n.50-60 IHMISILLE TAPAAMINEN LAIVALLA.VIKING ISABELLA KLO 21.00 ALA-AULASSA NÄKYY..VARAA LIPPU YKSIN TAI PORUKAN KERA VIKINGIN TOIMISTOSTA.LAULETAAN,JUTELLAAN SYÖDÄÄN,TANSSITAAN JA OTETAAN JOS HALUTAAN PIKKU PAUKKU..TULOSSA ON JO MONTA MUKAVA INEHMOA..OLEN VAIN VÄLIKÄSI JA KUULIN ASIASTA..TERVETULOA....

3

1748

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miittailija

Tuo miitti toteutuu, se on totta, mutta haluan huomauttaa, että sinne ei voi kipaista tuosta noin vain, jos haluaa tavata toisia sättiläisiä täyspainoisesti. Aivan ehdottomasti on ilmoittauduttava Stiinalle, muuten voi olla ettei näe yhtäkään sättiläistä, joita on tullut tapaamaan. Me emme ole mitään eriskummallisia "pöllöilijöitä", jotka voi tunnistaa jo kaukaa. Olemme tavallisia - ehkä hiukan vilkkaampia - ihmisiä ja käyttäydymme ihan normaalisti, kuten muutkin laivalla olijat. Pidämme hauskaa 50 ja 60 ihmisille ominaisella tavalla. Siinäkin tapauksessa, että tulee omin konstein, on hyvä ilmoittautua Stiinalle. Hän ei asioita tarpeettomasti levittele eikä revittele, mutta osaa varata sopivat tilat ja sopia yhtiön kanssa miten maksut järjestetään.
      Olkaa reiluja niin myös teille ollaan reiluja.
      Tänään on viimeinen ilmoittaumispäivä ja maksupäiväkin on jo pian, 4.3.

• Harhaan johdettu

Mitä Taikarönsy tarkoittaa ? Eihän se puhe niin ollut, että jokainen itse söhlää lippujensa kanssa. Kun ryhmässä lähdetään, siitä seuraa myös jonkinlaista järjestelyä.
      Olin kauan siinä uskossa, että miitistä ei tule mitään, kunnes Stiina otti asian hoitoonsa.
      Nytkö aiot hänen tekemänsä ison työn vesittää levittämällä aina vain tietoa, että on aivan sama kuinka sinne tullaan ? Edes Kalevalan "inehmot" eivät toimi niin, saati sitten nykyajan sättikansa.

• TaikaröNsy

..sorry..miljoonasti...minulla ei ollut konetta runsaan kahteen kuukauteen,joten en ollut tietoinen Stiinan ryhmänvetämisestä,ryhmänjohtajana...silloin kuin tammikuussa viimeksi tästä keskusteltiin,sovittiin,että jokainen tulee omia polkujaan...en minä ole ilkeä,enkä halua sotkea mitään,mutta niin vain tapahtuu,kiitos sukuvian..joissain tapauksessa eduksi..;)siis sukuvika..STIINA ON RYHMÄNVETÄJÄNÄ..ilm.hänelle..mutta esim.itse kyllä tulen saamalla vapaalipullani,joten jos muillakin on näin..niin ilm.Stiinalle,että saatte ko.edut.OLEN PAHOILLANI.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      117
      2426
    2. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      40
      1552
    3. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      644
      1028
    4. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      106
      993
    5. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      71
      962
    6. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      98
      906
    7. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      48
      875
    8. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      710
    9. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      70
      706
    10. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      31
      696
    Aihe