femoston 2/10 väärin syödyt hormonit

Mummuli67

onko kenellekään käynyt niin, että oletkin aloittanut vahingossa syömään "väärästä rivistä" femostonia. Tässä on 2 viikkoa estrogeeniä ja 2 viikkoa keltarauhashormonia.
Itse tuli syötyä vahingossa 4 viikkoa sitä valkoista tablettia ja nyt alkoi sitten vuodot.
Terveskeskuksesta ei saa mitään apua, koska he eivät ole sitä resetiä antaneet...
Onkohan nyt sitten hormoonit sekaisin...olen aloittanut vasta 3 kk sitten ja 4 kuukauden aloitin väärin.
Pitääkö olla huolissaas..onko kenelläkään kokemusta asiasta.

4

342

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Apua.löytyy

      Kannattaa kysyä apteekista neuvoa. Osaavat usein neuvoa erikoisissakin tilanteissa.

      P.S. Eivät ainakaan vastaa, kuten ehkä terveyskeskus, että "emme voi auttaa kun emme lääkettä ole määränneet"...

    • eioleketään

      Miten ihmeessä noita voi väärin ottaa kun puolet ovat punaisia ja puolet valkoisia siinä kuukauden liuskassa.

      Miten tyhmän ihmisen pitää olla että valkoisia pillereitä vain valitsee neljä viikkoa.

      Etkö osaa käyttöohjeita edes lukea? Pakkauksessa on käyttöohjeet.

      Anna vuotaa äläkä mene paniikkiin. Tuskin siihen kuolet. Soita hätänumeroon jos kuiviin vuodat tai meinaa kuolla.

    • pilaatehdäjust

      Olikohan tuo pilaa. Jotenkin tuntui herjalta. Kukaan mummeli ei noita enään tarvitse vaan voisi kuolla jo pois rasittamasta yhteiskuntaa turhana pummina ja elättinä.

      Väärin noita ei kykene kukaan syömään muuta kuin joku muistisairas ja niille niitä ei varmasti määrätä.

      Olen 66 syntynyt enkä ole mummo vaan vanha ämmä korkeintaan jota voi pilkata.

      Meitä tämän ikäisiäkin jo pilkataan ettei tarvita tässä yhteiskunnassa. Olen kokenut sen että olen kuin roskaa.

      On mennyt ihan sairaaksi nuoruuden ja kauneuden palvonnaksi niin ettei edes keski iän ylittänyt nainen ole mitään mutta joku vanha äijä on tärkeä yhteiskunnalle.

    • Anonyymi

      <Miten ihmeessä noita voi väärin ottaa kun puolet ovat punaisia ja puolet valkoisia <siinä kuukauden liuskassa.

      Uusihan aloitetaan kun vanha syöty tyhjäksi. No kun liuska on tyhjä, eikä siinä ole ainuttakaan tablettia - niin ei se kerro minkävärisiä oli viimeksi syödyt pillerit. Eli erehtyminen on kyllä täysin mahdollista, varsinkin jos tuoteen käyttö vielä aika uutta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5810
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      26
      3687
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      229
      1948
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1782
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      94
      1232
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1187
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      289
      957
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      51
      951
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      889
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      848
    Aihe