miksi ihmeessä te haluatte palella?

Toyota_Hybrid1

päivittäin näkee skootia ja volokkareita joissa sivuikkunat aivan umpijäässä sisäpuolelta. miksi te haluatte ajaa jääkylmänä tunnetuilla autoilla? ulkona on nytkin 23 astetta pakkasta ja ei varmaan juurikaan lämpimämpi skodan ohjaamo ole ajon aikana. miksi ette osta lämmintä autoa?

53

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kovarassi

      Täällä oli aamulla 33 pakkasta.näytti tosiaan skodat ja volkkarit olevan jäässä.

      • enpä_palele

        Täälläpä on nytkin -33 ja useimmissa ikkunat jäässä. Poikkeuksina lähinnä ne (merkistä riippumatta), joissa moottori on käynnissä ja auto liikenteessä.


    • Dknfbfbfbf

      Kyllä vanha volvo ,240 lämpenee. Pärjää kalsarisillaankin

      • NäkyiPumpunHinnassakin

        Energiapihiyteen pyrkivät autotehtaat eivät nykyään ymppää tekeleisiinsä yhtä muhkeaa vesipumppua kuin Volvoissa tavattiin käyttää.


    • aasialainenKusetus

      Skoda on liikenteessä ja Toyotat parkissa, siinä se ero.

      • Eienäävag

        Skodassa ikkunat jäässä niin et nää kun tojot kulkee.


    • pieni.reikä.tuulilasiin

      Tojokuskit ajelevat kesät talvet sisäkierto päällä, huvittavia suorituksia talvipakkasilla.

    • wcxtöq2

      Skodan ilmastointilaite on suorastaan erinomainen. Kun kerran säätää lämpötilan haluamakseen, voi unohtaa koko asian. Aina tulee sopivaa lämpöä oli pakkanen, tai helle. Huurteen poisto toimii nopeasti, eleettömästi ja hiljaisesti.

      • Toyota_Hybrid1

        no miksi ette sitten käytä talvipakkasilla lämmityslaitetta kun aina on skodissa sivuikkunat aivan jäässä, tyhjäkäyntiä ronksottavat rumasti kauppojen parkkipaikoilla. kulkekaa ennemmin bussilla kun ei ne skodat lämpene näillä pakkasilla, kesäautoina nippanappa saattaa mennä.


      • Käynnissä

        Diesel autoja pääasiassa jotka ronksuttavat tyhjäkäynnillä kauppojen edessä merkistä riippumata kaikki kylmiä pakkasella..


      • hzwqö4
        Toyota_Hybrid1 kirjoitti:

        no miksi ette sitten käytä talvipakkasilla lämmityslaitetta kun aina on skodissa sivuikkunat aivan jäässä, tyhjäkäyntiä ronksottavat rumasti kauppojen parkkipaikoilla. kulkekaa ennemmin bussilla kun ei ne skodat lämpene näillä pakkasilla, kesäautoina nippanappa saattaa mennä.

        Toyotan leluhybridit kuluttavat enemmän bensaa, kuin Skodan turbomoottorit. Miksei Toyota ole käyttänyt resurssejaan kunnon plug-in hybridien suunnitteluun? Samalla olisivat laittaneet kuntoon heikon ruostesuojauksen ja surkeat ajo-ominaisuudet. Nyt Toyotan edessä on hiljainen hiipuminen. Kaikki on vain turhaa viivytystaistelua. VAG ostaa pois jämät, jos on mitään jäljellä.


      • HolistillaOnTehtävä

        Voih, PenttiHolisti jaksaa ja jaksaa noilla vuosia vanhoilla jutuillaan yrittää kääntää huomion pois Toyotan ongelmista. Jos ihan oikeasti on tuolla liikenteessä mukana niin taitaa olla Toyotan sivuikkunat pahiten jäässä. Skoda on viime vuosien talvitesteissä mitattu hyvinkin lämpimäksi autoksi, tiedät sen Pentti kyllä, mutta vanhoilla kopioilla menet varmaan ihan loppuusi asti?


      • skoda.on.paras
        HolistillaOnTehtävä kirjoitti:

        Voih, PenttiHolisti jaksaa ja jaksaa noilla vuosia vanhoilla jutuillaan yrittää kääntää huomion pois Toyotan ongelmista. Jos ihan oikeasti on tuolla liikenteessä mukana niin taitaa olla Toyotan sivuikkunat pahiten jäässä. Skoda on viime vuosien talvitesteissä mitattu hyvinkin lämpimäksi autoksi, tiedät sen Pentti kyllä, mutta vanhoilla kopioilla menet varmaan ihan loppuusi asti?

        Tämän vuodenkin TM vertailussa Skoda oli lämpimin auto.


      • SiperianPakkaspyörre

        Just just, kaikkein kylmin autohan on VW groupin auto, ja niistä Skoda. Octaviassa ei ole edes kunnollista lämmönsäädintä vaan yksinkertainen termostaatti, ja lämpimäksi tuota kippanaa ei saa ollenkaan yli 10 asteen pakkasilla. Että jos taas pysyttäis totuudessa.

        Syynähän tähän on alimitoitettu lämmityslaite, ja ylimitoitettu vesitilavuus. Itäautossa on tarkoituskin vähän palella koska mukavuus on länsimaista hapatusta vannoutuneiden skodistien mielestä.

        VW ja seatkin todella mahdottomia saada lämpiämään pakkasilla. Ja webastoa noihin skodiin ei virallisesti saa asentaa ollenkaan. (akku halpalaatuinen ja alimitoitettu varauksen otto kyvyltään)


      • falskaa.lämpö.harakoille
        skoda.on.paras kirjoitti:

        Tämän vuodenkin TM vertailussa Skoda oli lämpimin auto.

        Heheheheheheee kiitos taas kerran hyvistä nauruista XD tämä palsta ei koskaan petä


      • Rampe__
        hzwqö4 kirjoitti:

        Toyotan leluhybridit kuluttavat enemmän bensaa, kuin Skodan turbomoottorit. Miksei Toyota ole käyttänyt resurssejaan kunnon plug-in hybridien suunnitteluun? Samalla olisivat laittaneet kuntoon heikon ruostesuojauksen ja surkeat ajo-ominaisuudet. Nyt Toyotan edessä on hiljainen hiipuminen. Kaikki on vain turhaa viivytystaistelua. VAG ostaa pois jämät, jos on mitään jäljellä.

        no jos totta puhutaan niin onhan toyota vähintään 20 vuotta volkkaria edellä kaikessa, huomaa jo siinäkin kun toyotan bensakoneet kuluttaa vähemmän kuin volkkarin diesel moottorit. kyllähän vw on jäänyt aivan jalkoihin tekniikan kehityksessä, voisi jo sanoa volkkarille että juna meni jo kauan sitten.


      • paras_talviauto
        Toyota_Hybrid1 kirjoitti:

        no miksi ette sitten käytä talvipakkasilla lämmityslaitetta kun aina on skodissa sivuikkunat aivan jäässä, tyhjäkäyntiä ronksottavat rumasti kauppojen parkkipaikoilla. kulkekaa ennemmin bussilla kun ei ne skodat lämpene näillä pakkasilla, kesäautoina nippanappa saattaa mennä.

        Octavian ikkunat ovat aina kirkkaat, koska sähkölämmitteisen tuulilasin ansiosta lämpöä ei tarvitse hukata kylmään tuulilasiin vaan lämmön voi suunnata sivulaseihin ja jalkatilaan.
        Lähes ainoat ikkunat jäässä tai huurussa ajavat ovat tänäänkin olleet eri ikäisiä Toyotia omien havaintojeni mukaan. Kuskeilla poikkeuksetta karvareuhka syvällä päässä ja auton perässä kaamea bensan katku. Onneksi noista käryävistä kylmiöistä pääsen neliveto-Octaviallani salamana ohi kelistä riippumatta.


      • awinkawink
        paras_talviauto kirjoitti:

        Octavian ikkunat ovat aina kirkkaat, koska sähkölämmitteisen tuulilasin ansiosta lämpöä ei tarvitse hukata kylmään tuulilasiin vaan lämmön voi suunnata sivulaseihin ja jalkatilaan.
        Lähes ainoat ikkunat jäässä tai huurussa ajavat ovat tänäänkin olleet eri ikäisiä Toyotia omien havaintojeni mukaan. Kuskeilla poikkeuksetta karvareuhka syvällä päässä ja auton perässä kaamea bensan katku. Onneksi noista käryävistä kylmiöistä pääsen neliveto-Octaviallani salamana ohi kelistä riippumatta.

        Sinun neliveto taavi viettää puolet vuodesta korjaamolla ja sen toisen puolikkaan tallissa, kun ei sillä pääse talvella ajamaan kun ei riitä lämmintä kapyysiin. Ois varmaan ihan ookoo auto ajaa kesällä mutta silloin ei tietenkään pelaa ilmastointi vaan saa luu pihalla ajella. Kun haluat päästä siitä eroon niin ainoa paikka jossa sen saa myytyä on tämä, täällä kyllä riittää skodauskovaisia yllinkyllin.


      • edelleen_roomsteristi
        SiperianPakkaspyörre kirjoitti:

        Just just, kaikkein kylmin autohan on VW groupin auto, ja niistä Skoda. Octaviassa ei ole edes kunnollista lämmönsäädintä vaan yksinkertainen termostaatti, ja lämpimäksi tuota kippanaa ei saa ollenkaan yli 10 asteen pakkasilla. Että jos taas pysyttäis totuudessa.

        Syynähän tähän on alimitoitettu lämmityslaite, ja ylimitoitettu vesitilavuus. Itäautossa on tarkoituskin vähän palella koska mukavuus on länsimaista hapatusta vannoutuneiden skodistien mielestä.

        VW ja seatkin todella mahdottomia saada lämpiämään pakkasilla. Ja webastoa noihin skodiin ei virallisesti saa asentaa ollenkaan. (akku halpalaatuinen ja alimitoitettu varauksen otto kyvyltään)

        Oletpas sinä todellinen asiantuntija. Kerro seuraavaa autonvalintaani varten vesitilavuudet suosittelemistasi autoista. Litran tarkkuus riittänee.

        Minä ruksin nykyisen Skodani tilatessani kohdan Climatronic, enkä saanut sitä mainitsemaasi yksinkertaista termostaattia.


      • paras_talviauto
        awinkawink kirjoitti:

        Sinun neliveto taavi viettää puolet vuodesta korjaamolla ja sen toisen puolikkaan tallissa, kun ei sillä pääse talvella ajamaan kun ei riitä lämmintä kapyysiin. Ois varmaan ihan ookoo auto ajaa kesällä mutta silloin ei tietenkään pelaa ilmastointi vaan saa luu pihalla ajella. Kun haluat päästä siitä eroon niin ainoa paikka jossa sen saa myytyä on tämä, täällä kyllä riittää skodauskovaisia yllinkyllin.

        Sinäkö tiedät autoni huolto- ja korjaustarpeet? Et tiedä edes rekisteritunnusta! Se on varmaa, että olipa Toyotasi mitä mallia tahansa, käytät leluasi huollossa useammin kuin minä Octaviaani ja maksat huolloista enemmän, ellet huolla romuasi itse!
        Kaikki muu kirjoittamasi on juuri sitä tojoteron kateellista vikinää mistä tämä palsta alkaa olla kuuluisa.


    • yhä_dieselisti

      Aikanaan ostin Roomsterin, koska siinä ikkunat C-pilarin jälkeenkin pysyivät kirkaina. Nyt auto on yli kuusivuotias ja lämmitysKIN pelittää edelleen hienosti. Nyt pakkasta on hieman yli 20 astetta ja pian kauppareissu edessä. Kirkkain ikkunoin.

      Jos jotain pitää lämmityksessä moittia naiin moottorinlämitintä. Metro-Autossa matematiikka ei ole vahvuuslaji. Lämmitin lämmittää vain kolmea sylinteriä. Kunnon pakkasessa neljäs sylinteri lähtee mukaan leikkiin selvällä viipeellä.

      • Oliskohan noin? Miksi sitten nyt pakkasilla näkee järjestään skodia liikenteessä, joilla ikkunat jopa sisältä huurussa ja/tai jäässä. Likaisessa skeidassa muhiva kosteus ja itäkabiinin väljyys syynä tuohon, lienee


    • faktankertoja

      Tällaisia höpöttäjiä on helppo kuunnella kun tietää että Skoda oli tuoreessa TM talvivertailussa kaikkein nopeimmin lämpeävä auto. Skoda lämpeni -9 asteen kelissä 23 asteiseksi 9,5 minuutissa.
      Paras riisikippo oli Honda 17,5 minuutin tuloksella. Huonoin riisikippo oli Nissan, 27 minuuttia. Ei osaa aasianpoika vieläkään talviauton tekemistä.

      • HOLOTNA.OPUKKA

        itäritsa skeida on aina ollut hitaimmin lämpenevä ja kylmin itäkippa jokaikisessä testissä..
        Nykyään noihin itäkippoihin laitetaan wepastot jokaiseen testeihin että edes jotenkin lämpenisi.


      • toisto_tympii

        Joko taas tuo sama jorina?


    • Larvanto

      Trolli kysyy, miksi haluatte palella ikkunat jäässä? Jos aloittaja haluaa valehdella 247365, niin kai vapaassa maassa saa myös palella, jos ei lämmityslaite kelpaa!

      Onko tämä aloittaja joku kommunisti, joka haluaa kaikki samaan muottiin? Volvofiili, joka onanoi 240-sarjan Volvossa ilman vaatteita kesät talvet?

    • Kunnon.hanskat.ja.pipo

      Mitä nää valittaa kylmyydestä.minä tarkenen ajaa skoda octaviallani melko hyvin.
      Kylmähän skodani on ,mutta kun pukeutuu asianmukaisesti onnistuu pidemmätkin ajomatkat kunhan lähtiessä lisää öljyä.

      Pukeudun lämpimästi,huom.kerros pukeutuminen.

      Käsittelen skodani ikkunat pari kertaa viikossa huurtumisen esto aineella sisältä ja ulkoa.
      (Ei ikkunat huurru niin pahoin)

      • vitsiniekat.erikseen

        No siinä kerrankin rehellinen skodisti, ei yritä väittää valkoista mustaksi. Onhan skoda kuskeilla ja matkustajilla usein pilkkihaalarit, karvareuhkat päässä, ja lapikkaat jaloissa. Ei sellaisia kamppeita lämpimässä autossa pidetä. Monissa länsiautoissa matkustetaan t-paidoissa pakkaskelillä.


    • faktankertoja

      Valtavaa höpötystä propagandan suoltajilta. Ei muuta miksikään sitä että Skoda on tuoreen TM:n testi lämpimin talviauto ja riisikupit ovat taas kerran sijoilla ynnämuuta.
      Tämä on fakta.

      • Skeida on tosi lämmin auto, mutta vain kesähelteillä. Silloin taas sen alimitoitettu ilmastointi ei pysty pitämään itäkabiinia viileänä.

        Skodissa siis kylmä talvihelvetti ja kuuma kesähelvetti. Eihän tuollainen rotjake ole oikea auto ensinkään. Nuorison mautotkin lämpimämpiä pakkaskeleillä 😂😂😂


      • voi.kai.noinkin.elää
        Hernekäinen kirjoitti:

        Skeida on tosi lämmin auto, mutta vain kesähelteillä. Silloin taas sen alimitoitettu ilmastointi ei pysty pitämään itäkabiinia viileänä.

        Skodissa siis kylmä talvihelvetti ja kuuma kesähelvetti. Eihän tuollainen rotjake ole oikea auto ensinkään. Nuorison mautotkin lämpimämpiä pakkaskeleillä 😂😂😂

        Ja sitten olet tosi tyytyväinen ja onnellinen tällaiseen hengentuotoksen. Miten matalalle voi ihminen riman laittaa.


    • Lötköpötkö

      En tiijä skodasta mutta uus golffi ainaki kylmä kun pakkanen menee yli 30 asteen.siis 1.5 bensa.

    • mitattua.tietoa

      Kaikenmaailman pulinaa kun ei kasetti kestä sitä että Skoda on taas kerran vertailun paras.
      Ja tässä asiassa ei kyse ole mielipiteestä vaan mitatusta faktasta. Autot startattiin aamulla samoista olosuhteista ja kellotettiin miten auto lämpeää. Skoda oli paras ja riisikupit surkeita.
      Lukekaan TMstä niin ei tarvitse elää harhassa.

      • melua.ja.kylmyyttä

        Skodahan on tunnetusti TM:n meluisin ja kylmin koskaan testaama auto. Miksi pitää muunnella totuutta? Johan tuon nyt itse skodistitkin myöntävät (rehelliset skodistit)


    • lämmin.skoda

      "Nyt kun maahantuoja asentaa skodiin pakolliset lisälämmittimet,että niillä suomen talvessa edes jotenkin pärjää."

      Turha itkeä kun Skodan vakiovarusteet ovat ylivoimaiset. Näin tehdään menestyjiä.
      Itkekää riisiritsoissanne kun on on kylmä. Skoda on Suomen lämpimin auto. Mitatusti eikä vain höpinöissä.

      • Lollottelija

        Hehehehee hyvä hyvä, jatka vaan, XD paras palsta, "lämpimin auto" LOLLOL


      • Huumori.kukkii.täällä

        "menestyjiä" XD Roflmao.... menestyjät järjestään santanderin tai jonkun hiton joustoluottolaitoksen asiakkaita, yli 78% skodista ostettu kalliilla vakuudettomia lainoja tarjoavien "pankkien" kalliilla lainarahalla. Menestyjistä on vähän eri käsitykset meillä.


    • Larvanto

      Trolli hermostui, kun jää kiinni ja vaihtaa keskustelun korroosioon. Sopii sekin.

      Eikö jokainen saa ruostuttaa autonsa, jos jokainen saa valehdellakin Suomi24-palstalla?

      • Aina.rikkikin

        Eipä näiden skodien kylmyyskään ihmetytä.. Jos se oikeasti lämpenisi, ei siihen tarvitsisi asennella naurettavuuksien naurettavuutta eli AJON AIKANA käytettävää webastoa!


      • Larvanto
        Aina.rikkikin kirjoitti:

        Eipä näiden skodien kylmyyskään ihmetytä.. Jos se oikeasti lämpenisi, ei siihen tarvitsisi asennella naurettavuuksien naurettavuutta eli AJON AIKANA käytettävää webastoa!

        Ai jaa. Juurihan sinä väitit, ettei Skodaan saa Webastoa. vai oliko se "vepasto", jota ei saa "skootaan".. :D


      • karu.kylmä.itäkippa
        Larvanto kirjoitti:

        Ai jaa. Juurihan sinä väitit, ettei Skodaan saa Webastoa. vai oliko se "vepasto", jota ei saa "skootaan".. :D

        Eihän se ole väittelyn asia, kun siihen ei saa, niin ei saa, virallisesti. Kyllä skeidaankin joku viraabeli korjaamo pulju toki weban änkeää, muttei siitä mitään hyötyä ole, kun ei sitä voi 55 Ah akun takia pitää päällä kuin max. 10 min. Vertaa esim. monissa länsiautoissa yli 105-110 Ah erikoisakku.

        Mahtaa olla nautittavaa kyytiä, kun meluava öljyä hotkiva kylmä itäinen iglu pomputtaa ja huojuu talvioloissa, ja hyytyy pakkaseen vielä niin että matka katkeaa.


      • kateusEiToimiHolo

        No kun ei tarvitse WEBASTOA ja isomman akun voi voi hankkia ja myös akkulaturin, hienoa vai mitä Pena?


      • kateusEiToimiHolo kirjoitti:

        No kun ei tarvitse WEBASTOA ja isomman akun voi voi hankkia ja myös akkulaturin, hienoa vai mitä Pena?

        voi voi onpas tietämätöntä. skodan akun ampeeritunnit ovat 54 eikä 55 -täysin naurettava ja alimitoitettu akku siis ainakin Taavi-skeidassa. Sitten tämä isomman akun hankinta: ei mahdu. Ahtaassa itäkipassa siis, toistan: isompi akku ei mahdu. Sitten noi akkulaturit, ne taas sekoittavat skodissa aivan järjestään jo ennestäänkin epävarman ha vikaantuvan sähköjärjestelmän, noistahan on ollut vaikka kuinka paljon juttua. Audissa ja vw:ssä toimivat mutta skeidoissa jostain syystä sekoittaa sähköpuolen>kallis remontti.


    • viuvauvei

      toyota auris ja kyllä lämpenee, kokeilkaapa vuorotellen skodaa ja toyotaa, huomaatte kyllä huiman eron, skodassa muuten paleltaa jo 15 pakkasella kun toyotassa alkaa kuumottamaan 35 asteen pakkasella. toiset ne osaa ja toiset ei yritäkkään oppia.

      • Höpötys.vs.Tieto

        Tässä taas tyypilline tero höpöttää omia mielipiteitään ilman mitään pohjaa puheilleen. Tarkistetaas vähän faktoja:
        -Skoda oli lämpimin auto tuoreimmassa TMn talvivertailussa.
        -Tojon viimeisin talvivertailuun osallistunut auto oli C-HR joka jäi sijalle kymmenen ja AlfaRomeon alapuolelle.

        Jokainen voi sitten miettiä kummalla on enemmän painoarvoa. Anonyymit höpinät vai mitattu tieto.


      • Höpötys.vs.Tieto kirjoitti:

        Tässä taas tyypilline tero höpöttää omia mielipiteitään ilman mitään pohjaa puheilleen. Tarkistetaas vähän faktoja:
        -Skoda oli lämpimin auto tuoreimmassa TMn talvivertailussa.
        -Tojon viimeisin talvivertailuun osallistunut auto oli C-HR joka jäi sijalle kymmenen ja AlfaRomeon alapuolelle.

        Jokainen voi sitten miettiä kummalla on enemmän painoarvoa. Anonyymit höpinät vai mitattu tieto.

        Noista testeistähän tiedetään että kuka eniten lyö paalua pöytään, sen merkki "voittaa". Ei kai kukaan niin tyhmä ole että niihin uskoo saati auton valintaansa antaa vaikuttaa. Vaikka ostaahan jotkut skodankin 😂

        Oma koeajo on ainoa jonka pitäis ratkaista, ja tunnettu luotettavuus kuten länsiautoissa.


      • Kyrväntö
        Hernekäinen kirjoitti:

        Noista testeistähän tiedetään että kuka eniten lyö paalua pöytään, sen merkki "voittaa". Ei kai kukaan niin tyhmä ole että niihin uskoo saati auton valintaansa antaa vaikuttaa. Vaikka ostaahan jotkut skodankin 😂

        Oma koeajo on ainoa jonka pitäis ratkaista, ja tunnettu luotettavuus kuten länsiautoissa.

        Tosi kuin vesi. Milloin Tojo voittaa (?), silloin testi on täysin puolueeton ja kirurgin tarkka.
        Buahhahhaaa!!!!


      • Kyrväntö kirjoitti:

        Tosi kuin vesi. Milloin Tojo voittaa (?), silloin testi on täysin puolueeton ja kirurgin tarkka.
        Buahhahhaaa!!!!

        ei ole testeihin luottamista, jokunen vuosi taaksepäin skoda itse joutui tunnustamaan että oli huijannut ja maksanut testi "voitoista". Pieni realistisuus ei luulisi skodatrolleiltakaan olevan liikaa vaadittu. Vai? Vaikka toisaalta jo skodan hankinta mielestäni osoittaa, ettei tämä porukka ole ihan ns. jalat maassa, tai ainakaan autoista ei oikein mitään tiedetä.


      • Noinkohan.löytyy

        No sieltä tulee taas omaa totuutta ilman linkkiä.
        Se joka on oikeasti joutunut tunnustamaan huijaamisen on tässä. https://www.carthrottle.com/post/wqm9665/

        Laita sinäkin linkki tuosta Skodan huijaamisesta.


    • täysintotta

      Tuo on totta. Jokainen lotjake, joka on tuota itäblokin vassari tuotantoa ja sen sukulaisia, ovat ikkunat aivan jäässä.
      Helsingissä 20 pakkasta ja ressukat tutisee igluissaan.

    • dwqghj4

      Skoda on lämmin ja huurteeton auto verrattuna Tojoon. Se on täysin alimitoitettu kulkuneuvo joka osa-alueella. Moottorit, lujuus, ajo-ominaisuudet noin aluksi mainiten. Vaarallinenkin turvatyynyjen toimimattomuuden ja paloherkkyyden vuoksi

    • skädäm_

      ostakaa toyota niin ei tarvitse palella. skoda on kylmä auto ollut aina.

    Ketjusta on poistettu 28 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      54
      5289
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3417
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1562
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      191
      1449
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1066
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      978
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      887
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      826
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      778
    10. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      769
    Aihe