Taloyhtiöni parkkihallissa haisee todella voimakkaasti home ja katot ovat täynnä valkoisia läiskiä. Taloyhtiö sanoi tarkastavansa asiaa, mutta kysymykseni on voiko home levitä autooni jotenkin? Parkkiruudun yläpuolella täynnä hometta myös. Ja voiko homeesta tulla haittaa, aikaisemmin ei ainakaan ole ollut homeesta haittaa, jos kävelen vain paikan läpi autolleni vai voiko tästäkin saada jotain oireita?
Parkkihalli täysin homeessa, muutama kysymys
1
134
Vastaukset
"Home-ongelma
21.1.2019 21:44
Taloyhtiöni parkkihallissa haisee todella voimakkaasti home ja katot ovat täynnä valkoisia läiskiä. Taloyhtiö sanoi tarkastavansa asiaa, mutta kysymykseni on voiko home levitä autooni jotenkin? Parkkiruudun yläpuolella täynnä hometta myös. Ja voiko homeesta tulla haittaa, aikaisemmin ei ainakaan ole ollut homeesta haittaa, jos kävelen vain paikan läpi autolleni vai voiko tästäkin saada jotain oireita?"
- Ilmeisesti otat homeongelmat vakavasti, joka on hyvä asia. Se, ettei lääkärit ota niitä vakavasti, on paha asia.
Ikävä kyllä kaikki täällä Suomi24:n ylläpitoa myöten ovat niin homeessa ja henkitoreissaan, että kysymykset kaikuvat kuuroille korville eikä kukaan jaksa vastailla paljoa mitään. Sitä paitsi sairaiden näkökulmasta kirjoitetut "vääränlaiset viestit" lähtevät aivan liian usein nykyään raukkamaisesti kävelemään, vaikka kirjoittamiseen menee paljon aikaa ja vaivaa.
Vastauksena kysymykseesi sanoisin, että jos kellarissa haisee home, niin kyllä ne tavaratkin tuppaavat haisemaan siellä homeelta.
Ei se ole niin paha juttu, jos hometta on vaan autossa, jos se ei tartu suhun etkä tule kipeäksi...
Hometta ei kannata pelätä, mutta kiertää se kyllä kannattaa, jos vaan voi, ettei altistuisi sille.
Lisää tietoa vaikka https://goo.gl/Mse9H1 tuolla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251258
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89924- 94904
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede23847Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat286746- 93727
- 34638
- 109636
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50571Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet129550