Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Onnistunut kondomien osto + Sultan vs. Magic -vertailu

Poitsu14v

Hei! Haluaisin kertoa tässä nyt kertomuksen eiliseltä, kun ostin ensimmäistä kertaa kondomeja. Olen siis 14-vuotias poika. Kertokaa ihmeessä omiakin kokemuksianne kondomien ostosta ensimmäistä kertaa täi ylipäätään.

Olin bussissa matkalla keskustaan, tai tarkemmin olisin mennyt siitä eteenpäin. Mielessäni oli ollut jo pitkään ostaa kondomeja, jotta niitä olisi kaiken varalle :). Yhtäkkiä tämä asia tuli mieleeni, ja päätin tekeväni sen tänään. Olin lukenut keskustelupalstoilta aiheesta, ja joillakin oli ollut negatiivisia kokemuksia aiheesta; esimerkiksi K-ryhmän kaupat eivät olleet myyneet kyseistä tuotetta. Päätin, etten ostaisi K:sta, vaan mieluummin jostain SOK:n toimipisteestä.

Ensin katsoin foodie.fi-palvelusta hyllivälinumeron, jossa kondomeja myydään, koska en ollut käynyt kyseisessä kaupassa kovin montaa kertaa, varsinkaan tällaisella asialla. Löysin hyllyvälin helposti, ja ajattelin uskaltavani tehdä sen. Poistuin bussista keskustassa ja käveliin kauppaan. Kävelin kohdasta, josta näen kaikki hyllyt, mutta en löytänyt sellaista hyllyvälinumeroa mistään.

Lopulta päätin ensin ostaa jotain kondomien peittämiseksi kassalla; tietynlaisen paketin suklaapatukoita, jonka hinta oli noin 2€. Kävelin vielä ympäri kauppaa, kunnes lopulta löysin kondomit sivuhyllystä, jota ei oltu numeroitu. Ne oli sijoitettu MELKO ylös, joten minäkin 176-senttinen, jouduin kurottamaan ottaakseni niitä. Olin jo bussissa päättänyt ostavani Magic- ja Sultan-merkkisiä kondomeja, ja sen päätöksen myös pidin. Kondomit olivat normaalikokoisia. Aikomuksenani oli siis kokeilla, kumpi on parempi merkki. Otin molemmat yhdellä kurotuksella, ja asetin ne ostoskoriin.

Menin kassalle, ja laitoin ostoskorin sille osoitettuun paikkaan, ja otin ostokseni käteen. Kondomipaketit ja suklaapatukkapaketti olivat suunnilleen saman kokoiset, suklaapatukkapaketti mahdollisesti hieman isompi. Kun pääsin laittamaan ostokseni liukuhihnalle, laitoin kondomit ensin, ja sitten vasta suklaapatukkapaketin peittämään kortsuja.

Juuri kun olin pääsemässä kassalle, vaihtoi aikaisemmin kassalla palvellut mies paikkaa erään nuoren naisen kanssa, jolla on tunnistettava ääni. Muistin hänen palvelleen minua aikaisemmin, joten mietin, miten tämä mahtaisi reagoida. Onneksi hän skannasi ensin suklaapatukkapaketin viivakoodin, sitten Magicin ja viimeisenä Sultanin. Tuon aikana naisen ilme oli neutraali, eikä hän esimerkiksi naurahtanut.

Kun tuli maksun aika, hän kertoi tuotteiden hinnan, ja minä annoin hänelle 10€ setelin. Enhän tokikaan halunnut maksaa S-Etukortilla, sillä silloin vanhempani olisivat nähneet ostokseni, ja tätä en todellakaan halunnut, koska ei kuitenkaan ollut kyse muusta kuin testistä. Palataan kuitenkin vielä myyntitilanteeseen: Myyjä sanoi vaihtorahojen määrän minulle. Otin vaihtorahat käteeni, ja asetin ne lompakkoon. Sanoin, etten tarvitse kuittia. Myyjä vaikutti siltä, että tämä on hänelle vallan tavallinen ostotilanne, joten olin iloinen siitä.

Myöhemmin samana päivänä kokeilin kondomeja siten, kuin niitä nyt kuuluu pitää päällä. En kerro nyt yksityiskohtia, mutta molemmat kondomit sopivat päälleni hyvin. Magic puristi juuri sopivista kohdista hieman enemmän, joten mielestäni se on parempi, jos jompikumpi pitää valita. En kuitenkaan näe näiden kahden kondomin ominaisuuksilla kovinkaan huomattavaa eroa.

Tähän loppui kertomukseni. Kuten jo alussa sanoin, kertokaahan omia kokemuksianne kondomien ostosta nuorena tai muutenkin. Kumpaa merkkiä itse pidätte parempana?

13

1269

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Andrukela

      Erittäin hyvä tarina, 5/5!

    • wellplannedandexecuted

      Hyvin suunniteltu ja suoritettu ostosretki!

    • Äktuaalistavittua

      osta niiden lisäksi lateksikäsineitä, liukuvoidetta, pari paria sukkia ja kuminauhoja, ;)

    • Poitsu14v

      Hei, tässä vielä aloittaja. Kyseessä ei siis ollut eilinen eli maanantai 21. päivä, vaan sunnuntai 20. päivä. Virhe johtui siitä, että kirjoittelin tekstin eilen valmiiksi, mutta julkaisin sen vasta tänään. Tässä siis vain pieni tarkennus :)

      • Olli1969

        Minä en kortonkeja osta ikinä.
        Nain aina paljaalla ja lasken mallit naisen päälle ellei tämä käytä ehkäisyä.
        Tuntuu paljon paremmalta eikä tartte tehdä noloja ostokeikkoja.


      • ikivanha

        Ja soitat sitten terkkariin, kun kutisee ja kirvelee alapäässä? Voisko katsoa "ne testit"? Seksitaudit ei näy päälle päin, joten kannatan lämpimästi kondomin käyttöä.


    • Mukavaa, että ensimäinen kondomien osto kokemuksesi oli positiivinen. Itse sain kassajonossa paniikkikohtauksen ja juoksin itkien pois. Tilannetta ei parantanut se, että kyseessä ei ollut vain testi ja niille kondomeille olisi ollut käyttöäkin illemmalla.

      • Tylytotuus

        Kyllä sinun onkin parempi jatkaa vaan animepoken parissa.
        Jos ei itkemättä ja panikoimatta pysty ees kumeja ostamaan niin ei siitä yhdynnästä tule yhtään parempi räpellys.


      • Enimmäkseen ilman kumia olen tuon tapauksen jälkeen pannut


    • Poika16v

      Itseäni hiukan myös jännitti ensimmäinen kerta ostaa kondomeja kaupasta, tyttöystävä ei halunnut tulla kassajonoon samaan aikaan mutta nykyään hänkin jo kehtaa ostaa niitä ja ollaan samaan aikaan kassallakin eikä tarvii piilotella minkään muun tavaran alle kondomipakettia

      • Pentti-69

        Olette oikealla tiellä! Mä ja mun tyttöfrendi kehdataan nykyään jo olla yhdynnässä kaupan kassajonossa. Ei tuu aika pitkäks siinä vuoroa odotellessa. Eikä muidenkaan jonottajien.


    • Janne16kohta17

      Just tollain ne pitää ostaa, ihan muina miehinä/naisina. Ja olet fiksu kaveri kun oikeasti valmistaudut kortsujen käyttöön. Mulla oli suunnilleen samanlainen tilanne pari vuotta sitten. Nykyisin faija pitää huolen kortsujen hankinnasta mulle ja joskus mutsikin tuo niitä.

    • No niin, tein nyt tänne käyttiksen että voin vastailla niin että tiedätte, että olen oikea aloittaja. Tosin sehän ei ole millään tavalla todistettavissa mutta silti

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      83
      2122
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1808
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      31
      1781
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1530
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      67
      1496
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      76
      1402
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      20
      1364
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1322
    9. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1284
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      72
      1271
    Aihe