Liittyykö tähän kun lupaa ei tule toimintaan eikä edes edustustoon?
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/suomen-ankaran-suurlahetystossa-tutkitaan-laajaa-viisumivilppia-turkkilaisille-on-myonnetty-jopa-satoja-viisumeja-vaarin-perustein/7250076
On näemmä muutakin epäselvää käsiteltävänään.
5
164
Vastaukset 5
- tilausjuttu
Kyllä niitä on "misukoille" tilattu, siis niitä baaripoikia, luulisin.🤔
- vaarivaan
Taitaa olla nyt kahden eri valtion asioista kyse. Suomen ulkoministeriö ei puutu vieraan valtion lupakaytantöön. Toki afdn lainoppinut puheenjohtaja yritti sitakin.
- Maassamaantavalla
Tottahan toki kaikki aina aluksi kiistetään. Nyt on vain liian paljon asioilla yhteisiä nimittäjiä ja sattumia. Itse en usko tällaisiin sattumiin ollenkaan. Suomi, Turkki, luvaton toiminta, yhteisiä tuttavia, yhteyksiä suurlähetystöön, Alanyassa vaikuttavia epämääräisä suomalaisia. Ja niin edelleen, lukemattomia yhteisiä tekijöitä.
- Maastapois
Maassamaantavalla kirjoitti:
Tottahan toki kaikki aina aluksi kiistetään. Nyt on vain liian paljon asioilla yhteisiä nimittäjiä ja sattumia. Itse en usko tällaisiin sattumiin ollenkaan. Suomi, Turkki, luvaton toiminta, yhteisiä tuttavia, yhteyksiä suurlähetystöön, Alanyassa vaikuttavia epämääräisä suomalaisia. Ja niin edelleen, lukemattomia yhteisiä tekijöitä.
AFD:llä on hyvät suhteet suurlähetystöön. Kannattaa kysyä heiltä näitä mieltä askarruttavia kysymyksiä.
- tusinakertaaalaniassa
Maastapois kirjoitti:
AFD:llä on hyvät suhteet suurlähetystöön. Kannattaa kysyä heiltä näitä mieltä askarruttavia kysymyksiä.
Minulle taas on kerrottu että ihan muutaman hämäräperäisen jäsenen ja luvattoman toiminnan vuoksi alsusta on karannut pois jo yli tuhat jäsentä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun
Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid135865En jaksa
Enää pelleillä ja paljastan J naisen nimen. Se on Jonna ja hän ei koskaan, edes luultavasti ollut täällä. Silti piene43629Minkälainen nainen
Minkälainen kaipaamasi nainen on luonteeltaan? Kaikki hassun hauskat antava ja helppo on sallittuja, jos poikien on kovi21578Kissa eli kivuissa useita viikkoja
Ei vienyt lääkäriin vaikka kissa parka maukui ja moni seuraajakin (minäkin) näin että kissa on sairas.110543- 36532
Jos meillä olisi yhteinen koti
Niin haittaisiko sinua pitää se vähä tavaraisena? Ajattelin tänään että jos joskus asuttaisiin yhdessä ja haluaisit pal50525- 49490
Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et33461Martinan mauton tyyli
Voi hyvää päivää 🤣 nyt ollaan oltu Muhiksen kanssa Kultareservin avajaisissa suorat housut jalassa ja 500€ korsetti pää119452Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni22417