Liittyykö tähän kun lupaa ei tule toimintaan eikä edes edustustoon?
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/suomen-ankaran-suurlahetystossa-tutkitaan-laajaa-viisumivilppia-turkkilaisille-on-myonnetty-jopa-satoja-viisumeja-vaarin-perustein/7250076
On näemmä muutakin epäselvää käsiteltävänään.
5
87
Vastaukset
- tilausjuttu
Kyllä niitä on "misukoille" tilattu, siis niitä baaripoikia, luulisin.🤔
- vaarivaan
Taitaa olla nyt kahden eri valtion asioista kyse. Suomen ulkoministeriö ei puutu vieraan valtion lupakaytantöön. Toki afdn lainoppinut puheenjohtaja yritti sitakin.
- Maassamaantavalla
Tottahan toki kaikki aina aluksi kiistetään. Nyt on vain liian paljon asioilla yhteisiä nimittäjiä ja sattumia. Itse en usko tällaisiin sattumiin ollenkaan. Suomi, Turkki, luvaton toiminta, yhteisiä tuttavia, yhteyksiä suurlähetystöön, Alanyassa vaikuttavia epämääräisä suomalaisia. Ja niin edelleen, lukemattomia yhteisiä tekijöitä.
- Maastapois
Maassamaantavalla kirjoitti:
Tottahan toki kaikki aina aluksi kiistetään. Nyt on vain liian paljon asioilla yhteisiä nimittäjiä ja sattumia. Itse en usko tällaisiin sattumiin ollenkaan. Suomi, Turkki, luvaton toiminta, yhteisiä tuttavia, yhteyksiä suurlähetystöön, Alanyassa vaikuttavia epämääräisä suomalaisia. Ja niin edelleen, lukemattomia yhteisiä tekijöitä.
AFD:llä on hyvät suhteet suurlähetystöön. Kannattaa kysyä heiltä näitä mieltä askarruttavia kysymyksiä.
- tusinakertaaalaniassa
Maastapois kirjoitti:
AFD:llä on hyvät suhteet suurlähetystöön. Kannattaa kysyä heiltä näitä mieltä askarruttavia kysymyksiä.
Minulle taas on kerrottu että ihan muutaman hämäräperäisen jäsenen ja luvattoman toiminnan vuoksi alsusta on karannut pois jo yli tuhat jäsentä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 467565
- 334173
- 573685
- 503170
- 172856
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons572471- 542388
- 402329
- 452322
- 162266