HdThunder Hd6500

Digidagibone

Tietääkö joku mitä tarkoittaa kun oikeaan yläkulmaan tulee joskus kolme pientä punaista palkkia sekä kellonaika?

8

196

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Grandemaister

Selfbookin mukaan tuo tarkoittaa sähköisiä häiriöitä verkossa.

• Palkitkertovat

Esiintyykö aloittajalla ongelmia television katsomisessa? Nuo punaiset palkit tarkoittavat signaali virheitä ja kuvan pikselöitymisessä ja äänentoistossa saattaa esiintyä myös ongelmia.

• Thunderstorm

Minulla tulee omaan Hdthunderiin joskus ihan samanlaisia punaisia palkkeja ja kellonaika sekä myös sellainen ruudukko jossa nuo molemmat ovat kiinnitettynä. Se liittyy jotenkin sähköisiin ongelmiin sillä useasti kun jääkaapin kompressori lähtee käyntiin niin tuota ilmenee.

• HDThunderin_omistava
        Thunderstorm kirjoitti:

Minulla tulee omaan Hdthunderiin joskus ihan samanlaisia punaisia palkkeja ja kellonaika sekä myös sellainen ruudukko jossa nuo molemmat ovat kiinnitettynä. Se liittyy jotenkin sähköisiin ongelmiin sillä useasti kun jääkaapin kompressori lähtee käyntiin niin tuota ilmenee.

Ei liity sähköisiin ongelmiin vaan liittyy signaalin heikkouteen, mulla tuota samaa ongelmaa HD4500 V2-mallissa ilmeni kun signaali oli heikko, ilmeisesti antennivahvari on surkea. No, korvasin sen toisella antennivahvistimella ja heti poistui tuo ongelma!

• Digidagibone

Mikä teillä on ollut signaalin voimakkuus?

• Thunderstorm

Minulla signaali näyttää kokoajan 80-90% joten ei se mistään heikosta signaalista voi kyllä johtua. Lähes aina kun jääkaapin kompressori lähtee päällä niin tulee nuo palkit eli sen on pakko jotenkin liittyä virheelliseen signaaliin. Joskus esiintyy myös pikselöitymistä sekä ääni ongelmia, mutta silti signaalin voimakkuus pysyy aina vähintään 80%

• Digidagibone

Samoin minullakin signaali 80-90%. Eli ei johdu signaalin heikkoudesta. En ole huomannut että tulisi muita häiriöitä. Pitääkin alkaa seuraamaan jääkaapin ja pakastimen päälle lähtöjä jos johtuisikin niistä.

• Helmix

Onko aloittajalla mahdollisuutta kokeilla televisiota ilman digiboxia? Jos on niin oletko kokeillut ja esiintyykö silloin kuvassa/äänessä jotain häiriöitä?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      44
      7276
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      4038
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3565
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      48
      3082
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2786
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2258
    7. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2246
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      43
      2228
    9. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16