HdThunder Hd6500

Digidagibone

Tietääkö joku mitä tarkoittaa kun oikeaan yläkulmaan tulee joskus kolme pientä punaista palkkia sekä kellonaika?

8

130

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Grandemaister

      Selfbookin mukaan tuo tarkoittaa sähköisiä häiriöitä verkossa.

      • Palkitkertovat

        Esiintyykö aloittajalla ongelmia television katsomisessa? Nuo punaiset palkit tarkoittavat signaali virheitä ja kuvan pikselöitymisessä ja äänentoistossa saattaa esiintyä myös ongelmia.


      • Thunderstorm

        Minulla tulee omaan Hdthunderiin joskus ihan samanlaisia punaisia palkkeja ja kellonaika sekä myös sellainen ruudukko jossa nuo molemmat ovat kiinnitettynä. Se liittyy jotenkin sähköisiin ongelmiin sillä useasti kun jääkaapin kompressori lähtee käyntiin niin tuota ilmenee.


      • HDThunderin_omistava
        Thunderstorm kirjoitti:

        Minulla tulee omaan Hdthunderiin joskus ihan samanlaisia punaisia palkkeja ja kellonaika sekä myös sellainen ruudukko jossa nuo molemmat ovat kiinnitettynä. Se liittyy jotenkin sähköisiin ongelmiin sillä useasti kun jääkaapin kompressori lähtee käyntiin niin tuota ilmenee.

        Ei liity sähköisiin ongelmiin vaan liittyy signaalin heikkouteen, mulla tuota samaa ongelmaa HD4500 V2-mallissa ilmeni kun signaali oli heikko, ilmeisesti antennivahvari on surkea. No, korvasin sen toisella antennivahvistimella ja heti poistui tuo ongelma!


      • Digidagibone

        Mikä teillä on ollut signaalin voimakkuus?


      • Thunderstorm

        Minulla signaali näyttää kokoajan 80-90% joten ei se mistään heikosta signaalista voi kyllä johtua. Lähes aina kun jääkaapin kompressori lähtee päällä niin tulee nuo palkit eli sen on pakko jotenkin liittyä virheelliseen signaaliin. Joskus esiintyy myös pikselöitymistä sekä ääni ongelmia, mutta silti signaalin voimakkuus pysyy aina vähintään 80%


      • Digidagibone

        Samoin minullakin signaali 80-90%. Eli ei johdu signaalin heikkoudesta. En ole huomannut että tulisi muita häiriöitä. Pitääkin alkaa seuraamaan jääkaapin ja pakastimen päälle lähtöjä jos johtuisikin niistä.


    • Helmix

      Onko aloittajalla mahdollisuutta kokeilla televisiota ilman digiboxia? Jos on niin oletko kokeillut ja esiintyykö silloin kuvassa/äänessä jotain häiriöitä?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      43
      8165
    2. Olisit ollut varovaisempi

      Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e
      Ikävä
      83
      4696
    3. Mies sinä olet kaunis katsella

      Olet myös rauhallinen, tavallinen, varovainen, lämmin, poikamainen, komea, ryhdikäs, rentotyylinen, kiva, mukava... jne
      Ikävä
      68
      3452
    4. Vastenmielisyys

      Kuvaa sinua parhaiten
      Ikävä
      55
      2206
    5. Sinulle, tahtoisin kertoa mitä

      ajattelen siitä. Ehkä olen väärässä, mutta minusta kuulostaa jonkin alulta, mutta ei kerro minkä. Se selvinnee myöhemmi
      Ikävä
      28
      1729
    6. Miksi suomussalmelaiset haisee niin pahalle?

      Kaupassa käydessä huomaa, miten monet ihmiset haisee todella kammottavalle. Eikö täällä osata käydä pesulla tarpeeksi us
      Suomussalmi
      18
      1717
    7. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

      Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      7
      1707
    8. Persut tyrmäsivät Suomen osallistumisen Ukrainan jälleenrakentamiseen

      Siinä meni sitten kokoomusyrittäiltä bisnekset sivun suun putinistipersujen takia. Jälleenrakentamiseen osallistuvat mu
      Maailman menoa
      359
      1553
    9. Miksi miehet pelkäätte jotain naista?

      Iskeekö ujous, paniikki ja hävetys. En ole niin pelottava miltä vaikutan vink vink.
      Ikävä
      66
      1243
    10. Nuorisojoukko ryösti merkkikengät teinipojan jalasta Helsingin Itäkeskuksessa.

      https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010709501.html Muun muassa näidenkin rikosten huomattavan suurista kasvamismääristä vi
      Maailman menoa
      279
      1138
    Aihe