Tietääkö joku mitä tarkoittaa kun oikeaan yläkulmaan tulee joskus kolme pientä punaista palkkia sekä kellonaika?
HdThunder Hd6500
8
152
Vastaukset
- Grandemaister
Selfbookin mukaan tuo tarkoittaa sähköisiä häiriöitä verkossa.
- Palkitkertovat
Esiintyykö aloittajalla ongelmia television katsomisessa? Nuo punaiset palkit tarkoittavat signaali virheitä ja kuvan pikselöitymisessä ja äänentoistossa saattaa esiintyä myös ongelmia.
- Thunderstorm
Minulla tulee omaan Hdthunderiin joskus ihan samanlaisia punaisia palkkeja ja kellonaika sekä myös sellainen ruudukko jossa nuo molemmat ovat kiinnitettynä. Se liittyy jotenkin sähköisiin ongelmiin sillä useasti kun jääkaapin kompressori lähtee käyntiin niin tuota ilmenee.
- HDThunderin_omistava
Thunderstorm kirjoitti:
Minulla tulee omaan Hdthunderiin joskus ihan samanlaisia punaisia palkkeja ja kellonaika sekä myös sellainen ruudukko jossa nuo molemmat ovat kiinnitettynä. Se liittyy jotenkin sähköisiin ongelmiin sillä useasti kun jääkaapin kompressori lähtee käyntiin niin tuota ilmenee.
Ei liity sähköisiin ongelmiin vaan liittyy signaalin heikkouteen, mulla tuota samaa ongelmaa HD4500 V2-mallissa ilmeni kun signaali oli heikko, ilmeisesti antennivahvari on surkea. No, korvasin sen toisella antennivahvistimella ja heti poistui tuo ongelma!
- Digidagibone
Mikä teillä on ollut signaalin voimakkuus?
- Thunderstorm
Minulla signaali näyttää kokoajan 80-90% joten ei se mistään heikosta signaalista voi kyllä johtua. Lähes aina kun jääkaapin kompressori lähtee päällä niin tulee nuo palkit eli sen on pakko jotenkin liittyä virheelliseen signaaliin. Joskus esiintyy myös pikselöitymistä sekä ääni ongelmia, mutta silti signaalin voimakkuus pysyy aina vähintään 80%
- Digidagibone
Samoin minullakin signaali 80-90%. Eli ei johdu signaalin heikkoudesta. En ole huomannut että tulisi muita häiriöitä. Pitääkin alkaa seuraamaan jääkaapin ja pakastimen päälle lähtöjä jos johtuisikin niistä.
- Helmix
Onko aloittajalla mahdollisuutta kokeilla televisiota ilman digiboxia? Jos on niin oletko kokeillut ja esiintyykö silloin kuvassa/äänessä jotain häiriöitä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?133708Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja272920Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2702721Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin51915- 2191428
- 751241
Martinan mies on Suomessa.
Siellä se on Martinan instassa ja täällä on jo ero tullut. Voi että kun huvittaa...1581057Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk2997Maistaisitko sinä näitä valmisruokia?
Terhi Kinnari ja Kinnarin tila voitti Suomalainen menestysresepti -kisan. Makuja Kinnarin tilan kaurapohjaisissa aterioi31974Tuo yksi tampio vielä ilmeisesti kuvittelee
Että joku itkee peräänsä täällä vinkuen jotain utopistista kadonnutta rakkauttaan kaksoisliekit silmissä leiskuen. Pyhä93938