Näin apteekissa juuri sanottiin, mutta kaksi pakkausta pipettejä sain mukaan. En havainnut kysyä, mistähän johtuu...voiko lääke loppua tykkänään?
COSOPTista toimitusvaikeuksia
supplystop
2
408
Vastaukset
- ärsyyntynyt
Nyt on jo neljäs viikko kun cosoptia ei ole ollut apteekeissa Helsingissä. Tukkurilta kuulemma loppu. Loppuviikolle taas luvattu, mutta saa nähdä.
Miten on mahdollista, että lääke jota ei voi korvata millään muulla rinnakkaisvalmisteella on loppu Apteekissa kerrottiin, että jatkuvasti on lääkkeitä loppu. Nytkin yli 10- syöpä, hormoni ja migreenilääkettä loppu. Fimea saisi antaa isot sakot. Ja lisää apteekkilupia.- valmistusvika
Sehän ei ole apteekin vika, jos ei saa tukusta lääkettä ja tukku vastaavasti ei saa sitä lääkefirmalta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774692- 1842013
- 1321722
- 1511295
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161211- 351076
- 78973
- 52936
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78902Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh272876