moi! tietääkö kukaan et miten copperfield tekee sen tempun missä hänellä on lasi täynnä vettä ja sit se laittaa sen lasiin päälle mustan liinan ja sit se vesi häviää sieltä lasista. Ja sit david laittaa uudestaan sen lasin päälle sen mustan liinan ja vesi ilmestyy taas. sit copperfield taikoo sinne lasiin kultakaloja. niin tietääkö kukaan sen tempun salaisuutta?
davidin tides-temppu
5
1171
Vastaukset
- dc fani
tai tiiättekö et miten se tekee sen et se ilmestyy sinne lavalle moottoripyörän kanssa tai sitä et se menee sen terän läpi?
- dc fani
siis teräs levyn läpi
- Mistä
Moottoripyörä tulee. Varjo paljastaa jo alkuunsa kaiken. Tuo temppu kuuluu niihin järellä mietittäviin temppuihin. Jostain pyörä ja david täytyy saada laatikkoon ja näkee selvästi että ylhäältä eikä alhaalta se ei tule eikä myöskään sivuilta eikä todellakaa edestäpäin. Ainoa vaihtoehto on takanta. Pyörä jonka päällä david istuu nostetaan laatikkoon trukin sorkkien tapaisella härvelillä. Yleensä tuolla tekniikalla toteutetaan auton hävitys ja ilmestymis temppu.
ÄÄLIÖILLE: Eli tuo salaisuus että pyörä tulee takanta on varma. Netistä löydät sivuja joissa tuota systeemiä on esitelty. Mitä tarkoitan ääliöillä niitä idiootteja jotka alkavat kuviottelemaan jotain täysin älytöntä jippoa tuohon temppuun. Kohta joku idiootti alkaa vinkumaan tyyliin: JUST JOO, ETTE KAI TYÖ IHAN TOSISSAA USKO ETTÄ PYÖRÄ MUKA TULI TAKANTA. ON HAN NIITÄ "SALAISUUKSIA" KAIKENLAISIA. Tuon tempun salaisuus löytyy netistä ja tuo temppu kuuluu todella niihin temppuihin joihin pystyt helposti itse selvittämään salaisuuden suljet pois vain paikat josta tuota pyörää ei pystytä nostamaan laatikkoon. Ihan oikeesti ihmiset älkää olko hölmöjä... Jooko - mandis
Mistä kirjoitti:
Moottoripyörä tulee. Varjo paljastaa jo alkuunsa kaiken. Tuo temppu kuuluu niihin järellä mietittäviin temppuihin. Jostain pyörä ja david täytyy saada laatikkoon ja näkee selvästi että ylhäältä eikä alhaalta se ei tule eikä myöskään sivuilta eikä todellakaa edestäpäin. Ainoa vaihtoehto on takanta. Pyörä jonka päällä david istuu nostetaan laatikkoon trukin sorkkien tapaisella härvelillä. Yleensä tuolla tekniikalla toteutetaan auton hävitys ja ilmestymis temppu.
ÄÄLIÖILLE: Eli tuo salaisuus että pyörä tulee takanta on varma. Netistä löydät sivuja joissa tuota systeemiä on esitelty. Mitä tarkoitan ääliöillä niitä idiootteja jotka alkavat kuviottelemaan jotain täysin älytöntä jippoa tuohon temppuun. Kohta joku idiootti alkaa vinkumaan tyyliin: JUST JOO, ETTE KAI TYÖ IHAN TOSISSAA USKO ETTÄ PYÖRÄ MUKA TULI TAKANTA. ON HAN NIITÄ "SALAISUUKSIA" KAIKENLAISIA. Tuon tempun salaisuus löytyy netistä ja tuo temppu kuuluu todella niihin temppuihin joihin pystyt helposti itse selvittämään salaisuuden suljet pois vain paikat josta tuota pyörää ei pystytä nostamaan laatikkoon. Ihan oikeesti ihmiset älkää olko hölmöjä... JookoMikä hemmetti on takanta? Silläkin ilveellä, että paljastun hölmöksi niin on ihan pakko kysyä. Tosi kiva selvitys tapahtumista jos vaan olisi suomeksi. Jos hölmöille kirjoittaa niin kannattaa pysytellä normaalissa kielessä.
- sori
mandis kirjoitti:
Mikä hemmetti on takanta? Silläkin ilveellä, että paljastun hölmöksi niin on ihan pakko kysyä. Tosi kiva selvitys tapahtumista jos vaan olisi suomeksi. Jos hölmöille kirjoittaa niin kannattaa pysytellä normaalissa kielessä.
saatto olla hieman epäselvästi selitetty. Eli takanta, eli näyttämön takaa. Verhojen takaa pyörä nostetaan laatikkoon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj212277- 701156
- 1151046
- 491025
Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r72999Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p57957KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.14927Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na31910Minun on niin vaikeaa uskoa, että
todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.55898Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(51872