7 luokkalaiset

lukekekaa tää!

niin musta kaikki seiskaluokkalaiset ottaa vanmhemmista mallia,tai yleensä kun siirrytään ylä asteelle,niin tulee kuvioon tupakka,alkoholi, ehkä huumeet ja aletaan viillellä käsiä ja ruetaan käyttämään paljastavia vaatteita tms...en yleistä mutta olen huomannut sen..tosin itse en muuttunut yläasteelle mennessäni......että heti täytyy rueta esittää niin isoo,ja yhtä äkiiä muututaan,kuin eri ihmiseksi...EN YMMÄRRÄ....
-Likka-86-

6

616

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miten vanhemmista mallin ottaminen liittyy päihteisiin, itsensä viiltelemiseen ja paljastavien vaatteiden käyttöön? Tuo jäi ihmetyttämään. Muuten olen kyllä samaa mieltä siinä mielessä, että minusta täällä päin suuria muutoksia tapahtuu ylä-asteelle siirryttäessä, tosin tuo itsensä viiltely myös jotenkin jäi kummastuttamaan..

• heartagram6-6-6

viilteleminen kylläkin johtuu siitä jos on masentunut.

• Argumentum

Voitko argumentoida tämän?

• ---

otetaan vaan nuoremmista mallia... eikä monetkaan muutu yläasteen vanhempien takia vaan monet kasvaa ja ruvetaan pitämään aikuisten vaatteita koska lasten vaatteet ei kiinnosta eikä monetkaa mahdu.

• Usko

No enpä nyt oikein tiedä... Ite oon seiskaluokkalainen eikä juuri ketään tuttu ainakaan ole muuttunut yhtään!!!!!!!!
      Jotkut vaan tiekö on semmosia jo ala-asteellaki ehkä mutta siellä salaa sitä enemmän kun ei ole muita sellasii ihmisii välttämättä!

• Joelin

Että seiskaluokalle tultaessa ollaan vaan siinä iässä, että aletaan pikku hiljaa aikuistua. Ehkä siihen vaikuttaa myös se, että yläasteella ei ole sellaisia 7-vuotiaita lapsukaisia, vaan vanhempaa väkeä. Ei minusta aikuistumisessa mitään vikaa ole. En tosiaankaan usko, että viilteleminen on mitenkään yleistä seiskaluokkalaisilla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies, minkä tiedon juuri nyt haluaisit

tietää hänestä, naisesta?
      Ikävä
      138
      1541
    2. Stubbin ylimielinen uho vie Suomea sotaan!!?

https://m.youtube.com/watch?v=aQ3c540lm9o Miten voi olla että maamme presidentii toimii näin vastuuttomasti kuten hölöt
      Maailman menoa
      539
      1361
    3. Martina Aitolehti täräyttää suorat sanat Immu Fight Nightista: "Menen tietysti voittamaan"

Martina Aitolehti on ehtivä. Nyt hän on mukana Immu Fight Nightissa - ja kehässä vastaan tulee Nanna Karalahti. Miten l
      Kotimaiset julkkisjuorut
      158
      1184
    4. Miesten suusta kuultua

Olen tässä samaa nyt muutaman kerran kuullut miesten suusta seuraavaa, toki hieman erilaisin sanavalinnoin kerrottuna: "
      Sinkut
      172
      822
    5. Sinkut-palstan suurin valhe

Sinkut-palstan suurin valhe on väite siitä, että naisten olisi helpompaa pariutua kuin miesten. Niin kauan kuin sitä va
      Sinkut
      239
      775
    6. Mitä vikoja

kaivatussasi on?
      Ikävä
      58
      766
    7. Haluaisin mies tietää pari juttua

Haluisin mies laittaa sulle viestiä ja kysyä paria asiaa sulta. Mun piti kysyä ne tässä joitakin päiviä sitten irl, mutt
      Ikävä
      26
      665
    8. Miten usein

Vielä siellä muistelet meitä tai minua?
      Ikävä
      53
      651
    9. Nainen, minkä tiedon juuri nyt haluaisit

tietää hänestä, miehestä?
      Ikävä
      49