7 luokkalaiset

lukekekaa tää!

niin musta kaikki seiskaluokkalaiset ottaa vanmhemmista mallia,tai yleensä kun siirrytään ylä asteelle,niin tulee kuvioon tupakka,alkoholi, ehkä huumeet ja aletaan viillellä käsiä ja ruetaan käyttämään paljastavia vaatteita tms...en yleistä mutta olen huomannut sen..tosin itse en muuttunut yläasteelle mennessäni......että heti täytyy rueta esittää niin isoo,ja yhtä äkiiä muututaan,kuin eri ihmiseksi...EN YMMÄRRÄ....
-Likka-86-

6

579

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miten vanhemmista mallin ottaminen liittyy päihteisiin, itsensä viiltelemiseen ja paljastavien vaatteiden käyttöön? Tuo jäi ihmetyttämään. Muuten olen kyllä samaa mieltä siinä mielessä, että minusta täällä päin suuria muutoksia tapahtuu ylä-asteelle siirryttäessä, tosin tuo itsensä viiltely myös jotenkin jäi kummastuttamaan..

• heartagram6-6-6

viilteleminen kylläkin johtuu siitä jos on masentunut.

• Argumentum

Voitko argumentoida tämän?

• ---

otetaan vaan nuoremmista mallia... eikä monetkaan muutu yläasteen vanhempien takia vaan monet kasvaa ja ruvetaan pitämään aikuisten vaatteita koska lasten vaatteet ei kiinnosta eikä monetkaa mahdu.

• Usko

No enpä nyt oikein tiedä... Ite oon seiskaluokkalainen eikä juuri ketään tuttu ainakaan ole muuttunut yhtään!!!!!!!!
      Jotkut vaan tiekö on semmosia jo ala-asteellaki ehkä mutta siellä salaa sitä enemmän kun ei ole muita sellasii ihmisii välttämättä!

• Joelin

Että seiskaluokalle tultaessa ollaan vaan siinä iässä, että aletaan pikku hiljaa aikuistua. Ehkä siihen vaikuttaa myös se, että yläasteella ei ole sellaisia 7-vuotiaita lapsukaisia, vaan vanhempaa väkeä. Ei minusta aikuistumisessa mitään vikaa ole. En tosiaankaan usko, että viilteleminen on mitenkään yleistä seiskaluokkalaisilla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen noin mustis musta

Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
      Ikävä
      94
      7613
    2. Sen kerran kun siellä käyn

Voisit olla paikalla💚💛☘️
      Ikävä
      37
      4037
    3. Kumpa tietäisin. Miehelle.

Vieläkö toivot jotain viestiä, vai suutuitko taas...kun...🤔
      Ikävä
      47
      3586
    4. Joel Harkimo ja Janni Hussi eroavat

Tämä on ilon päivä 😊
      Kotimaiset julkkisjuorut
      243
      3024
    5. Kauan säkin jaksoit

Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐
      Ikävä
      40
      2712
    6. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      45
      2552
    7. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      21
      2514
    8. Sä olet nainen kuuluisa..

..etkä mitenkään hyvällä tavalla.
      Suhteet
      132
      2481
    9. Miksi kaipaat

Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?
      Ikävä
      29
      2419
    10. Häiriköinti

Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as
      Ähtäri
      29
      2278
    Aihe