Venäjällä hierovat skodia

koittavat kuulemma muuttaa sen länsiautoksi, mutta huonoin tuloksin.

22

225

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vanhatsananlaskut

      Joka audiin kurkottaa se skeidaan kapsahtaa
      ei ole skoda auto eikä margariini voita
      skoota ei oo auto eikä piika ihminen

    • E.Lastinen

      Pitäähän se yhteiskunnan roskasakki jollain liikkua. Pimeällä nään jo kaukaa tiellä henkilön varallisuuden, tarkoitan autotiellä näkyviä jenkkakahvoja(skodan karmivat takavalot).

      • Ne takavalot muistuttaa kidutuspihtejä, sopivat itäautoon kuin otsatukka sialle.


      • skädäm_
        Hernekäinen kirjoitti:

        Ne takavalot muistuttaa kidutuspihtejä, sopivat itäautoon kuin otsatukka sialle.

        Mikset antanut enempää peukkuja, kun niitä rinnakkaisia nickejä kuitenkin on monta perustettuna?


    • sinnikäs.lobbaaja

      Skodan pitäisi antaa joku tunnustuspalkinto tälle Ryydmannille. Kaveri pitää aivan yksin Skodan joka päivä eturivissä tällä palstalla.
      Tuota ei Skoda itse pystyisi rahallakaan tekemään.

      • tätämieltä

        Näinhän se menee. Ryydmannikyykmanni laittaa härnäyskirjoituksia, sitten niihin tulee liuta vastauksia, monet sellaisia, että ylläpito siivoaa ne pois (vaikka sisällön puolesta olisivat täysin oikeutettuja.) Näin se Aller tätä haluaa pyörittää.


    • cswqzx6

      Tarkoittaako se samaa kuin ettei Toyotasta saa autoa, eikä paskasta suklaata, vaikka kuinka vatkaisi?

      • skodaonskeida

        Skodukka kapteeni näköjään ajattelee noin. Ei se muuten tulisi mieleen.
        Toyota taitaa olla pelottava merkki, kun skoda on taas täysin väärä valinta.
        Reppanat skodinensa kanssa yrittävät puhua mistä vaan muusta, kun skodan huonoudesta.


      • bvxwq3

        Toyota ei pärjää Skodalle ajo-ominaisuuksissa, kestävyydessä, laatuvaikutelmassa (mm. melutaso ja sisätilan materiaalivalinnat, kobeteräs), tekniikassa ja tehoissa. Pienehkö turbomoottori on väkevästi vääntävä, vähäpäästöinen ja pienikulutuksinen verrattuna heikkoon vaparihybridiin, jota Toyota käyttää vanhanaikaisesti. Mihin Toyota käytti etsikkoaikansa?


      • cswqzx6
        skodaonskeida kirjoitti:

        Skodukka kapteeni näköjään ajattelee noin. Ei se muuten tulisi mieleen.
        Toyota taitaa olla pelottava merkki, kun skoda on taas täysin väärä valinta.
        Reppanat skodinensa kanssa yrittävät puhua mistä vaan muusta, kun skodan huonoudesta.

        Muuten, tuotanko suuren pettymyksen, ettei kulkuneuvoni ole VAG-konsernista, vaan japanista.


      • jlkjakjfa
        cswqzx6 kirjoitti:

        Muuten, tuotanko suuren pettymyksen, ettei kulkuneuvoni ole VAG-konsernista, vaan japanista.

        Yöllä "skodakritiikkiä" kirjoittavat jampat eivät pety mihinkään. Eivät trollit muutenkaan ole mistään mitään mieltä, kunhan rölöttävät omaansa.


      • Toyota_Hybrid1
        bvxwq3 kirjoitti:

        Toyota ei pärjää Skodalle ajo-ominaisuuksissa, kestävyydessä, laatuvaikutelmassa (mm. melutaso ja sisätilan materiaalivalinnat, kobeteräs), tekniikassa ja tehoissa. Pienehkö turbomoottori on väkevästi vääntävä, vähäpäästöinen ja pienikulutuksinen verrattuna heikkoon vaparihybridiin, jota Toyota käyttää vanhanaikaisesti. Mihin Toyota käytti etsikkoaikansa?

        ikävä tuottaa pettymys mutta nuo huonot ominaisuudet koskevat kylläkin skodaa, tuo automaailman irvikuvana tunnetuksi tullut merkki, mikäs automerkki teki juuri maailmanennätyksen ollen luotettavuustilaston viimeinen neljättävuotta peräkkäin? aivan, itäreuhake skootahan se, maailman huonolaatuisin ja epäluotettavin ajoneuvo, hehhehhehhehheeeee


      • vxstwrq2

        Skoda on lämmin ja huurteeton auto verrattuna Tojoon. Se on täysin alimitoitettu kulkuneuvo joka osa-alueella. Moottorit, lujuus, ajo-ominaisuudet noin aluksi mainiten. Vaarallinenkin turvatyynyjen toimimattomuuden ja paloherkkyyden vuoksi.
        Täytyy onnitella skodisteja viisaan valinnan takia!


      • vxstwrq2 kirjoitti:

        Skoda on lämmin ja huurteeton auto verrattuna Tojoon. Se on täysin alimitoitettu kulkuneuvo joka osa-alueella. Moottorit, lujuus, ajo-ominaisuudet noin aluksi mainiten. Vaarallinenkin turvatyynyjen toimimattomuuden ja paloherkkyyden vuoksi.
        Täytyy onnitella skodisteja viisaan valinnan takia!

        No miksi ne ”huurteettomat” skodat sitten ovat järjestään lasit huurussa ja jäässä, ja vieläpä sisältä päin? Kai huomaat itsekin, että muuntelet totuutta?


      • skodaonskeida kirjoitti:

        Skodukka kapteeni näköjään ajattelee noin. Ei se muuten tulisi mieleen.
        Toyota taitaa olla pelottava merkki, kun skoda on taas täysin väärä valinta.
        Reppanat skodinensa kanssa yrittävät puhua mistä vaan muusta, kun skodan huonoudesta.

        Näinhän se menee, mutta skoda ei kehumalla muutu autoksi, eikä sika hieromalla koiraksi.

        Skoda, ikuinen itäauto ja kurjuuden symbooli sekä yleinen naurun ja halveksunnan aihe 😅


    • Nöyriksi.nuijitut

      Maskisuoja ja litra öljyä,siinä kaikki mitä hönö saa..

      Muut viat maksaa hiirulaiset isse.

      Autoa on tutkittu kaksi kertaa Volkswagenin merkkihuollossa. Heti alkuun mukaan annettiin talon puolesta muotoon leikatut keulamaskit, joilla yritetään torjua ajoviiman vaikutuksia moottoritilassa.

      – Suojilla ei ollut suurtakaan merkitystä. Mutta ilmeisesti automme ei ollut ainoa ongelmatapaus, koska maskit annettiin pyytämättä.

      Hehehehihii.maskisuoja,jopa muotoon leikattuna..röhööö.

      • skodaisoinen

        Ihmisten haukkuminen on koiran homma. Tuolla asenteella tulet saamaan kovia potkuja päähäsi, joten yritä olla nöyrempi toisia kohtaan. Nöyryys on elämänilon perusedellytys.


      • BrWcvz5

        Jos haluatte kunnon talviauton, ostatte Skodan. Mallistostahan löytyy jokaiselle sopiva menijä. On nelivetoista katumaasturia ja virtaviivaista katumenijää. Löytyy monenmoista avustetta ja mukavuuden lisää.
        Kaiken kruunaa kuiskaavan hiljainen, väkevä turbomoottori, joka ei paljoa kuluta. Kaikki hybridit vievät vähintään litran enemmän satasella. Järkevän edelläkävijän valinta on Skoda. Vanhoillisen taaksepäin katsovan on Toyota.


    • pilapuhetta

      Tässäkin ketjussa taas asiallista informaatiota Skodasta, vai olenko ymmärtänyt jotain väärin?

      • Perustrollin

        Venäjä-infoa.


    • Kyrväntö
    • awinkawink

      Kyllä se vaan on niin että kun pukeudut itämaiseen tyyliin ja menet autokauppaan niin kyllä se ajoneuvomyyjä ohjaa sinut suoraan itäauto skodillak puolelle. Ajoneuvomyyjää hymyilyttää siksi että taas on uusi helposti höpläytettävä saapunut kauppaan, nyt ei tarvitse enää kun etsiä arkinen tylsänharmaa muovi itäkippo eteen ja kaupat syntyy. Mukaan kuuluu skodistin vakiopaketti 5 litran tonkka moottoriöljyä, lampaantalja ja 500 euron lahjakortti ruostekorjaamoon.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1238
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      904
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      90
      845
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      21
      786
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      712
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      603
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      117
      530
    Aihe