Tykkään kaverin veljestä

vanhempiihastus

Oon 16v tyttö -02 täytän 17 tänä vuonna ja oon alkanu tykkään mun parhaan kaverin isoveljestä. Se tosin täyttää nyt jo 22 eikä asu enää kotonansa mutta kohtuun lähellä kumminkin. Tervehtii mua aina kun on kotonaan käymäsä ja oon sielä ja joskus kyseleeki kaikkee ja juttelee. En uskalla koskaan laittaa sille viestiä kun pelkään ettei sitä kiinnostakkaan ja sit se kertoo siskolleen. Ja vaikka se kiinnostuski niin pelkään ettei mun kaveri innostus yhtään ajatuksesta. Mut se on niin komee ja muutenki mukava ihan eri tyyppi ku oman ikäset jätkät. Mitä mun kannattas tehä nyt :)

6

75

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vanhempiihastus

      Ja unohtu vielä lisätä että oisko meidän iän puolesta sopiva seukata? Oonhan mä 16 jo ja ei tää ikäero ainakaan mua haittais :)

    • ffettt

      No täytyy sanoo että en kyllä usko että ton ikänen jätkä kiinnostus seurustelumielesä sun ikäsestä ikävä kyllä. Ootte ihan eri elämäntilanteesa ja tuo ikäero on aika paljo täsä vaiheesa vielä. Juttelu ja tervehtiminen nyt kuuluu tuttujen ihmisten hyviin tapoihin se ei itessään tarkota vielä mitään muuta. Tuskin kaveris tykkäis yhtään varsinkaan jos häneltä salasa puuhastelisit ja tuskin sun vanhemmatkaan ilahtus hirveesti. Mutta itsehän päätät voithan sä yrittää jos haluut mutta en takaa mitään kyllä. :)

    • ViisasMies

      En suoittele

    • Kyse kaverilta siitä. Kyllä se vie viestin eteenpäin.

    • Mullakin oli tollanen tilanne ja loppu tuloksena päädyttiin elokuva illan jälkeen kaikki kolme sänkyyn,.

    • elsi15

      Kerro sille kaverilles että haluut naida sen veljee, kyllä se jarmaan ymmärtää.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1385
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1096
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      83
      945
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      837
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      76
      783
    6. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      718
    7. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      290
      716
    8. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      62
      713
    9. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      40
      713
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      44
      682
    Aihe