Tykkään kaverin veljestä

vanhempiihastus

Oon 16v tyttö -02 täytän 17 tänä vuonna ja oon alkanu tykkään mun parhaan kaverin isoveljestä. Se tosin täyttää nyt jo 22 eikä asu enää kotonansa mutta kohtuun lähellä kumminkin. Tervehtii mua aina kun on kotonaan käymäsä ja oon sielä ja joskus kyseleeki kaikkee ja juttelee. En uskalla koskaan laittaa sille viestiä kun pelkään ettei sitä kiinnostakkaan ja sit se kertoo siskolleen. Ja vaikka se kiinnostuski niin pelkään ettei mun kaveri innostus yhtään ajatuksesta. Mut se on niin komee ja muutenki mukava ihan eri tyyppi ku oman ikäset jätkät. Mitä mun kannattas tehä nyt :)

6

152

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vanhempiihastus

Ja unohtu vielä lisätä että oisko meidän iän puolesta sopiva seukata? Oonhan mä 16 jo ja ei tää ikäero ainakaan mua haittais :)

• ffettt

No täytyy sanoo että en kyllä usko että ton ikänen jätkä kiinnostus seurustelumielesä sun ikäsestä ikävä kyllä. Ootte ihan eri elämäntilanteesa ja tuo ikäero on aika paljo täsä vaiheesa vielä. Juttelu ja tervehtiminen nyt kuuluu tuttujen ihmisten hyviin tapoihin se ei itessään tarkota vielä mitään muuta. Tuskin kaveris tykkäis yhtään varsinkaan jos häneltä salasa puuhastelisit ja tuskin sun vanhemmatkaan ilahtus hirveesti. Mutta itsehän päätät voithan sä yrittää jos haluut mutta en takaa mitään kyllä. :)

• ViisasMies

En suoittele

• Kyse kaverilta siitä. Kyllä se vie viestin eteenpäin.

• Mullakin oli tollanen tilanne ja loppu tuloksena päädyttiin elokuva illan jälkeen kaikki kolme sänkyyn,.

• elsi15

Kerro sille kaverilles että haluut naida sen veljee, kyllä se jarmaan ymmärtää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      43
      3027
    2. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      61
      2991
    3. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      42
      2377
    4. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      31
      1873
    5. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      81
      1763
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      25
      1729
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1586
    8. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      78
      1294
    9. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      39
      1260
    10. Lähtikö korvat

puhtaaksi vaikusta?
      Tuusniemi
      79