Millä toimii skeptikon sydän? Sähköllä, mitä ovat skeptikon ajatukset? Sähköisiä impulsseja, mikä saa skeptikon sormen liikkumaan näppiksellä? Sähköinen impulssi ...
Joten rakas skeptikko kun seuraavan kerran ottaa pumpusta älä jooko pyydä sydän sähkökäyrää koska siinäkin sinuun kiinnitetään elektrodeja jotka mittaavat sähkön kulkua, ja jos ajatus alkaa himmetä latvassa niin EEG kannattaa myös unohtaa sillä eihän sähkö nyt niin paksun luun läpi voi kulkea anturiin ja jos kulkeekin se vaan mittaa kuinka hikinen on maailman menosta huolestuneen skeptikon otsa.
Kyllä minustakin skeptikko menetelmät on paremmat eli annetaan kipeälle Burana, kasvatetaan sairaaloiden jonoja ja sitä kautta valtion menoja, ja kupsahdetaan kaikki passiivisen elämän saattelemana maksakirroosiin.
Suhtaudutaan kielteisesti kaikkeen uuteen paitsi tietysti jos siinä lukee Leiras, tai Ratiopharma, niissä kun se raha ei liiku vaan ovat silkkaa hyväntekeväisyyttä ja niitä jaellaan ilmaiseksi niin että skeptikoiden kovin huolehtimat rahat ei lompakosta katoa, vai mitä? Eikä verojen ja sairausvakuutusmaksujen myötä tule kaikkien maksettavaksi.
Unohtamatta sitä että ne lääkkeet on takuu turvallisia ne kun on testattu hiirillä ja kaneilla, samojen testausmenetelmien mukaan ihmiset on kasvissyöjiä, järsivät sähköjohtoja ja pyöräyttävät papanat olohuoneen lattialle. Kaneilta tehdyn kyselyn mukaan lääke soveltuu tieteellisen varmasti ihmisen käyttöön.
Ja unohdetaa kaikki se mitä fysiikan ja kemia tunnilla on opetettu sähkönjohtavuudesta, ja ihmetellään sitä miten kahden eri ihmisen yhtä märästä kourasta ilmenee eri vaivat.
Scion alkuperä löytyy tieteen superlaitokselta NASAlta ja perustuu kvanttifysiikkaan joka on tiedettä.
NASAn kvanttifysiikkaa!
NASAlta
0
50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854940- 922499
- 412436
- 1942346
- 1331929
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj241831- 1781550
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161461Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3461243Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51149