Kuulutko nainen panorinkiin?
Vakipanot, panoverkostot, haaremit, jalkavaimot
28
<50
Vastaukset
- fhkklö
Kuulutko sinä?
- Kairauspäivä
Kuulun pedorinkiin.
Tarkoittaako tää panorinki sitä että naiset kierrättäis niitä toppimiehiä, oliko se nyt top 10 vai 20..
- Tarkoittaa.se
Ei tarkoita
- qlkgh
Wwuwuw kirjoitti:
Ihan omin sanoin sitten vaan..
Panorinki on joukko naisia joita sama ytmi käy kuksimassa vakipanoina.
qlkgh kirjoitti:
Panorinki on joukko naisia joita sama ytmi käy kuksimassa vakipanoina.
Eli naiset kierrättää yhtä laatumiestä, tai huoripukkia. Kuinka vain.
Niinhän mä sanoin. Kierrätys on päivän sana muutenkin.- ddfsfgfdg45tg
Wwuwuw kirjoitti:
Eli naiset kierrättää yhtä laatumiestä, tai huoripukkia. Kuinka vain.
Niinhän mä sanoin. Kierrätys on päivän sana muutenkin.Ei vaan mies laatumies kierrättää monia naisia, vaikka voithan sinä yrittää sitä muuksi selittää. Tuskinpa nuo naiset aina edes tietävät kuuluvansa rinkiin, joten eivät voi siten sitä pyörittääkään.
ddfsfgfdg45tg kirjoitti:
Ei vaan mies laatumies kierrättää monia naisia, vaikka voithan sinä yrittää sitä muuksi selittää. Tuskinpa nuo naiset aina edes tietävät kuuluvansa rinkiin, joten eivät voi siten sitä pyörittääkään.
Eihän se mies mitään kierrätä, kun sitä kerran kierrätetään. Se on vähän kuin se kylän yhteinen polkupyörä..
Ja yks juttu naisista, jota et ehkä tiedäkään: naiset puhuvat! 😄- h567jh67
Wwuwuw kirjoitti:
Eihän se mies mitään kierrätä, kun sitä kerran kierrätetään. Se on vähän kuin se kylän yhteinen polkupyörä..
Ja yks juttu naisista, jota et ehkä tiedäkään: naiset puhuvat! 😄Telepaattejako ovat? Toimiiko mies jonkinlaisena astraalilinkkinä naisille, kun yksi pantava Helsingistä ja toinen Tampereelta saavat välittömästi tietoon toisensa kunhan mies panee vuorollaan heitä molempia?
h567jh67 kirjoitti:
Telepaattejako ovat? Toimiiko mies jonkinlaisena astraalilinkkinä naisille, kun yksi pantava Helsingistä ja toinen Tampereelta saavat välittömästi tietoon toisensa kunhan mies panee vuorollaan heitä molempia?
Ei sillä edes ole merkitystä kuka kyläpyörää on viimeksi käyttänyt. Pointti on ja pysyy että se on pyörä jota kierrätetään yhteiskäytössä.
EI kai nainen sitä itse tiedä, jos on yksi panoringin pala ja jos tietää ei myönnä...edes itselleen.
Luulee vaan, että "elää itsenäistä elämää", "eikä roikuta toisissamme". "Kummallakin on omat menonsa ja välillä on useita päiviäkin, ettei tavata".
- virvonvarvon
Panoringit ovat homoille. Naiset haluavat hoikan kiinteänlihaksikkaan sopivasti karvaisen kikkelimiehen.
- Masentaa
Tykkään erityisesti vähän enemmän karvaisista pullukoista miehistä
Tämä naisena olo ilman seksiä on kyllä melko haastavaa
epähaluttuna naisena
Toiset saavat penistä ties kuinka monelta milloin haluaa- viisvee
puutehan on korvattavissa jos väli matka käy esteeksi etelä pohjanmaalle tullessa,
- ihmettelijä-
Miten naisella asia voi olla todellinen ongelma jos se ei sitä naisten mielestä voi olla miehilläkään?
- Masentaa
Mielestäni voi olla. Tuntuu et ne vahvemmat yksilöt sumuttaa kaikki yhteen nippuun. Meitä onnettomiakin on.
- viisvee
toiset ovat vain huononpia löytämään seuraa tai valikoivia liikaa,
- Masentaa
No niin onkin. Sekö et oon itte joku paska tarkoittaa e t pitäis tyytyä johonkin vastenmieliseen lurjukseen joka hheittä vana mällit kaivoon. Tai jyystelee ilmn tunteen häivää.
- asssssss
Vanha ohje: Jos olet itse tasottoman näköinen nainen, niin laske tasosi tarpeeksi alas. Sinulle ruma mies. Sivuvaikutus: Ehkä kummallakaan ei sitten "seiso". Ihmeellistä yhdessäoloa. Näinhän sitä käy usein vanhoille aviopareillekin.
- Masentaa
Eikö kauniilla seksikkäällä sielulla korjata rumaa ulkonäköä...
- mklbgflrt
Miten karvaisista pullukkamiehistä voi muka olla pulaa Suomessa?
- HyväPanijaVaikeaLöytää
asssssss kirjoitti:
Vanha ohje: Jos olet itse tasottoman näköinen nainen, niin laske tasosi tarpeeksi alas. Sinulle ruma mies. Sivuvaikutus: Ehkä kummallakaan ei sitten "seiso". Ihmeellistä yhdessäoloa. Näinhän sitä käy usein vanhoille aviopareillekin.
Rumuudella ja kauneudella ei ole mitään tekemistä seksitaitojen kanssa.
Hyväänpanijaa naisen näkökulmasta on erittäin vaikeaa löytää. Dildo tahtoo ylittää nautinnontuottajana isonnosan kauniista ja rumista miehistä. - viisvee
kyllähän tv mainos huippu kivaa on tehnyt perä kamarin asukkeja runsaasti, yksilö keskeisessä mailmassa jossa toista ihmistä ei välttämättä tarvita mihinkään,
- virallinentotuus
mklbgflrt kirjoitti:
Miten karvaisista pullukkamiehistä voi muka olla pulaa Suomessa?
Siitä syystä koska suomalaiset miehet ovat geneettisesi merkitsevässä tarkoituksessa peräisin kaakkois-aasiasta ja naiset puolestansa Pohjanmeren rannokonsuunnalta.
Tarkoittaen sitä, jotta suomalaiset naiset eivät ole mongoleita ainoastaan suomalaiset miehet ovat mongoleita.
- viisvee
tietyisti meitä on moneksi joka vain tyydittää omat tarpeensa, mutta päivä kahvi seura voi olla hyvä tapa tutustua ihmiseen ensi alkuunsa miten kemijät sopii,
- sidebitch
Moniavioisuus on sallittua monessa kehitysmaassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei205233Jännitän sinua J mies
Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.1271605- 1011470
Kuinka kauan kesti että ihastuit
Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi701419Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa
"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli3361349- 491338
Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti
Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk761282Tunneälyä testaamaan!
Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/12541065- 86955
Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?
En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?50948