Kumpi on tie, ihminen vai Kristus?
Kumpi on iankaikkinen elämä, ihminen vai Kristus?
Onko Kristus sovittanut YHDELLÄ UHRILLAAN koko maailman synnit täydellisesti?
Millä tavalla sinä itse pääset tästä sovituksesta nauttimaan, iloitsemaan ja kiittämään. Perimään siis Jumalan valtakunnan yhdessä Kristuksen kanssaperillisenä. Lihaksi inkarnoitunut Kristus on Jumalan valtakunnan perillinen.
Näihin kysymyksiin vastattuasi tiedät, oletko kristitty. Vai oletko itseesi uskovainen, tai johonkin yhteisöön uskovainen.
Kumpi on totuus, ihminen vai Kristus?
13
<50
Vastaukset
" Aivan "
-
Ei kannata uskoa laisiin .
Vaan Jeesukseen Kristukseen.
-- SeKylläTiedetään
Missä seurakunnassa Jeesus Kristus on?
- SielläOnKristus
Kristus on kaikkialla, missä Kristuksen evankeliumi puhtaaana ilman ihmisten asettamia ehtoja julistetaan syntisten pelastukseksi, USKON KAUTTA. Kristus on Jumalan elävä Sana, samoin kun Isä ja PyhäHenkikin.
Jeesusta ei sido ihmisten rakentamat "vain me, hyvä me"- karsinat. Hallelujaa!!!- Uskotaan
Jeesus Kristus on vain Hänen omassa seurakunnassaan!
- tässätotuus
....ja seurakunta on levittäytynyt ympäri maapallon ja on siellä missä Sana ja sakramentit oikein jaetaan.(Martti Luther)
- UskoTaiElä
Ihminen on ihminen, kädellinen nisäkäs ja tie on tie, vaikka sitten umpikuja. Mutta Jeesus on satuhahmo, kuten Punahilkka. Miksi vehdata käsitteillä tuon enempää.
Hanki elämä, edes se yksi ja ainoa.- ToivottomuudestaToivoon
Toivoisin, että itsekin hankkisit Elämän. Sen Yhden ja Ainoan, joka on Jeesuksessa Kristuksessa. Minun on sinulle turha todistella, että Jeesus on paljon enemmän kuin punahilkka, mutta toivon sydämestäni, että Jumala sen sinulle kirkastaisi ja ottaisit vastaan Jeesuksen Armon. Silloin sinullakin olisi Elämä.
Jumala on itse sanonut nimekseen - Minä Olen. Hän On. Hänen ei tarvitse todistella olemassa oloaan. Eikä kukaan voi Hänen olemassa oloaan poistaa, vaikka mitä väittäisi, sillä Hän On. - UskoTaiElä
ToivottomuudestaToivoon kirjoitti:
Toivoisin, että itsekin hankkisit Elämän. Sen Yhden ja Ainoan, joka on Jeesuksessa Kristuksessa. Minun on sinulle turha todistella, että Jeesus on paljon enemmän kuin punahilkka, mutta toivon sydämestäni, että Jumala sen sinulle kirkastaisi ja ottaisit vastaan Jeesuksen Armon. Silloin sinullakin olisi Elämä.
Jumala on itse sanonut nimekseen - Minä Olen. Hän On. Hänen ei tarvitse todistella olemassa oloaan. Eikä kukaan voi Hänen olemassa oloaan poistaa, vaikka mitä väittäisi, sillä Hän On.Minulla on jo selkeä hyvä elämä, eikä tulisi mieleenkään uhrata sitä jollekin hassulle äpäräkultille.
Armoa en tarvitse ja kirkasta en juuri käytä. Toivon hyvästä sydämestäni etten edes vanhuuttani uskonhoureisiin sekoaisi, ja selvempiä aikoja sinullekin.
Kristus on perimmäinen olemuksesi joten kristus.
Kristus Jeesus oli myös ihminen , tosin "langoilla/linjoilla" hiukan paremmin kuin moni muu mutta sanoihan hän että hänen jälkeensä tulee paljon suurempia tekijöitä jne...
Siksi en ymmärrä että Jeesus korotetaan Jumalaksi koska eihän hän ollut muuta kuin linjoilla ja hyvin vahvasti.
Ehkä se on syntisten lässytystä että saavat jatkaa paskojaan selityksien kera?- telttaväki
Kumpi oli ensin: Lestat vai insesti? Siinäpäs ollakin jännä kyssäri....
- ToivottomuudestaToivoon
Taidat itse olla. Sokea raukka ainakin olet. Heittelet loskaa tietäen, että maailma on pullollaan kaltaisiasi rienaajia ja omassa saastassa eläviä ja toisiansa hyväksikäyttäjiä - myös seksuaalisesti - unohtaen, että ne asiat kuuluu rakkauteen ja miehen ja naisen väliseen avioliittoon. Lestat yleisesti ottaen rakastavat lapsiaan aivan eri tavalla kuin monet törkymaailmassasi.
Ehkä olet jäänyt rakkaudesta osattomaksi, joten tiedä, että Jumala sinuakin rakastaa poikansa Jeesuksen kautta ja antaa kaikki syntisi anteeksi. Kun sen huomaat, niin huomaat myös lähimmäiset jotka sinua rakastavat.
- HävetkääJumalattomat
Joo, mahdotontahan se on uskosta osattomien mitään uskovien elämästä tietääkkään.
Vanhoillislestadiolaisista on tullut joitakin insesti tapauksia ilmi. L Iltasanomien lööpit näitä tietenkin mielelleen retostelevat koska jumalattomat innosta hehkuen maksavat tällaisista jutuista hyvin. Jokainen teko on väärin, eikä kuulu lainkaan uskovien repertuaariin.
Vanhoillislestadiolaisilla on tämä pakkolisääntymisoppi, jota helvetin tulella uhkaillen tehostetaan saarnapaikoilta, ei se ihme ole että isojen perheiden isät sairastuvat tällaisessa pakkojen vankilassa.
Sen sijaan että jotkut jumalattomat näistä iloitsevat, saadessaan osoittaa näitä onnettomia ihmisiä sormellaan, on täysin kornia. Entäs jos heidät pakotettaisiin siittämään ja synnyttämään 15 lasta? Ei tulisi yhtään mitään näiden säälittävien jumalattomien elämästä sen jälkeen. - gyhr
Jeesus on Tie, Totuus ja Elämä. Jeesus on sovittanut kaikkien ihmisten synnit. Hänellä siis oli valta ottaa meidän syntiemme rangaistus kärsittäväkseen koska Hän oli ja on synnitön
.
Vaikka Jeesus kuoli niin kuolemalla ei ollut valtaa pitää Häntä otteessaan koska Hän oli synnitön. Synnin palkka on kuolema. Kuolema ihmiskuntaan ja koko luomakuntaan on tullut synnin seurauksena, se ei ollut Jumalan alkuperäinen suunnitelma.
Vaikka Jeesus on kärsinyt kaikkien ihmisten syntien rangaistuksen niin se jää henkilökohtaisella tasolla hyödyttömäksi jos emme ota sitä vastaan omaan elämäämme. Miten se sitten hyödynnetään? Jeesus on noussut kuolleista ja kuulee meitä kun käännymme rukouksessa Hänen puoleensa. Ihmiset tulee uskoon eri tilanteissa mutta kaikille on yhteistä se että ihminen on ruvennut etsimään Jumalaa. Jeesus lupaa Sanassaan että jos lähestymme Häntä niin Hän lähestyy meitä.
Minä tulin uskoon kun tajusin että olen syntinen ja menen kadotukseen jos en saa anteeksiantoa. Uskoin Evankeliumin, pyysin rukouksessa että Jeesus tulisi elämääni ja antaisi syntini anteeksi. Sain kokea uudestisyntymisen Jumalan Hengestä ja ihmeellinen rauha tuli sisimpääni. Tiesin että syntejäni ei lueta minulle enää syyksi. Olin tullut uskoon tai usko tullut minuun . Olin siirtynyt pimeydestä valkeuteen, saatanan valtakunnasta Jumalan Valtakunnan kansalaiseksi.
Kerroin myös toisille ihmisille että olen tullut uskoon ja tunnustin Jeesuksen Herrakseni. Raamattu kertoo että sydämen uskolla tullaan vanhurskaaksi ja suun tunnustuksella pelastutaan. Tästä on jo vuosia mutta usko Jeesukseen on edelleen tärkein asia elämässäni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1619319Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492879Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja352671- 572551
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1971955- 981872
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai241826Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä501361Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091227- 281211