Minun naapurissa asuu varakas vanhapiika,joka soittelee lähes päivittäin minulle,ja jos en vastaa,tulee oven taa kolkutteleen.Milloin mihinkin pitäisi neitiä kuskata,maksusta ei puhu mitään,hyvä kun kiittää,ja luikahtaa ulos autosta muikeasti hymyille,,taas säästyi kymppi uskonsisarille annettavaksi.Viimeksi kun soitti,keksin hätävalheen,seuraavalla kerralla aion sanoa että aja taksilla kun se kerran niin halpaa on!Oikein kehuu miten halpaa...minullekkkin kymppi kelpaisi,jopa odottaisin siihen hintaan,ja avustaisin kaupassa.
Hyväntekeväisyyttäkö?
5
<50
Vastaukset
- Hyväksihavaittu
Sano ilmaiseksi elävälle vanhalle neidille suorat sanat. Kenenkään ei ilman rahaa tarvitse kyyditä ketään. Polkupyörä on hyvä apu. Talvipyöräilykin on sallittu.
- Vero_vapaa
Eikä rahasta, se on luvatonta taksitoimintaa.
Ehdota sen sijaan maksua luonnossa.
- omituista
Miksi helvetissä olet ikinä alunperin edes suostunut moiseen? Vanhat ämmät ovat pahimpia kyyliä ja hyväksikäyttäjiä mitä kerros/rivitaloista löytyy.
- Mummelivain
Hyväksi käyttöä lienee ennemminkin sellainen jatkuva alapään pummaus ja jatkuva naisten kyttäily. Kyttäilyä harrastaa kerskailupuhein miehet, eri toten keski-ikäiset ja nuoremmat miehet. Näin vanhempana naisena puolustan naisten kunniaa. Ota ihmeessä kiikarit ja katsele muuallekin kuin sinuun itseesi. Elämää on sinun itsesi ulkopuolellakin. Katsele maisemia, kiikaroi lintuja, syöttele varpusia, vie ruokaa oraville. Käy lenkillä, aloita.hiihtäminen, lenkkeile, mene facebookiin ja luo omat nettisivut
Huomaat, että vaikka suurennuslasin kanssa vaadittaisiin, pääset siitä yli kun on muitakin kiinnostuksen kohteita kotitalon ulkopuolella. - mielipiteeni
Minun mielestäni tässä on nimenomaan kysymys naapurin hyväntahtoisuuden hyväksikäytöstä,kun neidillä olisi varaa ajaa taksilla kauppareissut,mutta on hoksannut ettei naapurille tarvi maksaa mitään,ja se vielä avustaa kaupassa käynnissä,kantaa kassit autoon,voi käydä useammassa paikassa,toisin kuin taksilla,se kun ei odota kuin maksusta ja avustaminenkin maksaa!Olisi ihan reilua sopia joku hinta jolla häntä kyyditset,tykätköön huonoa jos haluaa,ei se auto kulje pyhällä hengellä!Olet todella kiltti ihminen kun ylipäänsä vastaat hänelle puhelimeen nykyajan naapuriksi,sinusta kannattaa pitää kiinni!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.32879651 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit02340Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662216- 1771886
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161462- 1121307
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91301Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181731260RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j601240Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j421107