Kyllähän ne isot tissit helpottais elämää...........
<3
:(
https://www.youtube.com/watch?v=us3tczsrKQc
Nimeni on hylkiö.........
11
74
Vastaukset 11
- päivänpiritys
whosthatchick.net/content/uploads/images/medium/instagram/5895339d3e1e6-it-s-all-about-the-smile-right-www-ilovebianca-com-ilovebianca-biancabeauchamp-redhead-latex-fetish.jpg.jpg
siinä on sinulle tissiä - Vinkkivitonen
Hanki Thaimaasta. Siellähän niitä saa.
- Anonyymi
Oli Suomalainen tai Thaimaasta eikös ihminen ole yhtä arvokas. Mun mielestä on yhtä arvokkaita. Pitäis kohdella kaikkia hyvin.
- Kauheusleikkaus
Anonyymi kirjoitti:
Oli Suomalainen tai Thaimaasta eikös ihminen ole yhtä arvokas. Mun mielestä on yhtä arvokkaita. Pitäis kohdella kaikkia hyvin.
Puhuin tisseistä, en ihmisistä.
Halvemmalla saat tissit Thaimaasta kuin Suomesta.
Poistata samalla ylimääräiset pallukat, ehkä saat paljousalennusta, kaksi leikkausta yhden hinnalla?
- Sinnesinne
Eikös sillä sun naisella jonka kanssa asut ole isot sinne vaan kömmit. :D
Puhuin, että itsellä ois..........
<3
:)- Kahvinkeittoon
😏 vinkeetä
Joo mä ymmärsin - ja onhan se helpompaa jos on tarvittavat jutut omasta takaa, eikä ole toisen ihmisen oikkujen varassa.
...mutta mitä sä meinaat niillä tehdä? Ihailla itseäsi peilistä? Jos aiot ryhtyä dragiksi, niin testaa nyt ensin rintsikoiden ja ilmapallojen kanssa että millaista lookkia tavoittelet - leikkaukset on kalliita ja niissä on riskinsä... :)
https://chrisbradleypersonaltraining.com/wp-content/uploads/2017/01/over-to-top-trainers-1024x847.jpgmargariini kirjoitti:
Joo mä ymmärsin - ja onhan se helpompaa jos on tarvittavat jutut omasta takaa, eikä ole toisen ihmisen oikkujen varassa.
...mutta mitä sä meinaat niillä tehdä? Ihailla itseäsi peilistä? Jos aiot ryhtyä dragiksi, niin testaa nyt ensin rintsikoiden ja ilmapallojen kanssa että millaista lookkia tavoittelet - leikkaukset on kalliita ja niissä on riskinsä... :)
https://chrisbradleypersonaltraining.com/wp-content/uploads/2017/01/over-to-top-trainers-1024x847.jpgMoi, margariini....
<3
Kunhan hölisen...
Nyt ruuanlaittoa....Risto_ kirjoitti:
Moi, margariini....
<3
Kunhan hölisen...
Nyt ruuanlaittoa....Joooo, saahan sitä haaveilla - ja miksei sitten samantien isoista, kun kerran haaveilee, sitähän sanotaan että "dream pig"... ;)
...vai oliko se big? No kumminkin.
- reilukauppa
Ota implantit, jos hyvin käy saat syövän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va581656Nainen, onko sinussa sitä aitoa feminiinisyyttä jäljellä
Vai onko se jäänyt meikkien, korujen, hameiden ym. alle peittoon? Onko naisellisuutesi aitoa vai opetettua? Jos teet nai3651162- 137940
Missäs se Miss Suomussalmi luuraa?
Jokin aika sitten eräs myyjätär tituleerasi itsensä Miss Suomussalmeksi. Asiakas oli kuulemma Tokmannin kassalla todennu14774Voisit nainen joskus vastata minulle
Ja antaa jotain itsestäsi. Pientä tunnistetta ja juttua itsestäsi ja meistä. Kannustan.63622- 41598
Päälle hautaus?
Hautauksissa puhutaan päällehautauksista jos vaikka mies on kuollut ensin ja vaimo 20 vuotta myöhemmin! Todellisuudessa90558- 45539
- 45498
- 47475