Ei ole myöhäistä hoitaa eläkettäsi kuntoon

Eläkeaktivisti

Tuolla aiemmin joku suositteli kansalaisaloitteen allekirjotusta eikä antanut mitään vinkkiä asiasta missä ja miten sen voi tehdä. Se vain osoittaa, että yli seitenkymppinen eläkeläinen ei ole kykenevä hoitamaan edes omia asioitaan eikä etujaan!!!

Jotta asia tulisi kunnolla tietoon, niin menkää seuraavalle sivulle ja antakaa hyväksymisenne asialle:

https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/3375

Ja levittäkää tietoa asiasta joka puolelle, niin saadaan homma eduskunnan käsiteltäväksi!

7

83

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • seniori

Oletteko allekirjoittaneet aloitteen?
      Tehkää ihmeessä niin !
      Se on eläkeläisen etua ajava kansalaisaloite !

• Ei kansalaisaloitteilla asioita hoideta. Kohta saadaan äänestää ja saada hankittua toivomame eduskunta, joka osaa ja tietää asiat.

Kansalaisaloitteilla pyritään saamaan jokin tärkeä asia eduskuntakäsittelyyn.

Eutanasia tuotiin yhtenä tärkeänä toteutettavaksi. Vastustajia oli liikaa ja nyt toivottomat ihmiset joutuvat itse korvaamaan eutanasian itsarilla.

• Palstavaari on oikeassa. Eduskunnalla on nyt niin paljon kiireitä, että turhaan sinne työnnetään adresseja, joiden käsittelyyn ei aika tule riittämään.
      Valitse vaaliuurnilla henkilö, joka tulee ajamaan asiaasi kansanedustajana. Siellä ne asiat päätetään, ja siellä n asiantuntemus. Valiokuntiin kutsutaan eri alojen huippunimiä antamaan lausuntonsa käsillä olevasta asiasta, mistä me tavvalliset tallaajat saisimme punnittua tietoa ja laintulkintaa?

• kermankuorintaa

Onko joku onnistunut vaaliuurnilla ?
        Valitsemaan henkilön joka ajoi hänen asiaansa ?
        Minä en.
        Valiokunnissakaan ei "huippunimiä" kuunnella.
        Viimeksi soteasoissa esimerkiksi on ohitettu asiantuntijoitten arviot
        lähes täysin.
        Kansanedustajat mm. sulkevat korvansa asiantuntijoilta, jotka ovat arvioineet että sote
        ei tule säästämään valtion menoja niinkuin tietyt edustajat ja ministerit väittävät perustellakseen sen, että yksityiset pääsisivät kuorimaan kerman päältä.

• Ottakaapa.rennommin
        kermankuorintaa kirjoitti:

Onko joku onnistunut vaaliuurnilla ?
        Valitsemaan henkilön joka ajoi hänen asiaansa ?
        Minä en.
        Valiokunnissakaan ei "huippunimiä" kuunnella.
        Viimeksi soteasoissa esimerkiksi on ohitettu asiantuntijoitten arviot
        lähes täysin.
        Kansanedustajat mm. sulkevat korvansa asiantuntijoilta, jotka ovat arvioineet että sote
        ei tule säästämään valtion menoja niinkuin tietyt edustajat ja ministerit väittävät perustellakseen sen, että yksityiset pääsisivät kuorimaan kerman päältä.

Kansanedustajiksi valitaan normaaliälyisiä ihmisiä, joilla on mielenkiintoa yleisten asioiden hoitoon.
        Kansanedustajat eivät sulje korviaan asiantuntijoilta, sillä itse he heidät sinne pyytävät kuultaviksi. Tietojen pohjalta yrittävät päästä kompromissiin. Ei aina helppoa, kun jokainen ajaa edustamansa kansanryhmän asiaa. Niinpä asiat saattavat vetistyä.
        Ei yksikään asiantuntija mene väkisin valiokuntiin esittämään mielipiteitään.
        Asiantuntijoilla on myös oikeus nostaa mediassa keskustelu asioista, joista heitä on kuultu, mutta toimittu toisin. Keskustelu saattaa olla vilkasta ja kansanedustajien pitää perustella päätöksensä.
        Me elämme demokraattisessa maassa, jossa ei vain yksi ihminen tee päätöksiä, vaan valitut edustajamme yhteisesti päättävät asioista.
        Palstan kirjoittajilla on lapsenomainen usko, että eduskuntalaitos on kuin koululuokka, jossa kansanedustajat istuvat pulpeteissaan ja joku puoluepomo kateederista sitten sanoo miten asiat tehdään.
        Ehei, ihan niin se ei ole, joten tulkaapa pois sieltä kansakoulun pulpetista ja alkakaa vähän seurata politiikkaa. Ylimääräisiä veromiljoonia taskuihinsa työntäviä edustajia ei sieltä löydy, luuloa se vain on, pahaa puhetta, kateutta, sillä ei somalainen anna toiselle enemmän kuin itse saa. .
        Kateus on suomalaisten perisynti ja tällä palstalla se näkyy oivallisesti.

• kermankuorintaa
        Ottakaapa.rennommin kirjoitti:

Kansanedustajiksi valitaan normaaliälyisiä ihmisiä, joilla on mielenkiintoa yleisten asioiden hoitoon.
        Kansanedustajat eivät sulje korviaan asiantuntijoilta, sillä itse he heidät sinne pyytävät kuultaviksi. Tietojen pohjalta yrittävät päästä kompromissiin. Ei aina helppoa, kun jokainen ajaa edustamansa kansanryhmän asiaa. Niinpä asiat saattavat vetistyä.
        Ei yksikään asiantuntija mene väkisin valiokuntiin esittämään mielipiteitään.
        Asiantuntijoilla on myös oikeus nostaa mediassa keskustelu asioista, joista heitä on kuultu, mutta toimittu toisin. Keskustelu saattaa olla vilkasta ja kansanedustajien pitää perustella päätöksensä.
        Me elämme demokraattisessa maassa, jossa ei vain yksi ihminen tee päätöksiä, vaan valitut edustajamme yhteisesti päättävät asioista.
        Palstan kirjoittajilla on lapsenomainen usko, että eduskuntalaitos on kuin koululuokka, jossa kansanedustajat istuvat pulpeteissaan ja joku puoluepomo kateederista sitten sanoo miten asiat tehdään.
        Ehei, ihan niin se ei ole, joten tulkaapa pois sieltä kansakoulun pulpetista ja alkakaa vähän seurata politiikkaa. Ylimääräisiä veromiljoonia taskuihinsa työntäviä edustajia ei sieltä löydy, luuloa se vain on, pahaa puhetta, kateutta, sillä ei somalainen anna toiselle enemmän kuin itse saa. .
        Kateus on suomalaisten perisynti ja tällä palstalla se näkyy oivallisesti.

Et siis seuraa uutisia, et ajankohtaisohjelmia etkä lue lehtiä ?
        Jos tekisit niin tietäisit, että asia on kuten kirjoitin.
        Luepa vaikka tämän päivän Hesaria.

• uutispäivä

Luen mitä haluan ja varsinkin noita kansalaisaloitteita.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      229
      2075
    2. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1788
    3. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      59
      1324
    4. Onko telepatia totta

Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki
      Ikävä
      80
      1185
    5. Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku

Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.
      Forssa
      17
      1028
    6. Nainen, olen niin pettynyt

Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään
      Ikävä
      89
      974
    7. TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."

Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi
      Tanssii tähtien kanssa
      15
      960
    8. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      46
      945
    9. Ootko nainen jo rauhoittunut

Vai vieläkö nousee savua päästä?
      Ikävä
      70
      822
    10. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      42
      814
    Aihe