Hei!
Ajoin kolarin viime vuoden aikana ja sain sakon liikenteen vaarantamisesta. Nyt sain poliisilta ilmoituksen että olen syyllistynyt kahteen liikennerikkomukseen, kirjattuna samalle päivälle. Uhkaavat että jos yksi vielä tulee, menee kortti. Ajoin auton lunastuskuntoon 500 metrin päästä asunnosta ja auto meni hinarulla onnettomuuspaikalta romuttajalla. Ei kai yhdestä kolarista voi saada useampaa tuomiota kun sakkoslapussakin oli vain yksi syyte, minkä perusteella minut tuomittiin sakkoihin?
Samasta liikennerikkomuksesta useampi liikennerikkomus
Onkonormaalia70
2
106
Vastaukset
- Onkonormaalia70
Niin ja loppupäivä meni muiden kyydissä.
- jurrrrrristi
Sinuun vaikuttaa nyt sääntö, kolme rikettä vuoden, tai neljä kahden vuoden aikana, niin kortti lähtee, kuten poliisi on kertonut.
1.6.2020 tulee voimaan uusi tieliikennelaki, jolloin kortti ei kuivu ihan niin vähästä, kuin nyt voimassa olevan lain aikana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️871853Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1471312YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä681141- 651002
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan82931Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli86858Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.128840Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606029836Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.47827- 57810