PC:stäni kuuluu jatkuvasti taustalla kilahduksia ja naksakduksia. Voiko tämä kertoa viruksesta tai muusta häiriöstä? Kilahduksia kuuluu myös silloin, kun selain ei ole päällä. Esim. kun kirjoitan Wordilla. Mistä voisi olla kyse?
Vastaukset 7
- nörti
onkos tuo kone läppäri!
yleensä ne on tosi äänetön !!
vai onko torni kone! kyseeessä…………..
ihmetelen ,vain normi kone ei napsu... olenkaan
vaikka se päällä jatkuvasti.....
VIRUS EI SAA KONETTA NAPSUMAAN … yleensä
utelias oon jos kirjoitat Word.....
onko ääni lähde... kajarit! pling Windows ääni merkki jostain tapahtumasta...
oma kone ei metelöi olenkaaan mulla..
hiukan erikoinen masiina sulla - protanius
Koneessa kovo tekee kuolemaa.Kannattais vaihtaa kovo.
- Tuikku.O
On läppäri. Voiko olla hakkerointia?
- Tuikku.O
Voiko hakkerin hiiren äänet tai muun toiminnan kuulla koneen läpi?
- Anonyymi
Tähän odotan vielä vastausta. Voiko hakkeroinnin kuulla oman koneen läpi? Siis sen, mitä hakkeri näpyttelee hakkeroidessaan?
T: Tuikku.O- Anonyymi
Ei voi kuulla. Tuo naksuminen johtuu lähes varmuudella siitä, että koneen kiintolevy on hajoamassa. Ääni lähtee luku- ja kirjoituspäiden ääntelystä.
Sulla olis edessä kovalevyn monistaminen uuteen kovalevyn tai toinen vaihtoehto voi olla, että menetät kaiken datan mitä naksuvalla kovalevyllä on. Naksuva ääni tulee mekaanisen kovalevyn lukupään hakkaamisesta ääriasentoihin. Minullakin on kovalevyjä jotka näin tekee ja se kovalevy voi olla jo rikki, jos täysi tiedosto tarkistus ei mene läpi ja se voi olla tuskallisen hidasta, koska se kestää pitkään. Valmiiksi risan kovalevyn monistaminen voi käydä mahdottomaksi, eikä se toimi, jos tiedostorakenne on rikki.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas uusi PS:n rasismiKOHU!
Nyt Mauri Peltokangas on taas huuliaan lepattanut. Suomen rasistisin puolue - PS! https://www.iltalehti.fi/politiikka/a6371337- 971139
Naisten liian suuret vaatimukset?
Palstalla näkee usein vlituksia siitä, että naisilla on miehille liian suuria vaatimuksia. Haluankin nyt mielenkiinnosta190852Jarruton, viritetty ja kilvetön mopo
Ajo-oikeudeton ja uppiniskainen kuski. Tuloksena vääntynyt aita, rusinaksi muuttunut mopo ja pari pipiä.312791Olen henkisesti väsynyt. Takki tyhjä.
Olen joutunut elämään yksin liian kauan. Työttömänä ja somepaskaa. Työpaikoilla joudun kiusatuksi. En enää tiedä, mitä219739- 58703
Onnittelut taktiikan vaihdoksesta mies!
Esität nykyisin varattua, ettei naiset jää roikkumaan , mutta sinä saat haluamasi. Oletpa sinä hieno mies. 👏🏻 Osasin o175661Peräti 12 000 ihmisen toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin!
Peräti 12 000 ihmisen (useimmat nuoria miehiä) toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin! ht225615Katotaan miten jaksat tätä
Olen valmis pelaamaan tätä seuraavat 10v. Voit kysyä tutuilta miten olen erittäin kärsivällinen.88610Tiedätkö mitä mies
Sinulla ei ole kaikki kunnossa päänupissa! Älä pilaa sitä, mitä sinulla on oikeassa elämässä. Tämä ei ole mitään rakkaut21551