PC:stäni kuuluu jatkuvasti taustalla kilahduksia ja naksakduksia. Voiko tämä kertoa viruksesta tai muusta häiriöstä? Kilahduksia kuuluu myös silloin, kun selain ei ole päällä. Esim. kun kirjoitan Wordilla. Mistä voisi olla kyse?
Vastaukset 7
- nörti
onkos tuo kone läppäri!
yleensä ne on tosi äänetön !!
vai onko torni kone! kyseeessä…………..
ihmetelen ,vain normi kone ei napsu... olenkaan
vaikka se päällä jatkuvasti.....
VIRUS EI SAA KONETTA NAPSUMAAN … yleensä
utelias oon jos kirjoitat Word.....
onko ääni lähde... kajarit! pling Windows ääni merkki jostain tapahtumasta...
oma kone ei metelöi olenkaaan mulla..
hiukan erikoinen masiina sulla - protanius
Koneessa kovo tekee kuolemaa.Kannattais vaihtaa kovo.
- Tuikku.O
On läppäri. Voiko olla hakkerointia?
- Tuikku.O
Voiko hakkerin hiiren äänet tai muun toiminnan kuulla koneen läpi?
- Anonyymi
Tähän odotan vielä vastausta. Voiko hakkeroinnin kuulla oman koneen läpi? Siis sen, mitä hakkeri näpyttelee hakkeroidessaan?
T: Tuikku.O- Anonyymi
Ei voi kuulla. Tuo naksuminen johtuu lähes varmuudella siitä, että koneen kiintolevy on hajoamassa. Ääni lähtee luku- ja kirjoituspäiden ääntelystä.
Sulla olis edessä kovalevyn monistaminen uuteen kovalevyn tai toinen vaihtoehto voi olla, että menetät kaiken datan mitä naksuvalla kovalevyllä on. Naksuva ääni tulee mekaanisen kovalevyn lukupään hakkaamisesta ääriasentoihin. Minullakin on kovalevyjä jotka näin tekee ja se kovalevy voi olla jo rikki, jos täysi tiedosto tarkistus ei mene läpi ja se voi olla tuskallisen hidasta, koska se kestää pitkään. Valmiiksi risan kovalevyn monistaminen voi käydä mahdottomaksi, eikä se toimi, jos tiedostorakenne on rikki.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa741670- 231172
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as321073Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu134906Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189826- 64694
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo192619On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79598- 49561
- 71547
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32518- 55507
- 57485
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28432- 34424
- 33423
- 40417
- 16409
- 82398