The Sims Mobile koodeja?

Ameliaaa

Onks tohon mobile versioon olemas mitään koodeja :D ? Oon iha koukus ipadil siihe

5

4254

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • OutoSim

Tavanomaiset varoitukset. (En pelaa mobiilipelejä petyttyäni Kim Kardassianin Uudet Alushousut-peliin mm. sen ilmeisen rahastusmotiivin, yleisen älyttömyyden yms. sellaisen takia, enkä siksi TIEDÄ tasan mitään siitä miten EA lypsää mikrotransaktioilla The Sims Mobilen pelaajia. Netistä lukemani perusteella minulla on kuitenkin joku mielikuva aloittajan mainitsemasta pelistä.)

Vastaus n:o 1: On koodeja. (Jos hakukoneelle laittaa esimerkiksi "the sims mobile cheats and codes", ilmestyy näytölle hämmästyttävän monia linkkejä mitä erilaisimpiin huijauksiin ja koodeihin viittaaviin teksteihin. Jos hakee vain "the sims mobile codes"-haulla, sinne ilmestyvät useimmiten samat ehdotukset, vaikka jotakin ehkä jääkin pois tai ehdotusten järjestys heittää.)

Jos kuitenkin tekee saman kuin minä tein ja hakee sanoilla "working codes for the sims mobile" alkaa näkyä jotakin mielenkiintoisempaa, mm. varoituksia siitä, mitä feikki 'DOWNLOAD'-napin painallus saattaa tietää. Sieltä VOI ilmestyä koneelle haittaohjelmia, viruksia ja ties mitä kaikkea iljetystä. Sieltä ilmestyy myös antipiratismia sisältäviä saarnoja, keskustelua ja lisää monenlaisia kannanottoja puolesta ja vastaan. Ne luettuani vastaan toisen kerran.

Vastaus n:o 2: On koodeja, mutta monet niistä ovat toimimattomia ja osa ladattavista jutuista sitäkin pahempia eli selvästi haitallisia, sellaisia jotka voivat aiheuttaa vahinkoa tavalla jos toisellakin. On myös toimivia emulaattoreita ja modattuja peliversioita, mutta niiden löytäminen edellyttäisi kokemusta jota minulla ei ole tai sisäpiirin tietoa, jota en jaksa etsiä sellaista peliä varten jonka rahastusperiaatteita tai sisältöä en itse arvosta.

Oma kommenttini: Älä usko kaikkea sitä mitä netistä löytyy - tämä kommentti mukaanluettuna.

• Anonyymi

Hei. Miten sims mobile peliin saa laittattua paljon rahaa. Osaisiko joku auttaa. Ihan tosi siisti ja hyvä peli kunhan sais vaan koodi jutut toimimaan. Oon vaikka kuinka paljon koettanut mut en ole onnistunut! Ja pitäis saada myös 2 teen muuhunkin koodiin apua. Löysin kyllä koodeja mut ei tietoa miten sen valikon saa auki et ne koodit voi laittaa ja saada ne sitä kautta sims mobile en. T. Katareta Lindstedt

• Anonyymi

KIITOS!!

• Nakkikoira

No etin kans ite mut ei kannata ladata mitää

• Anonyymi

Miten poistaa rimakauhu ja saada ystäviä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka runnoo! Uutta velkaa tänä vuonna 17 mrd. euroa

Tirsk. Nyt kyllä hihityttää kuin pientä eläintä. Riikka takoo maailmanennätyksiä tasaiseen tahtiin. " [Riikka] joutuu
      Maailman menoa
      119
      7585
    2. Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa

10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö
      Maailman menoa
      246
      7503
    3. K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä

vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon
      Maailman menoa
      145
      5183
    4. Suomeen ei kuulu ihmiset jotka ei halua kätellä toisia ihmisiä, koska tämä on vääräuskoinen

Nainen joka ei halunnut kätellä Stubbia on selvästi ääripään muslimi, eli sitä sakkia josta niitä ongelmia koituu. Ulos
      Maailman menoa
      146
      4877
    5. PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT

* * PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT - ! ja jätti MaksuHuolet -Kansan Maksettavaksi -! *
      Maailman menoa
      50
      4603
    6. Suomessa on ollut suurtyöttömyyttä ennenkin, ja lääkäriin pääsee nykyäänkin

Täällähän oli jonkun sekopään(vas.) juttu, että ennen ei ollut työttömyyttä ja lääkäriin pääsi. Siihen alkoi tietysti ko
      Maailman menoa
      90
      4292
    7. Kysymys: Kuinka moneen maahan neuvosto-venäjä on hyökännyt

viimeisten 90-vuoden aikana? Ja lähinnä on siis kyse neuvosto-venäjän naapurimaista - kuten Suomesta. Lista on huomatta
      Maailman menoa
      119
      4113
    8. Ootko sä nainen suuttunut

jostain? Harmi jos tullut väärinkäsityksiä.
      Ikävä
      164
      1861
    9. Nainen, sanotaan että totuus tekee kipeää

Ehkä mutta se voi olla myös se kaikkein kamalin asia kohdata. Kuplassa on turvallista, kun tietää vähemmän on helpompi.
      Ikävä
      9
      1639
    10. Valtio lopettaa pienituloisten perheiden kylpylälomien tukemisen

Pienituloiset suomalaiset ovat voineet vuosikymmenten ajan hakea tuettuja lomia terveydellisin, sosiaalisin ja taloudell
      Maailman menoa
      274
      1510
    Aihe