Onks tohon mobile versioon olemas mitään koodeja :D ? Oon iha koukus ipadil siihe
The Sims Mobile koodeja?
5
4298
Vastaukset
- OutoSim
Tavanomaiset varoitukset. (En pelaa mobiilipelejä petyttyäni Kim Kardassianin Uudet Alushousut-peliin mm. sen ilmeisen rahastusmotiivin, yleisen älyttömyyden yms. sellaisen takia, enkä siksi TIEDÄ tasan mitään siitä miten EA lypsää mikrotransaktioilla The Sims Mobilen pelaajia. Netistä lukemani perusteella minulla on kuitenkin joku mielikuva aloittajan mainitsemasta pelistä.)
Vastaus n:o 1: On koodeja. (Jos hakukoneelle laittaa esimerkiksi "the sims mobile cheats and codes", ilmestyy näytölle hämmästyttävän monia linkkejä mitä erilaisimpiin huijauksiin ja koodeihin viittaaviin teksteihin. Jos hakee vain "the sims mobile codes"-haulla, sinne ilmestyvät useimmiten samat ehdotukset, vaikka jotakin ehkä jääkin pois tai ehdotusten järjestys heittää.)
Jos kuitenkin tekee saman kuin minä tein ja hakee sanoilla "working codes for the sims mobile" alkaa näkyä jotakin mielenkiintoisempaa, mm. varoituksia siitä, mitä feikki 'DOWNLOAD'-napin painallus saattaa tietää. Sieltä VOI ilmestyä koneelle haittaohjelmia, viruksia ja ties mitä kaikkea iljetystä. Sieltä ilmestyy myös antipiratismia sisältäviä saarnoja, keskustelua ja lisää monenlaisia kannanottoja puolesta ja vastaan. Ne luettuani vastaan toisen kerran.
Vastaus n:o 2: On koodeja, mutta monet niistä ovat toimimattomia ja osa ladattavista jutuista sitäkin pahempia eli selvästi haitallisia, sellaisia jotka voivat aiheuttaa vahinkoa tavalla jos toisellakin. On myös toimivia emulaattoreita ja modattuja peliversioita, mutta niiden löytäminen edellyttäisi kokemusta jota minulla ei ole tai sisäpiirin tietoa, jota en jaksa etsiä sellaista peliä varten jonka rahastusperiaatteita tai sisältöä en itse arvosta.
Oma kommenttini: Älä usko kaikkea sitä mitä netistä löytyy - tämä kommentti mukaanluettuna.- Anonyymi
Hei. Miten sims mobile peliin saa laittattua paljon rahaa. Osaisiko joku auttaa. Ihan tosi siisti ja hyvä peli kunhan sais vaan koodi jutut toimimaan. Oon vaikka kuinka paljon koettanut mut en ole onnistunut! Ja pitäis saada myös 2 teen muuhunkin koodiin apua. Löysin kyllä koodeja mut ei tietoa miten sen valikon saa auki et ne koodit voi laittaa ja saada ne sitä kautta sims mobile en. T. Katareta Lindstedt
- Anonyymi
KIITOS!!
- Nakkikoira
No etin kans ite mut ei kannata ladata mitää
- Anonyymi
Miten poistaa rimakauhu ja saada ystäviä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja2022784Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1622490Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1061162- 64951
Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait255899Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies104881Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a20879Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka306869Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22748Onneksi tapasin sut
Ilman sua olisin jatkanut pään lyömistä seinään eli samanlaisten miesten etsimistä. Tajusin, mikä menee pieleen vasta ku93739