Onks tohon mobile versioon olemas mitään koodeja :D ? Oon iha koukus ipadil siihe
The Sims Mobile koodeja?
5
3995
Vastaukset
- OutoSim
Tavanomaiset varoitukset. (En pelaa mobiilipelejä petyttyäni Kim Kardassianin Uudet Alushousut-peliin mm. sen ilmeisen rahastusmotiivin, yleisen älyttömyyden yms. sellaisen takia, enkä siksi TIEDÄ tasan mitään siitä miten EA lypsää mikrotransaktioilla The Sims Mobilen pelaajia. Netistä lukemani perusteella minulla on kuitenkin joku mielikuva aloittajan mainitsemasta pelistä.)
Vastaus n:o 1: On koodeja. (Jos hakukoneelle laittaa esimerkiksi "the sims mobile cheats and codes", ilmestyy näytölle hämmästyttävän monia linkkejä mitä erilaisimpiin huijauksiin ja koodeihin viittaaviin teksteihin. Jos hakee vain "the sims mobile codes"-haulla, sinne ilmestyvät useimmiten samat ehdotukset, vaikka jotakin ehkä jääkin pois tai ehdotusten järjestys heittää.)
Jos kuitenkin tekee saman kuin minä tein ja hakee sanoilla "working codes for the sims mobile" alkaa näkyä jotakin mielenkiintoisempaa, mm. varoituksia siitä, mitä feikki 'DOWNLOAD'-napin painallus saattaa tietää. Sieltä VOI ilmestyä koneelle haittaohjelmia, viruksia ja ties mitä kaikkea iljetystä. Sieltä ilmestyy myös antipiratismia sisältäviä saarnoja, keskustelua ja lisää monenlaisia kannanottoja puolesta ja vastaan. Ne luettuani vastaan toisen kerran.
Vastaus n:o 2: On koodeja, mutta monet niistä ovat toimimattomia ja osa ladattavista jutuista sitäkin pahempia eli selvästi haitallisia, sellaisia jotka voivat aiheuttaa vahinkoa tavalla jos toisellakin. On myös toimivia emulaattoreita ja modattuja peliversioita, mutta niiden löytäminen edellyttäisi kokemusta jota minulla ei ole tai sisäpiirin tietoa, jota en jaksa etsiä sellaista peliä varten jonka rahastusperiaatteita tai sisältöä en itse arvosta.
Oma kommenttini: Älä usko kaikkea sitä mitä netistä löytyy - tämä kommentti mukaanluettuna.- Anonyymi
Hei. Miten sims mobile peliin saa laittattua paljon rahaa. Osaisiko joku auttaa. Ihan tosi siisti ja hyvä peli kunhan sais vaan koodi jutut toimimaan. Oon vaikka kuinka paljon koettanut mut en ole onnistunut! Ja pitäis saada myös 2 teen muuhunkin koodiin apua. Löysin kyllä koodeja mut ei tietoa miten sen valikon saa auki et ne koodit voi laittaa ja saada ne sitä kautta sims mobile en. T. Katareta Lindstedt
- Anonyymi
KIITOS!!
- Nakkikoira
No etin kans ite mut ei kannata ladata mitää
- Anonyymi
Miten poistaa rimakauhu ja saada ystäviä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .844531Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503115Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631363109Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4032192Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2201308Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111213- 761197
- 651082
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301074Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että111983