Risteily Fort Lauderdale - Bahama

Elokuussa

http://www.discoverycruise.com
Onko kenelläkään kokemusta moisesta, päivän kestävästä risteilystä Fort Lauderdalesta Bahamalle?
Ehtiikö maissa olla ollenkaan, tullimuodollisuudet, halvimmat hinnat, mahdolliset muut maksut, viisumit, löytyisikö sataman läheisyydestä jotain suht halpaa majapaikkaa, laivan kunto, yms.?

Bahamalla käynti olisi varmasti mukava lisä ensi kesän Floridan reissuun.

5

2648

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Samppa

Hollywoodin beachilta näkyy ainakin Biminin saari, että se ei ole kaukana ja sinne tehdään päiväristeilyitä.

• Tiiiuu

Kävin just tuollaisella risteilyllä Bahamalla joka kesti päivän. Lähdettiin Fort Lauderdalesta ja laiva oli pienehkö risteilyalus ja seisovine pöytineen. Matka kesti melko kauan >Bahamalle ja meidän reissu vei Grand Bahaman saarelle ja täytyy sanoa ettei olisi kannattanut toisaalta 200 euroa maksaa päivän reissusta. Perille päästyä meiltä kysyttiin vain kaksi vaihtoehtoa kuka haluaa markkinoille tai kuka rannalle.
      Aikataulu oli niin tiukka ettei ehditty kuin mennä rannalle ja sitten takaisin laivalle.
      Grand Bahaman ranta ei voittanut Miamin South Beachiä. Siis päivän matka minusta ei kannattanut tehdä olkaa ennemmin sitten yö hotellissa
      mutta sekin tosin maksaa ja ei se paikkana Floridaa voita. En varmaankaan enää menisi
      Upeimmat Bahaman rannatkin on varmaan muilla saarilla

• Elokuussa

Kiitos vastauksesta.
        Bahama kiehtoo kuitenkin niin paljon, että täytyy varmaan käydä joka tapauksessa itse kokeilemassa.
        Mitä kautta varasit risteilyn?
        Osaisitko suositella jotain hyvää, mutta edullista hotellia Fort Lauderdalesta, mahdollisesti läheltä satamaa?

• mä vain taasen
        Elokuussa kirjoitti:

Kiitos vastauksesta.
        Bahama kiehtoo kuitenkin niin paljon, että täytyy varmaan käydä joka tapauksessa itse kokeilemassa.
        Mitä kautta varasit risteilyn?
        Osaisitko suositella jotain hyvää, mutta edullista hotellia Fort Lauderdalesta, mahdollisesti läheltä satamaa?

No on se ihan kiva kertoa että on käynyt Bahamalla
        ja voihan sinun reissusi olla ihan hyvä vaikken itse niin sitten piitannutkaan.
        Me majailimme itse Miami Beachissä Lincoln Roadilla joten en tiedä Fort Luderdalen hotelleista niinkään.
        Me varattiin matka ihan vaan Miami Beachin turistimatkoja myyvästä liikkeestä ja täytyy sanoa että niitä liikkeitä löytyy kyllä joka nurkalta ja sama se varmaan on Fort Lauderdalessakin että kyllä sen voi siellä paikanpäällä varata paikasta jos toisestakin.
        Itse Bahamalla tosiaan olisi ollut parempi yöpyä ehkä matka sinne siksi tuntui hukkaan heitetyltä koska ei siellä sitten ehtinyt päivän aikana tehdä juuri mitään.

Hyvää matkaa Upea lomakohde kertakaikkiaan.

Timo

• Dude

Grand Bahamalla joku viisivuotta sitten tuolla samalla laivalla. Se matka kesti joku 4-5 tuntia yhteen suuntaan (tuntui iäisyydeltä) ja se laiva ei kylläkään ole mistään kotoisin, ei se ole mikään risteilyalus vaan pelkkä lautta.
      Itse Bahamalla huomaa minne kaikki vanhat ränsistyneet jenkki limusiinit ovat päätyneet. Noita romulimuja käyttävät takseina ja linja-autoina käyttävät vanhoja pakuja. Koko paikka on rähjäinen mustien alue, jossa ei löytynyt muuta tekemistä kuin rannalla oloa.
      Suurin osa hotelleista ja motelleista on motel 6 tasoa.
      Rannat ovat kyllä hienot ja vesi kirkasta, mutta kyllä Floridastakin löytyy samaa tasoa josko parempiakin kohteita.
      En suosittele Grand Bahama matkaa, tuhlaat aikasi turhaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      20
      2293
    2. Nainen, sellaista tässä ajattelin

Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost
      Ikävä
      228
      1714
    3. Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita

Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy
      Maailman menoa
      306
      1262
    4. Miten tämä meidän tarina

Sitten päättyy?
      Ikävä
      65
      959
    5. Kulujen jako parisuhteessa

Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai
      Parisuhde
      53
      915
    6. En todellakaan halua että

Tämä päättyy näin
      Ikävä
      39
      834
    7. Missä olit kun tajusit, että teistä tulee joskus pari?

Kuvaile sitä paikkaa, hetkeä ja tilannetta.
      Ikävä
      53
      825
    8. J miehelle viesti menneisyydestä

On jo useampi vuosi, kun ollaan oltu näköyhteydessä. Jäi tyhjä olo, koska rakastin. En tietenkään sitä kertonut. Mutta e
      Ikävä
      35
      737
    9. Valitse, kenen kanssa seurustelet

Seura turmelee, ja huono seura turmelee täysin. Vähän niin kuin valta turmelee, ja absoluuttinen valta turmelee kokonaan
      Hindulaisuus
      273
      673
    10. Paikat tapeltu

Ei mennyt ihan persujen toiveiden mukaan Ei kait nyt 20 ääntä ja arpajais voitolla voi olla Ähtärin kaupungin puheenjoh
      Ähtäri
      33
      662
    Aihe