Onko totta, että vanhoillislestadiolaisia on paljonkin Afrikassa ( Togo, Ghana, Gambia), Venäjällä, Ruotsissa ja Minnesotassa. Minkälaisista määristä kyse?
Ymmärsin keskustellessani, että liike sallii uskovaisille korvakorut, hiustenvärjäyksen ja kaunistautumise , koska Afrikassa erilainen kulttuuri. Venäjällä uskovaiset voivat käyttää myös alkoholia kohtuullisesti kulttuuriin vedoten.
Kyse on ilmeisesti nationalistisesta myönnytyksestä. Suomessa asuva venäläinen (entisen Neuvostoliiton maat) väestö tai afrikkalaistaustaiset maahanmuuttajat eivät saa tätä harjoittaa, jos kääntyvät vanhoillislestadiolaisiksi.
Onko tässä järkeä?
Lestadiolaisuus maailmassa
Jojdkdjdje
2
<50
Vastaukset
Raamattu ei missään kerro helpotuksia pakanoiden kulttuurin osalle.
Mutta Raamattu tulee tutkia hermenuttisesti juuatalais- isrelilaisen kulttuurin läpi.
Tämä vaatii jo koulutusta, jos aikoo opettajaksi, pelkkä suhde Kerhon johtajiin, ei tee puhujaa.
Korut, sekä alkoholi on näitä asioita, josta Raamatussa on ohjeet, joka ei kiellä kohtuukäyttyä, mutta kuten koruissa, kehoittaa naista pitämään niitä.
Kerholla on omat pakanlliset kiellot, jolla hallitaan vielä mukana olevia.- Togostakajahtaa
Luvassa rytmiä Siionin lauluihin...?!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 448921
- 785442
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14780Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon383914Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella543282- 463181
Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme273155- 412266
- 341902
- 2091747