Heippa, onko kenelläkään kokemuksia Minervasta? Tuleeko hylsyjä ja missä ajassa? Antavatko palautetta? Näyttävät julkaisevan suht paljon, mutta täällä ei näytä keskusteluissa kovinkaan usein mainittavan..
Minerva Kustannus
5
957
Vastaukset
- hyvät.kokemukset
Ystävällinen Ei kiitos -palaute perusteluineen tuli alle kuukaudessa.
- Kukkapeitto
Samoin hylsy tuli. Kysyisin samat kyssärit Banaanista?
- ElluP
Tarjositko Banaanille romaanikäsistä? Itse en ole heille laittanut kun miellän niin vahvasti sarjakuvakustantamoksi, mutta voishan sitä kokeilla..
Minervalta tuli reilu 2 kuukauden jälkeen vastaus. Olivat kiinnostuneita kässärin alusta ja ideasta. Sitten ehkä sivun pituinen palaute miksi loppu ei toimi ja mitkä olivat keskeiset ongelmakohdat. Ja lopuksi, että valitettavasti emme voi ottaa käsikirjoitusta kustannettavaksi tällaisenaan.
Ottaisitteko tuollaisen vastauksen ihan hylsynä vai tarjoaisitteko vielä mahdollisesti kritiikin perusteella korjattua käsistä uudestaan?- eirohkea
Korjailet ohjeiden mukaan ja vähän lisääkin ja lähetät arvioitavaksi. Onnea matkaan!
- korjaajalähetä
Miltä susta itsestä palaute tuntuu? Oletko samaa mieltä ongelmakohdista ja lopusta? Jos hetken mietinnän jälkeen haluat käydä töihin ja työstää kässäriä, niin ilman muuta lähetä korjattu versio uudelleen Minervalle. Ehdottomasti. En usko, että kustantaja huvikseen kirjoittelee sivun palautetteita. Kyllä Minerva haluaa kuulla sinusta ja kirjastasi vielä. Työniloa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400006171035124h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?102488Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2192034Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja231853- 721110
Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.491084Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo59919Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?76918En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.43862Tuo yksi tampio vielä ilmeisesti kuvittelee
Että joku itkee peräänsä täällä vinkuen jotain utopistista kadonnutta rakkauttaan kaksoisliekit silmissä leiskuen. Pyhä88843