rami pakarinen

nainen744

missä on tuomiota istumassa??? kirjoittaisin kirjeen kun kerrotte.

9

1453

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tautileviää

      Jännämies kiihottaa b luokan naaraita... taitaa jo 200 olla jonossa. Pian pääsee lomille polkaseen uutta jatkoa suvulle jos toisellekkin. Sossu maksaa toilailut.

    • etmuutakeksinyt

      Mikä jännämies se on ? On parempi kun olen hiljaa, viisas vaikenee tai tulee sanottua liikoja mitkä kolahtaa ja kunnolla

      • Anonyymi

        Niin ainahan kannattaa sekopään rikollisen kostoa pelätä.


    • Anonyymi

      emmä mitää kostoa pelkää. enkä koko miestäkään. ei ole aihetta jos jollakin on pelätköön se. tuo viesti ymmärrettiin väärin kysyin mikä jännämies oli niin hölmö ilmaisu

    • Anonyymi

      Linnassa se istuu tuomiotaan. Lähetä sinne.

    • Anonyymi

      Pauliksi minä sitä opin sanomaan. mtta sanptaan nyt Ramiksi.Kävi meilläkin kylässä kokkolassa ennen pietarsaareen muuttoa.Tuumailin tässä miksi täällä puhutaan kostosta.Sitä vain että onkohan sellainen sitten tulossa.En ole penaalin terävin kynä neuvokaa voiko likkakaverini joka asioi pietarsaaren poliisilaitoksella kun veljeili sukulaisten kanssa ongelmiin? Olisiko minun parasta neuvoa häntä itseään kirjoittamaan myös , Tuppaa olemaan sellainen olo että käsken kun ajauduin lukemaan nämä kirjoitukset. En halua olla koko asiassa muutoin mukana. Olisin kiitollinen kun neuvoisitte minua asiallisesti.

    • Anonyymi

      Et sinä penaalin tylsinkään kynä ole . Minun mielestä ajatuksessasi voisi olla hitunen järkeä. ? Puhu
      tuumailuistasi kaverillesi . Tuo kantasi esille ja perustele se hyvin. Kirjoitit menneessä aikamuodossa ? Veljeili. Pietarsaari on pieni kaupunki . Täällä ei tavallisen tallaajan asiat pysy salassa. Juorut kulkee paikasta a paikkaan b, c.. d. --- e . Kaupungin huonoin puoli.! Sain kopin tästä sinun kirjoituksestasi.
      Ja koppihan tarkoittaa paloa pesäpallossa . Mietintämyssy päähän.!!! En kommentoi mielipiteitäni
      Tosin mennyt aikamuoto , ihan JEES

    • Anonyymi

      EN TIIÄ? mitä kantsis tehdä. inhottava tapaus ja kauhee inhottava olla osana sitä. en tahtois vaihtaa osia.en tarkottanu syyllisenä kun eihän se sun kaveri ole pahaa tehnyt .kaikkein helpointa ois ollut kun ei olisi joutunut sanomaan mitään.onko se puhunut että olisi ollut parempi olla hiljaa.mä ainakin kelaisin asiaa. voihan se perua puheet vai voiko?tai mitä muut sanoo sitten?jos se vetäs kaikki takas? oliko tuo tyhmä kysymys? ei sillä ois ollu muuta mahollisuutta , eikä tuo tyhmä kysymys ole sulta kai sitä kelaa vähän ja paljonkin .sehän on normaalii ja entäs se miten sitä lopuksi kohdeltiin mua kylmää !!.mä en provosoi mitenkään sua. se oli väärässä seurassa miten tollasta voi sattuu kauan rikoksen jälkeen. pakkohan sen oli puhuu ei se olisi voinu keltäytyy vai oisko?kukaa ei olisi voinu! mää aattelin oisko se sittenkin oikee ratkasu et kirjottas EN TIIÄ tää on juorukylä ja kaikki juoruu se oli ihan tosi muutan pois

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6153
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3916
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      255
      2299
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1910
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1353
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1296
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1077
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1030
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      976
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      37
      915
    Aihe