Aktiivimalli

Tessa1

Olin saanut Te-toimistosta työpaikan. Pääsisin täyttämään oman osani aktiivimallista. Firma oli minulle ennestään tuntematon pikkufirma, joka tarvitsi osa-aikaista pakkaajaa. Ei mitään mieltäylentävää hommaa, mutta kai sitä tekisi muutaman tunnin silloin tällöin parempaa työpaikkaa odotellessa. En ollut vielä uudesta kaupungista löytänyt mieleistä työtä eli en ollut etsinytkään vaan nauttinut auringon paahteesta ihollani.
Aurinko pilkotti jo ylhäällä ja tuntui tulevan kuuma päivä. Mieluummin olisin kyllä maannut rannalla pikku bikineissä ottamassa hiukan lisää väriä mukavasti ruskettuneeseen ihooni. Hyppäsin pois polkupyöräni selästä, kietaisin tummat hiukseni sekaiselle poninhännälle, suoristin punaisen toppini helmaa ja asettelin punaiset korkokenkäni varovasti askel kerrallaan sorapihalle. Avasin oven ja tunsin sisältä vastaan hönkäisevän kuuman ilman. Eikö täällä firmassa ollut ilmastointia.

Huhuilin ovelta ja jostain sisältä vastasi miesääni. Miesääni oli puhelinkeskustelusta tuttu, samettinen ja käheä.

-Hei, tulin nyt töihin kuten sovittiin.

Jostain huoneen perältä astui pitkä, tumma ja komea hiukan minua nuorempi parrakas mies. Miehen upea kroppa oli verhottuna leviksen t-paitaan ja farkkuihin.

-"Hei, sä oot varmaan Tessa. Täällä on ilmastointilaite hajonnut ja joudun lähteä metsästämään siihen osia. Hommahan on yksinkertaista. Laitat tuotteen ensin silkkipaperiin ja sen jälkeen laatikkoon. Kaikki löytyy tuolta varaston perältä. Jos jano tulee, keittiö löytyy tuolta vasemmalta", mies huitoi epämääräisesti ympäri varastohuonetta. "Katsotaan sitten yhdessä ne tilaukset, kun mä tuun. Kunhan nyt saat pakattua ees osan tavaroista. Nyt tuntuu olevan sesonkiaika. Pakkaa ensin ne pinkit ja merkkaa laatikkoon rasti oikeaan kohtaan. Mä tuun takaisin noin puolentoista tunnin päästä."

Mies katosi ulko-ovesta ja kohta kuulin auton ajavan pois. Kävin ensin tutkimassa keittiön ja juomassa hiukan vettä. Selasin puhelimestani soittolistan soimaan taustalle ja päätin aloittaa työt.

Kävelin varaston perälle katsomaan, mitä toimenkuvaani kuului. Netistä en ollut löytänyt paljoakaan tietoa työpaikastani.

Toisella pöydällä oli paljon isoja turkoosia laatikoita ilman mitään logoja tai tekstejä ja toisella pöydällä…

- Ei helkkari, mä joudun pakkaamaan dildoja." pääsi suustani, kun näin toisen pöydän päällä olevan dildokasan.

Hivelin hiukan viivytellen pinkkiä dildoa, mutta päätin ryhtyä tuumasta toimeen. Dildo silkkipaperiin ja laatikkoon ja taas uudestaan. Työ oli sen verran puuduttavaa, että ajatukseni alkoi vaellella. Alannah Myles lauloi taustalla.
En ollut hetkeen saanut täytettyä kiihkeitä naisentarpeitani ja omasta vehkeestä oli patterit loppu. Nämä dildot olivat uutta mallia. Teki mieli hiukan kokeilla. Dildot olivat todella mukavan isoja ja hiukan eri tavalla muotoiltuja, olikohan omistaja ollut itse mallina. Vilkaisin kelloa ja totesin aikaa olevan kyllä ennen kuin omistaja palaisi. Kuulisin kyllä soralla ajavan autonäänen. Kävin lukitsemassa varmuuden vuoksi ulko-oven. Riisuin pikkuhousuni ja laitoin ne laukkuuni. Hilasin hameenhelmani ylös paljastaen kiitoratani huoneen kuumalle ilmalle. Siirsin laatikoita hiukan ja laskeuduin pöydälle istumaan. Kuvittelin omistajan paikalle katsomaan ja koskemaan minua. Ajattelin, kuinka mies nuolisi pilluani ja työntäisi ensin yhden sormen sisääni ja sitten toisen. Kaivoin e-kupin rintani topin sisältä pois ja aloin toisella kädellä hirvellä nännejäni, jotka olivat jo pingottuneet koviksi. Saisin edes jotain sisääni pitkästä aikaa. Toinen käsi ohjasi dildoa häpyhuulteni väliin ja leikitteli ensin klitoriksen molemmin puolin. Hieroin klitorista dildolla ja kuvittelin miehen kielen sen tilalle. Ujutin pikkuhiljaa dildoa sisääni ja kuuntelin pilluni märkää litinää. Miten hyvältä se tuntuikaan. Työntelin dildoa edestakaisin pillussani välillä kiihdyttäen tahtia ja välillä hiljentäen musiikin tahdissa. Laskeuduin selälleni pöydälle ja nostin korkokenkäni pöydän reunalle ja levitin jalkani ja upotin dildoa sisääni. Pyörittelin toisella kädellä klitoristani ja välillä vedin dildon kokonaan ulos ja hieroin sen varrella pilluani. Dildo upposi maiskahtaen sisään märkyyteeni. Purin nautinnosta huuleeni ja voihkin hiljaa.
-Jos sä haluat, voit kokeilla tuota patteriversiota " kuului ääni jostakin pilluni edestä.

Käteni jähmettyivät kesken liikkeen. Kohotin päätäni ja huomasin omistajan palanneen. Yritin laskea jalkani lattialle, mutta korot tuntuivat tarttuneen pöytään. Voi luoja, oliko puolitoistatunti jo kulunut.

Mies painoi minut takaisin selälleni pöydälle, asetti jalkani paremmin koukkuun toisella kädellä ja yhä painaen minua kevyesti toisella kädellä paljaiden rintojen kohdalta käynnisti vibraattorin ja asetti sen suoraa klitorikselleni. Sähähtävä tunne iskeytyi klitorikseeni ja kiisi siitä ylöspäin nänneihini. Vibraattori tuntui imevän klitorikseni sisäänsä ja hierovan sitä ihanasti pyörittäen. Päästin irti dildosta ja antauduin vibraattorin

2

3305

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tessa1

      vietäväksi. Mies tarttui toisella kädellä vapaaksi jättämääni dildon päähän ja alkoi työnnellä sitä sisääni. En voinut kuin uikuttaa nautinnosta. Rinnat paljaina, pillu levällään vibraattori klitoriksella ja dildo sisälläni en voinut kuin antaa orgasmin tulla. Huusin suoraa huutoa nautinnosta.

      -Mä taidankin tarvita tuotetestaajaa enkä pakkaajaa, mies totesi ja käänsi minut kyljelleen kesken suurimman nautinnon. Toisella kädellä mies survoi dildoa yhä supistelevaan pilluuni ja toisella kaivoi jotain pöydän laatikosta. Tunsin jotain surisevaa peräaukollani ja mies työnsi jotain sisääni.

      -Mitä tykkäät tästä anustapista, sen pitäisi voimistaa orgasmeja?

      En ole ikinä tykännyt b-rapun toiminnasta, mutta enpä paljon voinut vastustella. Mies vaihtoi dildon pois ja asetti taas vibraattorin asiantuntevasti klitorikselleni. Orgasmini vain jatkui ja jatkui. Anustappi värisi sisälläni, vibraattori imi ja pyöritteli klitoristani ja minä vain voihkin ja uikutin nautinnosta.

      Taisin menettää tajuntani orgasmin vaikutuksesta, sillä seuraavan kerran, kun tajusin taas jostain jotakin, makasin lattialla miehen hieroessa rintoihini jotain kihelmöivää ja lämmittävää ainetta.

      -”Tervetuloa takaisin elävien kirjoihin”, mies hyrisi ja puhalsi varovasti kohti nännejäni. Nännini tuntuivat kihelmöivän ihanasti.

      -”Tää on aivan uutta hieronta- ja stimulointiöljyä, tekee kuulemma naisesta kuin naisesta orgasmiherkän ja kiimaisen”, mies sanoin nuolaisten nänniäni kiusoittelevasti. Parrakas suu tuntui ihanalta nänneilläni.

      -”Aaaah-ah”, pääsi suutani. Mies välillä puhalteli rintoihini, välillä imi nännejäni kiusoitellen, pyöritteli kieltään nännieni ympärillä ja puraisi hellästi. Pyöritteli partaansa herkällä iholla.

      -”Kokeillaanko tätä tuonne alaskin, vaikka tuskin sitä tarvitset. Taidat olla aika kiimapakkaus äskeisestä päätellen. En ole ikinä nähnyt noin märkää pillua.” Mies kääri hameeni vyötärölleni ja ihaili näkymää. Pieni tumma kiitorata osoitti suoraa kohti klitorista, joka kurkisteli kosteana kiiltävien häpyhuulten välistä. Mies hipaisi sormellaan kiitorataa ja kuin käskystä jalkani levittyivät niin levälleen kuin vain sain ne. Sormi pyörähti kummallakin puolella klitorista, perhosmaisesti koskettaen.

      -”Laitetaanko tänne vähän stimulanttia.?”

      Katsoin miehen silmiin ja nyökkäsin tuskin havaittavasti. Mies kastoi etu- ja keskisormensa vieressäni olevaan purkkiin ja hiveli ainetta hiukan häpyhuulilleni, jotka olivat avautuneet täysin miehen kosketukselle ja katseelle. Mies kumartui ja lipaisi varovasti klitoristani, joka terhakkaasti nousi yhä kiihottuneena ylöspäin.

      Lantioni kohosi toiveikkaana ylöspäin, nytkähteli kielen kosketuksesta. Mies siveli varovasti stimulanttia klitorikselleni ja tunsin ihmeellisen kuumotuksen leviävän klitorikselleni. Mies upotti kaksi sormea sisääni ja levitti stimulanttia sisääni. Sormet upposivat kerran kaksi, monta kertaa sisääni ja hieroivat pilluni seinämiä.

      -”Sä oot märkä, sä suorastaan tulvit kiimaa” Mies lipsutteli sormiaan sisään ja ulos, välillä nuoli ja kiusoitteli.

      -”Mitähän me sitten kokeiltaisiin? On mulla kyllä joku, mitä mä haluaisin kokeilla suhun. Saanhan testata?”



      Nyökkäsin kiimasta sekaisin ja katsoin, kun mies alkoi riisua. Housut näyttivät epämiellyttävän ahtailta ja epämukavilta. Toisella kädellä aloin hieroa klitoristani ja toisella kädellä en voinut kuin puristaa matonreunasta. Kohta saisin oikeaa kullia, vaikka dildot ja muut onkin kivoja, mutta mikään ei voita oikeaa kullia tai tässä tapauksessa kyrpää.

      Miehen kyrpä nousi ylväänä ylöspäin, se oli sekä pitkä että paksu. Mies asetti kyrpänsä pilluni huulille ja alkoi sentti sentiltä työntää sitä sisääni. Stimulantti oli tehnyt paikkani kosketusherkiksi ja meinasin jo pelkästä sisääntyönnöstä saada orgasmin.

      Mies alkoi soutaa kyrpäänsä sisään ja ulos. Minä puristin rintani yhteen ja aloin pyöritellä ja vedellä nännejäni. Lantioni vastasi miehen työntöihin. Kyrpä hieroi pilluni sisuksia, kosketti g-pistettä ja aloin voihkia nautinnosta. Kyrpä teki niin mahdottoman hyvää, hoonasi reikääni edestakaisin. Välillä mies imaisi punertavat nännini suuhunsa, veti kyrpänsä ulos ja hieroi sen kärjellä klitoristani. Mies tarttui nilkkoihini ja nosti jalkani suoraa ylöspäin olkapäilleen. Pilluni puristui kyrvän ympärille ja uusi asento antoi uusia tuntemuksia pillulleni. Toisella kädellä mies hieroi punertavaa pilluani ja toisella kädellä rintojani. Kyrpä aurasi tietä pillussani edes takaisin. Hieroi pilluni seinämiä kovalla varrellaan. Huokailin ja huohotin ihanasta tunteesta, jonka kyrpä sai aikaan.

      -”Mä haluan sut takaapäin”, mies urahti ja veti kyrpänsä ulos märkyydestäni. Käännyin ja asetuin miehen eteen kontilleni, peruutin pilluni suoraa kyrpään ja liu`uin sen vartta edestakaisin. Pyöritin persettäni kullin vartta ja pilluni imaisi maiskahtaen kyrvän sisäänsä. Hitaasti ulos ja vielä hitaammin sisään. Mies hermostuin hitaaseen liikkeeseeni ja tarttui pakaroistani kiinni.

      -”Nyt mennään eikä meinata”.

    • Tessa1

      Käteni löysi matolta vibraattorin ja käynnistin sen ja asetin sen klitorikselleni, mies alkoi tikata kyrpäänsä mahdotonta tahtia sisään ja ulos. Kyrpä survoutui sisääni ja nautinto alkoi olla jo aivan liikaa herkässä pillussani. Orgasmi levisi klitoriksesta pilluuni, joka alkoi supistella kyrvän ympärillä. Kyrpä upposi pilluni perukoilla ja kirvoitti minusta kunnon antautumishuudon.

      Mies vetäytyi ulos ja alkoi runkata spermaansa selälleni. Makasin uupuneena ja kaiken antaneena ja saaneena perse pystyssä miehen edessä. Mies laskeutui lattialle viereeni.

      -”Et tainnut kuulla, kun ajoin pihaan. Kokeilen etuovea, mutta sen oltua lukossa, tulin takaovesta. Taisin katsella esitystäsi viiden minuutin ajan ja ajattelin lähteä pois, mutta näky oli niin eroottinen, että oli pakko päästä jaolle.”

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      333
      3739
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1689
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1510
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      57
      1448
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1300
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1270
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      57
      1254
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      194
      1211
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1157
    Aihe