Oon 15vee jäbä kasiluokalta ja sain pakit. Yritin iskee yhtä seiskaluokan tyttöö mutta ei lämmenny. Ei lämmenny mun hienolle mopollekkaan. Mitä vittua nyt teen?
Sain pakit
6
144
Vastaukset
- riku16
Kokeille iskee joku kundi ne tykkää "hienosta moposta" myös ;)
Eikä ne pihtaile :)
Meitsi iski kundin ja nyt ei oo liikoja paineita siellä :D
Mulla ei oo mopoa on kevari. Tosi ikvää ei kannata luovuttaa!
- Derbimiäs
Osta Derbi!
- pilluaovistajaikkunoista
ja laita ubertape
- andrukela-
Uskalsit kysyä ja oot vasta 15. Mitä vittua valitat?
Hei,
olet rohkea kun otat asian esille. Monesti asioiden jakaminen vähän helpottaa. "Jaettu ilo on kaksinkertainen ilo ja jaettu suru puolittuu". Ehkäpä sinulla on kaveri, jonka kanssa voit puhua myös face to face. Aika monilla on samankaltaisia kokemuksia.
Tsemppiä Sinulle,
Parhain terveisin!
Maria ja Annikki
Nettisaapas Helsinki
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur1812416- 1831994
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1731841Sofia Virralla ja Minja Koskelalla ei mitään käsitystä terveyskeskusmaksuista!
Vasemmistopimut Sofia ja Minja täysin ulkona sote asioista, ei minkäänlaista käsitystä edes mittaluokasta, missä terveys1211671Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."
The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise311585- 1181449
Juusolle sataa vihaisia viestejä hoitajilta ja loput nauravat hänelle
Ei löydy montaakaan, joka kehuisi Juuson toimintaa ministerinä: "Selvä enemmistö Juuson päivitykseen reagoineista on su1711185Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää1751179Persuehdokas uhkasi tappaa "jätkän" ja ravintolayrittäjän
Kuuntele tästä kuinka meuhkaa. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/4eb3034d-48c5-4f31-b53c-42be3dc9607c771133Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,601090