Oon 15vee jäbä kasiluokalta ja sain pakit. Yritin iskee yhtä seiskaluokan tyttöö mutta ei lämmenny. Ei lämmenny mun hienolle mopollekkaan. Mitä vittua nyt teen?
Sain pakit
6
185
Vastaukset
- riku16
Kokeille iskee joku kundi ne tykkää "hienosta moposta" myös ;)
Eikä ne pihtaile :)
Meitsi iski kundin ja nyt ei oo liikoja paineita siellä :D
Mulla ei oo mopoa on kevari. Tosi ikvää ei kannata luovuttaa!
- Derbimiäs
Osta Derbi!
- pilluaovistajaikkunoista
ja laita ubertape
- andrukela-
Uskalsit kysyä ja oot vasta 15. Mitä vittua valitat?
Hei,
olet rohkea kun otat asian esille. Monesti asioiden jakaminen vähän helpottaa. "Jaettu ilo on kaksinkertainen ilo ja jaettu suru puolittuu". Ehkäpä sinulla on kaveri, jonka kanssa voit puhua myös face to face. Aika monilla on samankaltaisia kokemuksia.
Tsemppiä Sinulle,
Parhain terveisin!
Maria ja Annikki
Nettisaapas Helsinki
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka323365Mikä on pahinta, mitä kaivatullesi
pelkäät tapahtuvan? Jos kuolemaa, vakavia sairauksia yms. ei lasketa?1032555Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv732527- 1042136
- 111988
- 411408
Päivi Räsänen sai kutsun kongressiin todistajaksi.
Pystyykö Päivi pysymään totuudessa ja kertomaan kongressille, että raamattu ei ole lakikirja jota pitäisi noudattaa poli3801043Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Thank God, sä tulit! sarjalle?
Katsoitko Thank God, sä tulit!? Uusi viihdeohjelma ei ollut kaikkien makuun, mutta jotkut tykkäsivät. Minkä kouluarvos40867TVssä TomCruisen superjännä Vaarallinen tehtävä Mission Impossible Rogue Nation
Alkaa uskomattomalla lentokone kuvauksella. Toimintaelokuvan jatko-osa agentti (Tom Cruise) on hankaluuksissa, kun järje28818Kaikkea hyvää kaikki
Kaikkea hyvää kaikki ja positiivisia ja hyviä asioita. Kylmää on kovia pakkasia. Pikku hiljaa kevättä kohti taas. Voimaa6790