Tahton asua Karhusaaressa ja syödä Chartreusea, lämmintä kaakkua ja juoda karvasta viiniä. Tahtotko sinä?
Tahtotko....vai etkö tahto
12
<50
Vastaukset
- mimmimum-..mi
Karhuthan nukkuu nyt talviunta....miten siinä viinissä voi olla karvoja....ja miten ihmeessä syöt sitä chartröötä ... jäätyneenäkö .. ai niin eihän se edes jäädy..taidat vaan juksata.
- Tahvotahvanainen
Tahon minä. Kovasti tahon.
- Bengalitikku
En tshto. Muutto on yksi elämän stressaavimmista tapahtumists.
Tahton Firenzeen. Olen tahtonut monena keväänä. On ollut ja tullut muuta.
Täsä mää nyt shit katson uutisia.
Puolikuivasta Rieslingistä enempi. Pommacia vain ja EU-kelvotonta karjalanpiirakkaa ihan mielenosoituksellisestikin.Oon ollunna Firenzessä, en tullut siitä sen viisaammaksi.
Nauti edelleen siitä Rieslingistä, prosit!- Bengalitikku
suvenkorento12 kirjoitti:
Oon ollunna Firenzessä, en tullut siitä sen viisaammaksi.
Nauti edelleen siitä Rieslingistä, prosit!Pommacia mieluummin. Ruotsista lähtöisin. 25 hedelmää. Tammitynnyreissä pidetty. Pidän mausta.
- ruotsi-yllätti
Luulin, että ruotsista tulee vain matkustajalauttoja, humalaisia ja siivoojaparkoja.
Että pommacciakin tammitynnyrissä? Vieläkö saanee sinappia, sitä åbolta varastettua? Bengalitikku kirjoitti:
Pommacia mieluummin. Ruotsista lähtöisin. 25 hedelmää. Tammitynnyreissä pidetty. Pidän mausta.
Pommacin mausta pidän minäkin.
En taho. Jos tarjoosit proseccoa, voisin harkita.
Missä hitossa on tuo Karhusaari?- määvain
Niin tai prosecco frizzantea, pirskahtelevaa ihanaa.
- ei.ela
En haluaisi asua Karhusaaressa. Liikaa olisi neliöitä eikä kulkisi spora.
Vettä juon, janooni vain sitäkin.
Enkä söisi Chatröösiä, liian vaikea lausua. Ruisleipää syön. En taho! Karhusaari kaukana kaikesta ja palvelut puuttuu, joten sitä karvasta tai vaikka karvatontakin viiniä joutuu kaukaa hakemaan, samoin kuin tekotarpeet chartreuseen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1709991Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde523305Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja483061- 632784
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että2022149- 1142103
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai251963Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä651581Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1121336Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t221316