Pahvin

Creativesta

Tietääkös kukaan Pfaffin Creativen kirjailevaan ompelukoneeseen, että paljonko ne uudet kortit maksaa missäkin eli mistä kannattaisi hankkia tai mitä kustantaa se tietsikkaohjelma?

8

393

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No ne on aikalailla samanhintasia kysyit keltä jälleenmyyjältä hyvänsä, netistä saat ostettua jos sul on luottokortti, ni sellasen kortillisen kuvia about 50€, mut siel ei samoja kuvia ku "irtomyynnissä", sit toisekseen, osta rompulla ne kirjontakuviot, ne kortit, jotka laitetaan suoraan koneeseen on melkein kaksi kertaa kalliimpia, ja vinkiksi: sitoudu yhteen liikkeeseen, niin saat pelaavan asiakassuhteen puolin ja toisin, sekä infoa uusista ominaisuuksista, koulutuksista jne. suoraan kotiisi jos niin haluat, sekä mahdollisesti erikoistarjouksia. P.S. tiedän myös erään laadukkaan ja edullisen kirjontalankamerkin, jos tarvitset tietoa...

      Ai niin, kysyit siitä ohjelmasta, muistaakseni se koko 3D-paketti on jotain 1500€, ainakin sinne päin...mut koneen mukanahan tulee se assistant-ohjelma, jonka avulla siirrät rompulta tai koneen muistista kuvioita suoraan koneelle piuhan avulla.

      • taas!!!

        en saanut ohjelmaa mukaan kun ostin koneen käytettynä. Sain kyllä niitä kirjontakortteja muutamia mukaan, mutta uusiakin voisin jo haluta, vaikka saahan niistä eri versioita yhdistelemällä ja eri kankailla ja muilla kikoilla. kaikki tieto on tervetullutta! Sain erinomaisen palvelun liikkeestä, josta ostin sen, mutta kun se 200km päässä! Tosin kyllähän se posti kulkee... Kiitos assistant tiedosta, taidankin soitella jo tänään sinne, että tahtoo myös!


      • taas!!! kirjoitti:

        en saanut ohjelmaa mukaan kun ostin koneen käytettynä. Sain kyllä niitä kirjontakortteja muutamia mukaan, mutta uusiakin voisin jo haluta, vaikka saahan niistä eri versioita yhdistelemällä ja eri kankailla ja muilla kikoilla. kaikki tieto on tervetullutta! Sain erinomaisen palvelun liikkeestä, josta ostin sen, mutta kun se 200km päässä! Tosin kyllähän se posti kulkee... Kiitos assistant tiedosta, taidankin soitella jo tänään sinne, että tahtoo myös!

        Ei millään pahalla, mut kannattas soittaa sinne liikkeeseen ja sanoa et antavat sellasen levyn vaikka lainaan, ellei omaksi, jolla saat assistantin asennettua, koska se tulee AINA, siis aina koneen mukana!!


      • kysellyt itsekin
        Misan kirjoitti:

        Ei millään pahalla, mut kannattas soittaa sinne liikkeeseen ja sanoa et antavat sellasen levyn vaikka lainaan, ellei omaksi, jolla saat assistantin asennettua, koska se tulee AINA, siis aina koneen mukana!!

        liikkeistä ympäri Suomen eikä kukaan tiedä Assistantista mitään paitsi nimim. Misan!? enkä minäkään ole törmännyt, vaikka creative on minullakin. Kirjontakorteille on tullut hintahaarukka 65-104 €. 3D ohjelma maksaa 550€ muuten...Ne kortit on aika kiskurihintaisia, niissähän on vaan keskimäärin joku parikymmentä kuvaa.


      • kysellyt itsekin kirjoitti:

        liikkeistä ympäri Suomen eikä kukaan tiedä Assistantista mitään paitsi nimim. Misan!? enkä minäkään ole törmännyt, vaikka creative on minullakin. Kirjontakorteille on tullut hintahaarukka 65-104 €. 3D ohjelma maksaa 550€ muuten...Ne kortit on aika kiskurihintaisia, niissähän on vaan keskimäärin joku parikymmentä kuvaa.

        Eli ny on tarpeen kysäistä, että mitkä Pfaff Creative mallit on teillä kyseessä, koska itselläni on 2144, ja siinä todellakin tulee mukana file assistant ohjelma ja uusin 3D ohjelmisto tietokoneelle todellakin maksaa 1600€.


      • Misan kirjoitti:

        Eli ny on tarpeen kysäistä, että mitkä Pfaff Creative mallit on teillä kyseessä, koska itselläni on 2144, ja siinä todellakin tulee mukana file assistant ohjelma ja uusin 3D ohjelmisto tietokoneelle todellakin maksaa 1600€.

        Tarkemmin 3D Suitesta. Eli hintaan kuuluvat osaset ovat: embroidery,vision, organizer, stich editor, design splitter, digitizing, font digitizing, picture stich, cross sticher, stich artist, sekä file assistant! Ja edelleen korostan että suositushinta on 1600€!


      • 7570
        Misan kirjoitti:

        Tarkemmin 3D Suitesta. Eli hintaan kuuluvat osaset ovat: embroidery,vision, organizer, stich editor, design splitter, digitizing, font digitizing, picture stich, cross sticher, stich artist, sekä file assistant! Ja edelleen korostan että suositushinta on 1600€!

        ja siinä vuosi sitten ostettu 3d studio (550€)taitaa olla aika "karvalakkimalli" sinun ohjelmaasi verrattuna. Löysin muuten Assistantin. Englannista saa 159€ Mitä juttuja sillä siis pystyy tekemään? Ihanko vaan valmiita kuvia netistä?


      • 7570 kirjoitti:

        ja siinä vuosi sitten ostettu 3d studio (550€)taitaa olla aika "karvalakkimalli" sinun ohjelmaasi verrattuna. Löysin muuten Assistantin. Englannista saa 159€ Mitä juttuja sillä siis pystyy tekemään? Ihanko vaan valmiita kuvia netistä?

        No arvelinkin. Eli nää uudet kirjovat 2140 ja 2144 ovat nk. isoja kirjontakoneita, joissa iso värillinen näyttö jne., kuten Huskun Designer1:kin. Pfaffin isoon kirjovaan kuviot tuodaan tietsikalta kaapelin avulla ja tuo mainitsemani File Assistant on se siirto-ohjelma. Eli tällä ohjelmalla siirrellään kuvioita koneelle tietsikalta ja tietsikalta koneelle, sekä halinnoidaan tietsikalle tallennettujen kirjontakuvioiden kansioita. Tuo sinun koneesi muistuttaa lähinnä nykyistä mallia:2124


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1135
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      948
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      694
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      78
      684
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      576
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe