tietääkö kukaan?! Kirjottakaa ihmeessä! Oon ettiny vaik kui mut ei löyvy. Mie haluisin nauraa ittellein;)
karjalaisvitsejä...
9
5641
Vastaukset
- vitsinkertoja
Agents oli Parikkalassa keikalla. Ensimmäisen ja toisen setin väliajalla karjalaisneito otti Jorma Kääriäiseltä naistenvessassa suihin. Tultuaan Kääriäinen huomasi, että keikan toinen puolisko alkaa melkein välittömästi ja lähti kiireisesti kävelemään kohti vessan ovea farkkuja napittaen.
-Mihis sie menet?
-Pyyhi ne vaikka tähän, Kääriäinen totesi ja ojensi kohteliaana miehenä taskustaan nenäliinan. - muuan
On se niin köyhä että kun puuhun nousoo, niin muahan ei jiä mitttää.
- karjalainen
Se on niin hieno jotta se pumpulin läpi pissihik.
- muuan
Muoti rahhoo tekköö vaikka päivän kestänöön.
Vaikka kuinka mietin, niin ei muistunut mieleen vitsejä, vain nämä sananparret Pohjois-Karjalasta. - sultsina
Veljekset olivat karjalassa marjassa.Vastaan tuli karhu.Vanhempi veli kiipesi puuhun.Nuorempi veli laittoi makuulle pitkospuille,naama maahan ja kädet pään suojaksi.Karhu käänteli miestä ja nuuski korvaa.Kyllästyi ja jatkoi suon yli.-Vanhempi veli tuli puusta alas ja keljuili pikkuveljelle:-A mitä gondi korvaan subaji?
Pikkuveli vastaa:-A ylen belgur veljmies sulla kun puuhun gabaji. - käjet taskusssa
Karjalaiset on niin kateellisia toisilleen etteivät osaa ees vitsejä kertoa itsestään..Kertoo paljon Karjalaisten luonteesta.
- mie sie hää..
myö karjalaaset ollaa iha hyvii ihmisii. ei myö nui kateellissii olla :c tai aineskaa..
Miksi imatralaismies veti käteen Valtionhotellin edessä?
Portsari huusi: -Nyt sie menet ulos!- jk opp
minkkö
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1903554Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii572217Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3762210- 432072
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321491Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931251- 541213
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul4601202Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1211063- 591004