Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn.
Niin upealta tuntuu persujen kannatusromahdus.
Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
155
2126
Vastaukset 155
- Anonyymi00001
Kohta tulee persuille potkut perseeseen!
- Anonyymi00004
Se tekee kyllä nannaa.
- Anonyymi00005
Kansa nauttii kun persut saa potkut!
- Anonyymi00044
- Anonyymi00066
Anonyymi00005 kirjoitti:
Purrako ajatteli vetää 7 miljrdia ohi eli omaan taskuun ???
- Anonyymi00067
Anonyymi00066 kirjoitti:
Purrako ajatteli vetää 7 miljrdia ohi eli omaan taskuun ???
Orpo myös ?
- Anonyymi00071
Anonyymi00005 kirjoitti:
Niin tekee. Nämä salonkikelvottomat , potkut niille.
- Anonyymi00073
Anonyymi00005 kirjoitti:
Suomi ei ottanut liikaa velkaa vaan RIIKKA PURRA JA PETTERI ORPO..HALLITUS.🔥♨️🔥😱💩🤯🖕🖕🖕🖕🖕🖕👃👃👃👃🐷🤡💩👹👹
- Anonyymi00085
Anonyymi00005 kirjoitti:
Vasurit ovat vain osa kansasta.
- Anonyymi00087
Anonyymi00085 kirjoitti:
Vasurit ovat vain osa kansasta.
Mutta suurin osa.
- Anonyymi00089
Anonyymi00087 kirjoitti:
Mutta suurin osa.
Aloittaja romahtaa ja persut on kai ainoa isänmaallinen puolue joka vastustaa maahan tulevia tuholaisia.
- Anonyymi00093
Anonyymi00087 kirjoitti:
Mutta suurin osa.
Pienempi ja hupeneva osa on vasureita.
Kansa tulee järkiinsä vähitellen.
Matuttaminen, homppelointi, lesbaantuminen, huumehörhöäminen ja Sossun ja Kelan tuilla eläminen ei vaan vetele. - Anonyymi00105
Anonyymi00093 kirjoitti:
Matuttaminen, homppelointi, lesbaantuminen, huumehörhöäminen ja Sossun ja Kelan tuilla eläminen ei vaan vetele.Sama asetelma kuin 2022
Ylen kannatusmittaus: SDP:n alamäki jatkuu ja kokoomus vahvistuu
– kärkikaksikon ero kapenee
Suurimpien puolueiden järjestys on pysynyt ennallaan. Mittauksen suurin putoaja on vihreät, joka menettää 0,8 prosenttiyksikköä kannatuksestaan. - Anonyymi00106
Anonyymi00105 kirjoitti:
Sama asetelma kuin 2022
Ylen kannatusmittaus: SDP:n alamäki jatkuu ja kokoomus vahvistuu
– kärkikaksikon ero kapenee
Suurimpien puolueiden järjestys on pysynyt ennallaan. Mittauksen suurin putoaja on vihreät, joka menettää 0,8 prosenttiyksikköä kannatuksestaan.https://yle.fi/a/74-20229526 - Sinipunavihreä ok.
- Anonyymi00107
Anonyymi00106 kirjoitti:
https://yle.fi/a/74-20229526 - Sinipunavihreä ok.
Vihreä multapuolue.
- Anonyymi00117
Jees!
- Anonyymi00118
Anonyymi00073 kirjoitti:
Suomi ei ottanut liikaa velkaa vaan RIIKKA PURRA JA PETTERI ORPO..HALLITUS.🔥♨️🔥😱💩🤯🖕🖕🖕🖕🖕🖕👃👃👃👃🐷🤡💩👹👹
Aivan.
- Anonyymi00121
Anonyymi00093 kirjoitti:
Matuttaminen, homppelointi, lesbaantuminen, huumehörhöäminen ja Sossun ja Kelan tuilla eläminen ei vaan vetele.Persut rääkyy perse ruvella.
- Anonyymi00133
Anonyymi00005 kirjoitti:
.
- Anonyymi00149
Anonyymi00004 kirjoitti:
Se tekee kyllä nannaa.
Jep.
- Anonyymi00154
Anonyymi00073 kirjoitti:
Osaatko lukea ja ymmärrätkö lukemasi. Jos vastaus on kyllä niin lueppas vvm:n talouspaperit edelliseltä hallituskaudelta.
Rahaahan jaettiin muunmuassa taiteilijoille kuten pop artisti Uusivirralle jonka vuosiansio korona aikaan oli, ellen väärin muista, n.100 000€:a. ETTÄ silleen. - Anonyymi00155
Anonyymi00073 kirjoitti:
Ja SDP+Sanna.
- Anonyymi00164
Anonyymi00087 kirjoitti:
Mutta suurin osa.
Liian suuri.
Kukapa saisi aikaan lähihistorian tutkimisen.
Kuinka Halonen, Koivisto jne olivat ja ovat varmaankin viekäkin Venäjän taluutusnuorassa. Vaan tässä vapaassa demokratiassa ei uskalleta tutkia kuinka vieläkin elossa olevat ja jo edesmenneet poliitikot olivat Venäjä mielisiä ytimeen asti.
Näistä pitää siis vaieta. Miksi ?!
- Anonyymi00002
- Anonyymi00003
Persujen kannatus kyntää pohjaa ja moni persu saa vaalien jälkeen monoa eduskunnasta.
Pääsevät sinne kortistoon, jonne joutuneita nyt vihaavat.- Anonyymi00007
Oikein perssuille.
- Anonyymi00068
S- bonukset miinustetaan toimeentulotuesta... PURRA haluaa ja ORPO....tälläistä peliä. Laasonen itkee kolmatta vuotta kännykkäkiellosta nuorille...
- Anonyymi00074
Anonyymi00068 kirjoitti:
S- bonukset miinustetaan toimeentulotuesta... PURRA haluaa ja ORPO....tälläistä peliä. Laasonen itkee kolmatta vuotta kännykkäkiellosta nuorille...
Puoli vuotta perhevapaata ministerin palkalla..ottaa gran- laasonen sanni hedelmöitys koeputki vauvaloma kokoomus...hähh?
- Anonyymi00094
Että oikeinko kyntää pohjaa??
Onko eduskuntavaalit siis jo huomenna, ensi viikolla, ensi kuussa vai vasta ensi keväänä?
Mitä mahtaa tapahtua ennen ensi kevättä? - Anonyymi00110
Anonyymi00094 kirjoitti:
Onko eduskuntavaalit siis jo huomenna, ensi viikolla, ensi kuussa vai vasta ensi keväänä?
Mitä mahtaa tapahtua ennen ensi kevättä?Persujen kannatus romahtaa lisää.
- Anonyymi00114
Anonyymi00094 kirjoitti:
Mitä mahtaa tapahtua ennen ensi kevättä?Marttisen kokoomus, ansiota ei ole edes drooniuhan palkka... Jätkä on ihan päätön ja kädetön...
- Anonyymi00115
Anonyymi00114 kirjoitti:
Marttisen kokoomus, ansiota ei ole edes drooniuhan palkka... Jätkä on ihan päätön ja kädetön...
Kokoomus kannatus loppuu kokonaan ja persujen.
- Anonyymi00126
Tai risusavottaan puuropalkalla.
- Anonyymi00006
- Anonyymi00008
Raamattu kertoo kuka on antikristus. Se voi yllättää
- Anonyymi00010
Kysykää tekoälyltä asiaa
- Anonyymi00012
Anonyymi00010 kirjoitti:
Kysykää tekoälyltä asiaa
Sori. Nämä kaksi viestiä tuli väärään ketjuun
- Anonyymi00058
Ja yllättänyt onkin jo vuosisatoja, kun on aina nähty Raamatun perusteella, kuka se antikristus on, mutta ei sitten olekaan ollut.
Minunkin elinaikanani näitä on ollut melkoinen joukko. - Anonyymi00095
Onko se siis joku semmonen vähän mustempi mies?
Siis semmonen ne, nee, neek...? - Anonyymi00111
Anonyymi00010 kirjoitti:
Kysykää tekoälyltä asiaa
TRUMP!
- Anonyymi00128
Anonyymi00095 kirjoitti:
Onko se siis joku semmonen vähän mustempi mies?
Siis semmonen ne, nee, neek...?Ei kun persupiru.
- Anonyymi00009
Lahjattomat kun eivät muuta osaa kuin leikata , tässä nähdään sitten tulos mihin maa ajautunut .
- Anonyymi00011
Kyllä!
Hanttaviirus iskee
Voi voi. 🐭ྀིྀི ollaanko vaarassa ...ᘛ⁐ᕐᐷ Useassa maassa jo tartuntoja 🐁- Anonyymi00096
Trumppikin nylkyttää jotain Iranin rauhansopimusta jonkun iranilaisen kanssa.
Iranilaiset ei tiedä tästä mitään, mutta kyllä Trumppi vaan jaksaa nylkyttää. Taitaa olla jo 40. kerta, kun Trumppi sanoo että nyt se rauhansopimus tulee. - Anonyymi00119
Purra ei pysynyt Brysselin kokouksessa vaan lähti viina kokoukseen tänään , viina on tärkeämpää... Ja onhan Purra kielitaidoton ja salonki kelvoton rikkaruoho.....piti olla kaksi päiväinen kokous mutta keskeytti viinan takia...
- Anonyymi00120
Anonyymi00119 kirjoitti:
Purra ei pysynyt Brysselin kokouksessa vaan lähti viina kokoukseen tänään , viina on tärkeämpää... Ja onhan Purra kielitaidoton ja salonki kelvoton rikkaruoho.....piti olla kaksi päiväinen kokous mutta keskeytti viinan takia...
Perjantai, salonkikelvottimien persujen unelma...ei hoida töitään.. petteriikka Surma..
- Anonyymi00123
Anonyymi00120 kirjoitti:
Perjantai, salonkikelvottimien persujen unelma...ei hoida töitään.. petteriikka Surma..
Ei se Purra osaa, eikä muutakaan keksi.. komppaa Orpoa.
- Anonyymi00125
Anonyymi00123 kirjoitti:
Piilottelevat tai juhlivat taas..
- Anonyymi00129
Anonyymi00119 kirjoitti:
Rydman vaatii 👅😛 kielitaitoa.. mitäs on ministerien kielitaito?
- Anonyymi00131
Anonyymi00120 kirjoitti:
Muiltä vievät.. köyhiltä ainakin kaiken ..
- Anonyymi00156
Anonyymi00123 kirjoitti:
Siinä on nainen joka tekee mitä pitää, välittämättä vasemmisto vinkujista jotka keskustan ja ristillisten kanssa korona tekosyynä ottivat 40 miljardia lisää velkaa aivan perusteettomasti.
Ruotsia ei suljettu ja miten kävi? - Anonyymi00157
Anonyymi00131 kirjoitti:
Muiltä vievät.. köyhiltä ainakin kaiken ..
No köyhä rupee sitten hommiin.
- Anonyymi00013
Persut ovat tulevaisuuden puolue. Siitä pidätte te vassut huolen.
- Anonyymi00014
Katso Saksaan aloittaja ja tee johtopäätökset rehellisesti
- Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
Katso Saksaan aloittaja ja tee johtopäätökset rehellisesti
Mikä puolue siellä on ykkönen ja miksi
- Anonyymi00017
Anonyymi00015 kirjoitti:
Mikä puolue siellä on ykkönen ja miksi
Kerroppas aloittaja se
- Anonyymi00018
Miten joku puolue voi olla tulevaisuuden puolue, joka on saanut kolmessavuodessa puolitettua kannatuslukunsa?
- Anonyymi00059
Tällä hetkellä taitaa PS pitää huolen siitä, että Vasemmistoliiton kannatus nousee.
- Anonyymi00130
Persuja ei kohta ole.
- Anonyymi00132
Anonyymi00059 kirjoitti:
Tällä hetkellä taitaa PS pitää huolen siitä, että Vasemmistoliiton kannatus nousee.
Näin on.
- Anonyymi00016
Ja mikä parhainta. Juhannuksesta niillä alkaa pitkä kesäloma. Tarvi niistäkään vähään aikaan mitään kuulla.
- Anonyymi00097
Sun kesälomas taitaa kestää ainakin ens kevääseen?
- Anonyymi00019
Niin varmaan. Mutta kaikki ei todellakaan ole sitä mille näyttää. Kunhan seuraava äärimmäisen vasemmistolainen hallitus tulee kumoamaan kaikki tiukennukset joita nykyinen hallitus on tehnyt maahanmuuton ehtoihin, Persut ovat viiden vuoden päästä taas hallituksessa. Että kiitti vaan vassut.
- Anonyymi00020
Katso Saksaan aloittaja. Mieti miksi afd on ykkönen. Mieti sitä rehellisesti peilin edessä.
- Anonyymi00021
Anonyymi00020 kirjoitti:
Katso Saksaan aloittaja. Mieti miksi afd on ykkönen. Mieti sitä rehellisesti peilin edessä.
Jos et sinä sano syytä siihen miksi Euroopassa oikeisto nousee, minä kyllä kerron.
- Anonyymi00022
Anonyymi00021 kirjoitti:
Jos et sinä sano syytä siihen miksi Euroopassa oikeisto nousee, minä kyllä kerron.
Suomessa kaikki tapahtuu viiveellä, noin kymmenessä vuodessa ehkä nopeammin.
- Anonyymi00023
Anonyymi00020 kirjoitti:
Koko eurostoliiton punikit pelkää tuota puoluetta omasta suuresta syystään.
- Anonyymi00025
Anonyymi00023 kirjoitti:
Koko eurostoliiton punikit pelkää tuota puoluetta omasta suuresta syystään.
Sen takia eurostoliitto hätäpäissään meni päättämään eurostoliiton ulkopuolisista palautuskeskuksista. Oikeiston pelko siirtää vuoria. Ei ne pyyteettömästi vassut tee mitään. Suomen vassuja ottaa suunnattomasti pattiin tämä eu:n päätös.
- Anonyymi00027
Anonyymi00025 kirjoitti:
Sen takia eurostoliitto hätäpäissään meni päättämään eurostoliiton ulkopuolisista palautuskeskuksista. Oikeiston pelko siirtää vuoria. Ei ne pyyteettömästi vassut tee mitään. Suomen vassuja ottaa suunnattomasti pattiin tämä eu:n päätös.
Kun pitäisi kaikki halukkaat laskea maahan, jopa isisukot, niin mitäs nyt tehdään. Tätä vassut huuli pyöreänä kyselee nyt
- Anonyymi00028
Anonyymi00027 kirjoitti:
Kun pitäisi kaikki halukkaat laskea maahan, jopa isisukot, niin mitäs nyt tehdään. Tätä vassut huuli pyöreänä kyselee nyt
Vassut ei ikinä luovu intohimostaan täyttää maa tulijoilla. Vaikka se olisi helpoin tapa estää persujen nousu tässä maassa jatkossa, ei kertakaikkiaan käy. Lapinlahden Linnut
- Anonyymi00029
Anonyymi00028 kirjoitti:
Vassut ei ikinä luovu intohimostaan täyttää maa tulijoilla. Vaikka se olisi helpoin tapa estää persujen nousu tässä maassa jatkossa, ei kertakaikkiaan käy. Lapinlahden Linnut
Se sopii mulle jes
- Anonyymi00034
Anonyymi00021 kirjoitti:
Minä kerron syyn miksi oikeisto nousee kaikkialla Euroopassa ja myös maailmassa.
Koska vassut hyysää muita kuin omaa kansaa, muuta syytä ei tarvita - Anonyymi00035
Anonyymi00034 kirjoitti:
Minä kerron syyn miksi oikeisto nousee kaikkialla Euroopassa ja myös maailmassa.
Koska vassut hyysää muita kuin omaa kansaa, muuta syytä ei tarvitaVassujen aatteeseen on sisäänrakennettu ylikansallisuuden suosiminen. Tämä totisesti näkyy ja kuuluu. Siihen ei kuulu oman kansan etu. Johan demarit sen kiteytti sanoiksi vuosia sitten.
- Anonyymi00061
Anonyymi00035 kirjoitti:
Vassujen aatteeseen on sisäänrakennettu ylikansallisuuden suosiminen. Tämä totisesti näkyy ja kuuluu. Siihen ei kuulu oman kansan etu. Johan demarit sen kiteytti sanoiksi vuosia sitten.
Sossuthan on käytännössä jo ääri-islamistinen puolue varjopuheenjohtajansa johdolla. Vaalien jälkeen naamiot putoavat ja islamisoituminen lähtee taas käyntiin.
- Anonyymi00098
Anonyymi00029 kirjoitti:
Se sopii mulle jes
Lisääntykää ja täyttäkää maa!
Hyvin muslimit osaa tämän.
Se on sitä niiden huippuosaamista.
Muuta ne ei osaakaan. - Anonyymi00099
Anonyymi00061 kirjoitti:
Sossuthan on käytännössä jo ääri-islamistinen puolue varjopuheenjohtajansa johdolla. Vaalien jälkeen naamiot putoavat ja islamisoituminen lähtee taas käyntiin.
Natzima ottaa pian demareiden johdon käsiinsä.
- Anonyymi00024
Täytyy sitten taas odotella kymmenenvuotta tuotakin ihmettä.
- Anonyymi00030
Siis mitä odotella
- Anonyymi00031
Anonyymi00030 kirjoitti:
Siis mitä odotella
Persujen nousuako? Se voi tapahtua viidessä vuodessa aivan hyvin. Vuosi riittää periaatteessa.
Kunhan vassut pääsee mielipuuhaansa eli avaamaan kaikki portit jokaisen halukkaan tulla tänne viettämään lokoista elämää veronmaksajien rahoilla, tämä sataa persujen laariin suoraan. - Anonyymi00032
Anonyymi00031 kirjoitti:
Persujen nousuako? Se voi tapahtua viidessä vuodessa aivan hyvin. Vuosi riittää periaatteessa.
Kunhan vassut pääsee mielipuuhaansa eli avaamaan kaikki portit jokaisen halukkaan tulla tänne viettämään lokoista elämää veronmaksajien rahoilla, tämä sataa persujen laariin suoraan.Vai kuvittelet jo sinä aloittaja aivan tosissasi että kansa tulee hyvällä katsomaan tätä teidän äärimmäisen vasemmistolaisen hallituksen touhua maahanmuuton vapauttamiseksi täysin?
- Anonyymi00033
Anonyymi00032 kirjoitti:
Vai kuvittelet jo sinä aloittaja aivan tosissasi että kansa tulee hyvällä katsomaan tätä teidän äärimmäisen vasemmistolaisen hallituksen touhua maahanmuuton vapauttamiseksi täysin?
Jatkan. Älä unta nää että kansa sen hyväksyy.
- Anonyymi00037
Anonyymi00032 kirjoitti:
Vai kuvittelet jo sinä aloittaja aivan tosissasi että kansa tulee hyvällä katsomaan tätä teidän äärimmäisen vasemmistolaisen hallituksen touhua maahanmuuton vapauttamiseksi täysin?
Kysyin tämän siis aloittajalta.
- Anonyymi00100
Anonyymi00030 kirjoitti:
Siis mitä odotella
Musset haluaa sharia-lain Suomeenkin.
- Anonyymi00134
Anonyymi00031 kirjoitti:
Kunhan vassut pääsee mielipuuhaansa eli avaamaan kaikki portit jokaisen halukkaan tulla tänne viettämään lokoista elämää veronmaksajien rahoilla, tämä sataa persujen laariin suoraan.Menehän persu töihin.
- Anonyymi00026
Purran naama oli kyllä kunta-ja aulevaalien ennakkoäänestystuloksen tultua tauluun todella hauska.
Kun gallupit lupasivat 13-15 prosenttia mutta sitten tulikin 7-8 prosenttia :D
Sama juttu eduskuntavaaleissa 2027 kun gallupit väittää persuliineille 10+ prosentin kannatusta mutta oikea kannatus n.7-8 prosenttia alhaisempi.
Odotan innolla Purran naaman näkemistä kun ennakkoäänet lävähtävät tauluun.
Ei sitten minua ainakaan harmita kuin pientä eläintä!- Anonyymi00040
Ei sitten minua ainakaan harmita kuin pientä eläintä!
Sanna Marin erosi niin nauroin kateketakseni
Kun erosi miehestää ja jättl lapsensa
HURRSASIN ÄÄNEEN HAAHA HAHAAHA HA AH AH HA
Ei sitten minua ainakaan harmita kuin suurta eläintä!HURRSASIN ÄÄNEEN HAAHA HAHAAHA HA AH AH HA
Ei sitten minua ainakaan harmita kuin suurta eläintä!HURRSASIN ÄÄNEEN HAAHA HAHAAHA HA AH AH HA
Ei sitten minua ainakaan harmita kuin suurta eläintä!
Äänestä - Anonyymi00135
Eikä minua. Variksen pelättiin saa raivarin.
- Anonyymi00136
Anonyymi00040 kirjoitti:
Ei sitten minua ainakaan harmita kuin pientä eläintä!
Sanna Marin erosi niin nauroin kateketakseni
Kun erosi miehestää ja jättl lapsensa
HURRSASIN ÄÄNEEN HAAHA HAHAAHA HA AH AH HA
Ei sitten minua ainakaan harmita kuin suurta eläintä!
ÄänestäPääsitkö Niuvanniemestä lomalle ?
- Anonyymi00036
Kaikilta palstoilta kokareitten arvostelu poistetaan ripeästi, kukaan varmaan ole enään haltioissaan persujenkaan politikoinnista.
- Anonyymi00041
kUN suomi24n ylläpitäjä on Venäläinen pieni eläin Yandex
- Anonyymi00137
Kok- persut.TUHO.
- Anonyymi00045
Kesästä voisi nauttia, jos köyhät vassarit eivät tulisi tyhjän kahvimukin kanssa terasseille kerjäämään.
- Anonyymi00138
Hullu !
- Anonyymi00048
Eikö kannattaisi ensin katsoa se eduskuntavaalien tulos ja sitten vasta puhua kannatuksen laskusta?
- Anonyymi00049
Eiköhän persujen kannatus ole jossain 15%-20% välillä.
- Anonyymi00051
PERUSSUOMALAISET voittavat kirkkaasti 2027 eduskuntavaalit. Mikään muu puolue ei ole saanut tyrehdytettyä maahanmuuttoa ja sen kustannuksia kuin PS. PS on jatkanut hyvinvointivaltion ikää ja homma jatkuu kun saavat pääministeriyden. Kommunistien venäläinen propakanda kaikuu kuuroille korville ja PS jatkaa talvisodan hengessä.
- Anonyymi00053
Anonyymi00051 kirjoitti:
PERUSSUOMALAISET voittavat kirkkaasti 2027 eduskuntavaalit. Mikään muu puolue ei ole saanut tyrehdytettyä maahanmuuttoa ja sen kustannuksia kuin PS. PS on jatkanut hyvinvointivaltion ikää ja homma jatkuu kun saavat pääministeriyden. Kommunistien venäläinen propakanda kaikuu kuuroille korville ja PS jatkaa talvisodan hengessä.
Älä unta nää.
- Anonyymi00101
Anonyymi00053 kirjoitti:
Älä unta nää.
Ja sitten Nassima menee penkin alle nu¿¿¡maan!
- Anonyymi00139
8-13 %
- Anonyymi00140
Anonyymi00051 kirjoitti:
Haahaaahaaaaa.
- Anonyymi00141
Anonyymi00101 kirjoitti:
Ja sitten Nassima menee penkin alle nu¿¿¡maan!
Typerys
- Anonyymi00054
Niin tekee! Iloitkaamme!
- Anonyymi00055
...ja sehän on aivan oikein!
- Anonyymi00102
Juurikin näin!
- Anonyymi00056
Mitä sitten jos persut romahtaa, onko seuraavalla porukalla rahasäkki valmiina josta velat hoidetaan häh !
On se niin naurettavaa tämä åolitiikka ja ihmisten vouhkaaminen $%- Anonyymi00057
Ei islamisaation edistämiseen tarvita rahasäkkiä!
Kyllä holtittomasti lisääntyviä kehitysmaamuslimeita riittää maailmassa, varsinkin kun lisää valmistetaan kiihtyvällä tahdilla…
Ei muuta kun viherpunikkien muslimiveljeskunnat valtaan ja Natsima sisäministeriksi, niin kyllä se siitä lähtee… - Anonyymi00060
Anonyymi00057 kirjoitti:
Ei islamisaation edistämiseen tarvita rahasäkkiä!
Kyllä holtittomasti lisääntyviä kehitysmaamuslimeita riittää maailmassa, varsinkin kun lisää valmistetaan kiihtyvällä tahdilla…
Ei muuta kun viherpunikkien muslimiveljeskunnat valtaan ja Natsima sisäministeriksi, niin kyllä se siitä lähtee…Natsima kuvittelee olevansa suomalainen hah !
Ei mitään suomalaista siinä ole. - Anonyymi00079
Anonyymi00060 kirjoitti:
Natsima kuvittelee olevansa suomalainen hah !
Ei mitään suomalaista siinä ole.Natsima on aika nenäkäs nainen.
- Anonyymi00103
Anonyymi00060 kirjoitti:
Natsima kuvittelee olevansa suomalainen hah !
Ei mitään suomalaista siinä ole.Natzima on aito afgaani ja piilokommari sellainen.
- Anonyymi00142
Anonyymi00079 kirjoitti:
Natsima on aika nenäkäs nainen.
Kaunis.
- Anonyymi00062
Katso persu, musIimi!
- Anonyymi00104
Muslimeita oikein vilisee itäisessä ja koillisessa osassa Stadia.
- Anonyymi00063
Ei oikeastaan voida sanoa kuka voittaa seuraavat ek vaalit. SDP on johdossa mutta riittääkö se.
- Anonyymi00064
Persut joutaa hävitä kokonaan puoluekartalta. Eivät osaa mitään eivötkä tiestä mitään. Persut pelkkiä typeriä valehtelijoita ja huijareita.
- Anonyymi00143
Ja typeryksiä.
- Anonyymi00065
Hassua että omaa epäonnistumistaan joku ylistää , sairasta
- Anonyymi00069
- Anonyymi00070
Kun seuraava vassarivetoinen hallitus osoittautuu taas kyvyttömäksi tekemään mitään kipeitä päätöksiä, niin silloinkin voidaan syyttää aina persuja eikös niin? Se jotenkin helpottaa vassarin oloa.
- Anonyymi00072
Jos Venäjä häviää sodan ja persut häviävät vaalit, tästä yulee paras kesä aikoihin.
- Anonyymi00077
Suomi häviää, jos demarit voittaa.
- Anonyymi00092
Anonyymi00077 kirjoitti:
Eikä tähän kesää liity, vaikka komukat on niin saatu uskomaan punavihermedian toimesta!
- Anonyymi00144
Se toteutuu.
- Anonyymi00148
Anonyymi00077 kirjoitti:
Mihin se häviää?
Jos Mustafa astuu sisaresi tästä tulee paras kesä aikoihin.
😊😊😊😊😊- Anonyymi00076
Kavereineen eikös niin.
- Anonyymi00078
Sulla taitaa olla kokemusta tästä tyypistä kun tiedät vinkata!
- Anonyymi00080
Mustafalla on liian kiire vuohien kanssa, kuten musseilla yleensäkin.
- Anonyymi00075
Eikös demarien kannatus ole laskussa
- Anonyymi00081
Näkkäläjärvi tekee taas temput, joilla kannatus nousee!
- Anonyymi00082
Kuinka paljon kannatus on NYT romahtanut?
Kertoisitko?
Sen jälkeen voit mennä muslimikavereittesi kanssa jatkamaan kimppakivaa demareiden puoluetoimistoon. - Anonyymi00083
Suomalaista voi kusettaa vain kerran.
Siinä syy persujen kannatuksen romahdukselle.
Persut saa ek-vaaleissa jotain 10-15% ja joutuu satavarmasti oppositioon.- Anonyymi00109
Alle 10% menee ja hyvä niin. Tollot ei muuta ansaitse.
Monelleko persut antoi viime vuonna Suomen kansalaisuuden? - Anonyymi00146
Se on ihanaa !
- Anonyymi00147
Anonyymi00109 kirjoitti:
Alle 10% menee ja hyvä niin. Tollot ei muuta ansaitse.
Monelleko persut antoi viime vuonna Suomen kansalaisuuden?Hyvin monelle.
- Anonyymi00084
Niin.
Syyttäjältä tiukka vaatimus teinipuukottajan, 15, tuomiosta – ”Tallenteen perusteella...” https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012056659.html
- Poika oli nenä murtuneena 10 päivää, äiti sanoo tulkin välityksellä.- Anonyymi00108
Teinipuukottaja on muslimi ja kimppuun käyneet kaksi poikaa somaleita.
Normimenoa nykyisin Stadissa.
- Anonyymi00086
Pääpiru kokoomusko sitten mukamas vielä selviää kuivin jaloin? Tokkopa sentään kuitenkaan vaan selkäänsä saa koko onneton tunarijoukko siinä sivussa heh.
- Anonyymi00088
ME lopetamme Suomen velkaantumisen,JA luulisi olevan ilon aihe Vassareille koska luomme 100 000 uutta työpaikkaa,SIIS satatuhatta uutta työpaikkaa.
- Anonyymi00091
Jos joskus oletter nähneet, tais sii luulleet nähneenne älykkään tai viisaan vihervasemmistolaisen, olette kokeneet harhan. Katsokaa vaikka Minjaa!
- Anonyymi00112
Minjaa? Ei kuule kestä kattoa kovin pitkään!
- Anonyymi00113
Oikeistopopulistisessa koukussa, johonka vihervasemmisto itse itsensä ripusti ja josta se ei enää pääse mitenkään irti, on hyvä kiemurtaa. Hävisivät persut tai eivät.
- Anonyymi00116
Hieno juttu.
- Anonyymi00122
Purra ja Orpo hukkuvat tänä kesänä!
- Anonyymi00127
Nautitaan kaikki kesästä ja persujen kannatusromahduksesta!
- Anonyymi00150
Persut on täysin turha puolua, ja Persujen sanaan ei voi luottaa mikä nähtiin vaalien jälkeen kun Persut käänsi takkinsa🤔 Miks joku duunari äänestää Persuja kun Persut ajaa vain rikkaiden etuja🤔😡
- Anonyymi00151
Persut on ykköspuolue Suomessa.
- Anonyymi00152
Minä puolestani odotan kesää 2027 kun meillä on demaripääministeri ja demareista myös valtionvarainministeri ja heidän on alettava tekemään 10 miljardin säästöjä leikkauksia - eli kolme kertaa enemmän kuin mitä Orpo ja Purra nyt tehneet.
Siinä hyytyy heidän ideologia ja monen hymy muutenkin. Pettymys tulee olemaan valtava. - Anonyymi00153
pienet on ilonaiheet. Eikun sdp kasvattamaan velkaamme niin kohta ollaan kokurssissa ja kypsiä vennään rajojen sisälle.
- Anonyymi00159
Äänestän persuja edelleenkin. Persujen kannattajat eivät vastaile galluppeihin, niinpä kannatusmittaukset täysin huuhaata.
- Anonyymi00160
On nautinnollista!
- Anonyymi00161
Hyvä kesä edessä ;-)
- Anonyymi00162
Ennenaikaista on iloittelusi. Vaalehin on aikaa ja voi tulla uusi jytky.
- Anonyymi00163
Tästä tulee mahdollisesti kaikkien aikojen paras kesä.👍
- Anonyymi00165
KOKOOMUKSESSA ON PELEON ILMAPIIRI
Ns. Pappakerho käyttää valtaansa uhkaillen!.
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1711860
- 831328
- 114973
- 96861
Olen osastolla
Henkisesti olen aivan rikki siitä mitä olen tehnyt. Lisäksi olen vakavasti sairas. Verikokeet kertoo sen.66716Oletkohan tajunnut mitä olen päättänyt
En tule koskaan, ikinä, sanomaan sinulle mitään, ei tervehtimistä, ei aloitetta, ei katsetta, ei mitään, koska et ole si41639- 59627
- 29552
Sinulle nainen
Koitan vihdoin jättäytyä täältä pois. Taas koko illan tänne tullut vain jotain pilkkaus viestejä, ei jaksa tuollaista. M75545- 42544