Ihan vaan mitä tämä 2019 vuosi tuo tullessaan.
Tulkintaa tälle 2019 vuodelle
1
58
Vastaukset
- Lydia_
Uusi taitaa riippua nyt kovin paljon itsestäsi, omasta asenteestasi. Tartu hetkeen, ne ovat ne kuuluisat "taikasanat". Jos näet tilaisuudet oikein, niin tarjolla on uutta. Ja sitä mitä kylvät, myös niität.
Kannattaa tosiaan myös "laittaa hyvä kiertämään" kuten sanotaan. On kenties lähelläsi ihmisiä, jotka kaipaisivat enemmän huomiotasi ja ymmärrystäsi. Kaikki lähtee monesti hyvin pienestä, mutta pienet eleet voivat kasvaa aikaa myöten, ja myös moniin erilaisiin suuntiin. Valinnat ovat sikäli hyvin tärkeitä.
Muista elämisen aitous. Mahdollisuus on jakaa myös asioita oikeasti ystävien ja läheisten kesken. Sellainen aika, että olet ihmisille aidompi ja läheisempi on kenties nyt tullut. Yhtä kaikki, elämä on se mitä menneisyys on siitä meille kullekin muokannut, mutta se on myös aina uusia mahdollisuuksia täynnä moniin suuntiin. Nyt moni asia tuntuu todellakin riippuvan itsestäsi, ja siitä millaiset ovat suhteesi lähimpiin ihmisiin ympärilläsi. Myötätunto ja aito ymmärrys yleensä kannattaa !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S605704- 1002961
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.242196- 211938
Kaikki menevät kouluu tai töihin
Hyvää huomenta vaan. 😊 Minä menen kohta uudelleen nukkumaan. Se on kuin laittaisi rahaa pankkiin. 😊☕🎄🧡🐺3911707Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3401690Et varmaan edes sitä uskoisi
Mutta varattunakin sydämeni on pohjimmiltaan aina kuulunut sinulle. Toivottavasti vielä jonain päivänä saan viimein oll791616- 251432
Huh, huh. Aitolehti eronnut?
Osui Gekkosessa silmiini uutinen, jossa vihjataan, että Aitolehti olisi kenties eronnut kihlatustaan, joka on viimeksi o641398Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2181345