Miehen äiti oli kuollut jo v-92 ja tämä tapahtui v. 2010
Iltapäivällä sunnuntaina hän yhtäkkiä ilmestyi vierelleni keittiössä
Todella nopeasti tuli jostakin ja poistui samoin tein jonnekin
Näin hänet, hän oli ikäänkuin "pallon" sisällä ja hänen äänensä oli kuitenkin tuttu
Muut huoneessa olleet eivät nähneet häntä eivätkä kuulleet hänen ääntään, vain minä huomasin, kun hän tuli ihan viereeni
Kuulin hänen äänensä sillä hänellä oli asiaa: neljä sanaa hän sanoi
Ensimmäinen sana oli: katso
Valitettavasti en voi kertoa kaikkia noita sanoja, koska toinen ja kolmas sana muodostaa erään ihmisen nimen
Neljäs sana oli: virka-ase
Minä katsoin ja silloin minä sen huomasin. Sen aseen.
Tilanne ei ollut mitenkään vaarallinen siinä. Se kertoi vain siitä, että olin aiemmin ollut ilmeisesti melko vaarallisessa tilanteessa tietämättäni.
Olisihan tuo ollut kiva tavat toistekin. Häntä ei ole sen koommin näkynyt ei kuulunut.
Olisin toki monta kertaa kaivannut tukea. Vaikka sitten henkiolennolta, kun muut ihmiset eivät aina ymmärrä minua eivätkä jaksa tukea minua.
Hänen piti olla kuollut ja niin hän olikin mutta
tämäontositapahtuma
1
73
Vastaukset
- Ymmärrys
Pyydä tukea valon puolelta, enkeleiltä.
Älä koskaan henkiolennoista, sielun, ihmisen kuvalta. Älä vedä turhaan kuolleita elämääsi.
ANNA heidän olla missä kuuluu. Ota tuki jumalalta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!992218- 841955
- 511543
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai481486- 1531466
Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I481364Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1441294Kepun hegemonia jatkumassa vankkana Puolangalla
Tuuliviirien vallankumous jäi pahasti piippuun!261156- 1091095
Paraneeko ilmapiiri nyt?
Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket251074