On perjantai ja nörtti päättää käydä mukaan tyttö seuraan viihteelle. Kuulostaa hyvältä , eikö ?
… eli nörtti sekä kaksi Cortanaa juttelee keskenään.
Nörtti mukana tyttöjen illassa
1
348
Vastaukset
- älämälämönkä
Se oli tota plonti ja sen poikakaveri junassa matkustamassa ja näpllä viheliäisillä salamatkustajilla, ni ei ollu lippuu ? No poikakaveri siinä tietenkin toivoi, ettei lipuntarkastaja ehtisi tulla ennen seuraavaa asemaa, jossa heidän piti jäädä junasta pois. No jpnkun aikaa siinä mennä kolisteltiin raiteita pitkin eteenpäin, kunnes poikakaveri huomasi lipuntarkastajan tarkastelevan aikasemmassa vaunussa asiakkaiden lippuja. No voi jumalauta sentään, tiuskasi poikakaveri, johon plonti hölmönä kysyi : Mitä nyt ? No sieltä se nyt tulee se " vitun tarkastaja " Tiuski poikakaveri, jolloin plonti äkkiä lähti juoksemaan kohti vessaa..? Jonkin ajan päästä, plonti tuli takaisin ja istuutui poikakaverin viereen, jolloin poikakveri kysyi: Mihin sinä sellaisella kyydillä lähdit ? Menin vessaan, vastasi plonti, johon poikakaveri ihmetellen uudestaan kysyi: Miksi ? No kävin pesemässä alapään, kuiskasi plonti ja poikakaveri kummissaan jälleen kysyi, että miksi ? Plonti katsoi poikakaveriaan hetken ja vastasi: Sinähän äsken sanoit, että sieltä tulee " vitun tarkastaja " hiiiiiiiiHI... haaaaaaaaHA... hooooooooHO... heeeeeeeeHE...!!!
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihanasti alkoi aamu: SDP:n kaula kokoomukseen jo 6,9 %-yks
Lindtmanin I hallitus on tukevasti jytkyttämässä laittamaan Suomi kuntoon Orvon täystuhohallituksen jäljiltä, jonka kann2481813Olen niin kesken
Omien asioiden suhteen etkä voi odottaa loputtomiin. Mun on muutenkin niin vaikea suhun luottaa vaikka joku ihme syvyys131282Tietääkö joku ylläpidosta?
Miten näillä palstoilla tomii tuo ylläpito, onko sitä yli päätään olemassa vai ovatko huhut totta että on palstan kirjoi2081213Auttaja paikalla. Kerro huolesi. (Osa 2)
Voin auttaa sinua näkemään tilanteesi uudesta näkökulmasta. Voin antaa lohtua, toivoa ja rohkeutta. Olen elänyt maan pä1851105Nainen olet ensimmäinen tarpeeksi vahva
joka kestää tämän kokonaisuuden, minut. Persoonani, tunteeni, kipuni, pelkoni. Olen aina pidätellyt itseäni ja antanut v60903TTK:sta tippunut Sara Siipola rehellisenä Jurza-open kanssa: "Että jaa, siinäkö..."
Tippuiko oikea TTK-pari ensimmäisenä? Joka tapauksessa iso kiitos tansseistanne Sara ja Jurza Tanssii Tähtien Kanssa -p18884- 62865
- 51826
Mä tuun aina rakastamaan sua J
Mutta en pysty kertomaan, että mikä mulla on hätänä. Mä en kertakaikkiaan pysty. Joskus naureskelit muiden ihmisten vai61783Martina ei mennyt naimisiin
IS 17.9: Martinan häät peruuntui, tajusi, ettei ollut oikea aika. Rahat meni hevosiin. On edelleen parisuhteessa Yhdysva126780