Minkälaisia kokemuksia porukoilla on bluetooth kypäristä ? Ei ainakaan näytä olevan kovin yleinen kun kattelee liikkeitten kypärä vaihtoehtoja. Itestä se kuulostais hyvälle ajelessa yksin tai pelkääjän kanssa. Muuallapäin maailmaa niitä kyllä on myynnissä ja käytössä mutta miks ei Suomessa ? Kertokaa kokemuksia käyttöstä...
Bluetooth kypärä
14
308
Vastaukset
- Mitäsähoriset
bluetoothkypäräpuhelimia on myynnissä Suomen kivijalkaliikkeissä kymmeniä erilaisia.
- vastaustasdsd
ei niitä valmiita kokoonpanoja ole saatavilla montakaan. joten osta se kypäräpuhelin ja liitä se kypärääsi.
- Jutustelija1
Itse en käytä kun haluan kuunnella mitä tapahtuu.
- Vittuettäoot
Jutustelija1 ärsyttävä !!! Joka ketjuun samaa paskaa. Et voi olla täysijärkinen kun jaksat vuodesta toiseen tota spämmiäsi.
- Jutustelija1
Vittuettäoot kirjoitti:
Jutustelija1 ärsyttävä !!! Joka ketjuun samaa paskaa. Et voi olla täysijärkinen kun jaksat vuodesta toiseen tota spämmiäsi.
Kun kerran luet täällä aktiivisesti niin lienet huomannut että kommentoin lähes joka ketjuun täyttä asiaa enkä pelkästään linkitä ns. Vehkeitäni.
- kesää_odottava
Koeajoin syksyllä Schuberth C4:n ja ainakin minulla se tuntui hyvältä: istui hyvin ja hiljainen oli. Niinpä ostin sellaisen nyt messuilta. Vielä pitää ostaa se melko kallis bluetooth-paketti.
- rtu
Eikö se pikasolki painanut kaulaa?minun schubertin c3 pro solki kyllä painoi nyt on avattava kypärä vaihdossa johon saa laitettua tehtaalla tupla d.
- Mitteliäs
Toi Sharkspeed näyttää myyvän ihan asiallisen näkösiä Bluetooth kypäriä... Kukaan ostanu ???
- kesää_odottava
Jatkoa aiempaan: XL Motosta sain SC1-bluetoothsysteemin Schuberthiin 155 euroa toimituskuluineen.Pariutui helposti puhelimen kanssa. Hyvät on äänet. Kausi saa alkaa tuon puolesta!
- Mitteliäs
Tosiaan kypärään saa kyllä ostettua erikseen bluetooth varustuksen mutta hinta kysymys joka on sitten joillekin aika rohkea. Nyt osti ite sitten Sharkspeed bluetoothkypärän. Kypärään valmiiksi mietityn ja asennetun järjestelmän. Todella hyvän tuntunen kypärä ja kooltaan juuri sitä mitä ilmotuksessa on. Äänen laatu tosi hyvä, helppo säätää äänen voimakkuus ja vastata puheluun.Todella helppo yhdistää kännykkään. Kuten arvaatte niin maantiellä en ole vielä kokenut mutta usko on korkealla. Toimitus kestää kaks viikkoa mutta sitten tulee ovelle. Toimitus ja asioninti on Ruotsiks. Voin hyvin suositella muillekkin.
- Anonyymi
Moi. Miten tuo kypäräsi toimi menneenä kesänä? Olen itsekin miettinyt tuota Sharkspeedin bluetooth-kypärää, mutta kovasti epäröinyt onko äänen laatu sellainen että pääsee oikeasti kuuntelemansa musiikin fiilikseen...
- Anonyymi
Mul oli nyt kesän käytössä toi Sharkspeedin bluetooth kypärä ja ajelin n.10 000 km. Olen tosi tyytyväinen itse kypärään ja äänen laatuun. Ei tarvi huutaa täysillä musiikki vaan ääni on ihan normaali voimakkuudella ja hyvin saa selvää musiikista sekä puheesta. Samalla kuuluu myös pyörän äänet taustalla joten on hyvin moottorin äänistä myös mukana. Akku kestää hyvin n. 8-12 tuntia joten ei tarvi ladata joka kerta ennen ajoon lähtöä. (mulla on tosin kyl myös ubs-laturi pyörässä). On tosi mukava ajella ja samalla kuunnella radioo ja tarvittaessa väliin tulee navigaattorin ohjeita. En ite ainakaan enää osta muuta kypärää, kyl niin paljo tykästyin siihen bluethoottiin. Sharkspeedin hinta laatusuhde on kyl mun mielestä ylivertanen muihin kypäriin verrattuna.
- Anonyymi
Tuolla näyttäs olevan Interphonen laitteita edullisesti, onko kokemuksia. https://kauppa.mimoto.fi/campaign/433/kyparapuhelimet-interphone-tour
- Anonyymi
Ja näitä ei taida olla kuin nettikaupoissa, eli sokkana tilaamaan ?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk244232Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin132948Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_141229Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.43925Oulaisten kaupunki tuomittiin maksamaan korvauksia
Mikäs juttu tämä on? Kaupunki syyllistänyt useamman vuoden koneyrittäjiä ja nyt tuomittu.22920PURRA TULEE !
Valtiovarainministeri Riika Purra, joka on lisäksi varapääministeri ja perussuomalaisten puheenjohtaja, tulee puoluesiht117753- 37744
Onko MOT tulossa Ähtärin valtuuston kokoukseen?
Esityslistan mukaan Ähtärin kaupunginvaltuuston valtapuolueet aikovat maanantaina estää tilintarkastajan laatiman raport37735- 107689
- 135657