Ehditkö sinä katsoa yhtään itse ampumahiihtoa runkkaamiseltasi ihanalle perse-Dorolle?
Dorothea Wierer
9
95
Vastaukset
- eeeee
Doro on kaunis niin, mun silmät tulee kyyneliin aina kun ma häntä katselen. Mutta että masturbaatio? Ou nou! Kuvainkaunista naista voi ihailla vailla seksuaalista kiihkoakin.
- karkaaviidesti
Kun Doron näkee, tulee housuun, ei ehdi edes sepalusta avata.
- Tirkkismoi
Ylikehuttu typy. Aika tankilta tuntuu muutenkin. Eckhoff on miellyttävämpi ja tietenkin hiihdon puolelta Kalla
- craa
Charlotta Kallalla on kyllä ihana takapuoli. Katsoin juuri kun lähti kympille. Kyllä tekisi mieli tuollaiseen herkkupeppuun työntää lihaa piiloon...
- IHANAAARTYYUIO
Ihana pyllykuningatarDorothea voitti tänään! NAM
- voiettä
Ennen finaalia kyllä lutkuttaisin kielellä ja suulla oikein pers perusteellisesti. Oohh DOROO!!!
- AAAHHHRG
Siinä makuuammunnan hetkellä, kun pääsisi selkään"""!!!!
- Aijaiii
Ja heti maaliintulon jälkeen nuoleskelemaan genitaalin ja anuksen. Uuhh! Ja heti kikkeliä hikiliukkaaseen anaaliin. Dortheaa!!
- älkäänäytölle
https://www.instagram.com/p/BSGJv_2lpVt/
tuossa kaikille runkkareille
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1672814
- 2012097
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.501932- 711776
- 921658
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91541- 831251
- 811080
- 951039
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes1991039